MojaGaraza - Fiat 500L (2012 - 2018) | MojaGaraža MojaGaraza - Fiat 500L (2012 - 2018) | MojaGaraža

Pronađi automobil

41 ocena
74.2
  • Cena/Kvalitet:
    80/100
    Komfor:
    90/100
  • Održavanje:
    67/100
    Potrošnja:
    66/100
  • Pouzdanost:
    77/100
Prednosti
Mane

12. Sep 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor

Automobil je veoma prostran, tih u radu, dosta je pouzdan i bezbedan. Pravi porodični auto za našu srednju klasu. Automobil nije za ložane i one koji vole velika ubrzanja. Delova sada ima po celoj Srbiji i dosta su pristupačni.

Potrošnja u (Beo)gradu sa klimom ide i do 10l ako vas uhvati špic. Međubrzinsko ubrzanje. Skupa dodatna oprema ako se kupuje nov automobil.

02. Jul 2017.

Cena/Kvalitet Komfor

Sa motorom 1.4 benzinac presao sam skoro 30.000,00 km. Auto je izuzetno tih,( do 130-140 gotovo nikakvih zvukova spolja) i za duza putovanja pruza prijatan osecaj neskučenosti, prilicno je udoban i zaista izuzetno stabilan iako prilicno visok.
Mislim da reportaza SAT emisije-Mirka Alvirovica koja ...

Iskreno za taj novac (10.900e) nisam primetio neke mane,po hvalitetu sve je to na nivou konkurencije, cak po opremi nudi i vise. Ono sta mi je bilo cudno na pocetku voznje bio je menjac koji mi se cinio sa prektatkim hodovima, sustina je u tome da su prvih 4 brzina razdeljene na 5, a 6-ta. brzina mu... je u stvari klasicna 5-ta.(3000 obrtaja oko 120km/h, 4000 malo manje od 160 km/h) Sta vise tako razdeljene brzine mogu da budu i strasno korisne posebno na bas brdovitom terenu, prva povlači kao traktor ali sluzi isključivo samo za kretanje (bilo kakvo cimanje prvom do 30 ili vise je mučenje),sa druge strane ladno mozete krenuti i iz druge a da se ne primeti, treća sasvim lagano vuče na brdovitom krivudavom terenu gde se kod klasičnih menjača inače koristi druga brzina ali ovde to mnogo bolje sljaka jer da tako kažem tačno je za toliko malo "duža" da auto ide na malom broju obrtaja a lepo vuće (umesto da vristi drugom ili trokira trećom) , prica se nastavlja tako i sa 4 brzinom koja ide od 60 do 120 i upravo ovom brzinom se i mora voziti pri ubrzanju od 80 do 120 i onda auto lepo vuče, ( primer kao kad bi klasican menjač ubrzavao trećom od 80 do 120, svaki tu dobro vuće).Nadam se da sam objasnio sustinu, treba se samo malo navici, u pocetku mi je bilo izuzetno cudno i glupo ali sto sam ga vise vozio uvideo sam da su uradi pravu stvar kako bi izvukli maksimum iz motora.Jos jednom napominjem auto je iuzuzetno tih, ne samo prema sumovima vetra vec posebno mislim na motor koji se ne cuje ni pri 4000 do 5000 obrtaja, valjda su znali da mora da se vrti brze pa su ga dobro izolovali.
Potrosnja, po gradu do 10 L na 100 km, vozim kratke relacije po kilometar dva,(kuća-vrtić-posao-opet vrtić-prodavnica- piljara itd...) stalno paljenje,gasenje, mahom je hladan ali pouzdano znam da svi savremeni auti- benzinci bilo koje marke 1.4 do 1.6. ove tezine-1260 kg, sa klimom, gumam 16 coli širine 205, troše apsolutno isto samo je pitanje ko hoce da laže ( većina laže i to sebe) a ko da kaže istinu. Na otvorenom opet od načina vožlje od 6.5 do 7.5 ako se gazi.To je to, nadam se da sam pomogao.Ja sam ugradio plin za 500e sa atestom, troši isto, ide isto samo jeftinije.

Pročitaj više

09. Aug 2016.
Pročitaj sve utiske za Fiat
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top