Nema veze što je meko vešanje, to nije direktno povezano sa tim koliko brzo će da strada nešto na vešanju. A torzija ne bi trebalo da bude toliki problem ako se redovno proverava i održava, da se na vreme spreče skuplji problemi.
Nema veze što je meko vešanje, to nije direktno povezano sa tim koliko brzo će da strada nešto na vešanju. A torzija ne bi trebalo da bude toliki problem ako se redovno proverava i održava, da se na vreme spreče skuplji problemi.
Koliko ja znam, na svakom autu bar te generacije može vizuelno ili rukom da se nađe mesto gde treba da se postavi dizalica. U krajnjem slučaju, ako imaš uputstvo za auto koje nije na francuskom, italijanskom ili nekom drugom čudnom jeziku, pokušaj na osnovu slika u uputstvu da proceniš. Ali uvek mož...eš da odvezeš auto kod vulkanizera i da vidiš gde će on da zabode one svoje dizalice.Pročitaj više
Koliko ja znam, na svakom autu bar te generacije može vizuelno ili rukom da se nađe mesto gde treba da se postavi dizalica. U krajnjem slučaju, ako imaš uputstvo za auto koje nije na francuskom, italijanskom ili nekom drugom čudnom jeziku, pokušaj na osnovu slika u uputstvu da proceniš. Ali uvek mož...eš da odvezeš auto kod vulkanizera i da vidiš gde će on da zabode one svoje dizalice.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nema veze što je meko vešanje, to nije direktno povezano sa tim koliko brzo će da strada nešto na vešanju. A torzija ne bi trebalo da bude toliki problem ako se redovno proverava i održava, da se na vreme spreče skuplji problemi.
Razlog za prijavu korisnika