Mislim da nije problem toliko što je prevelik za gradsku vožnju, pošto su današnje trojke i C klase tolike dužine i širine, nego što se nisko sedi i nije baš pregledan. Mislim, 4,8 metara u odnosu na Golfa IV sa 4,2 metra je definitivno ozbiljna razlika - više od pola metra u dužinu, ali kad negde l...akše uparkiraš kombi koji je metar duži, onda shvatiš koliko je preglednost i visina sedenja važna. :) A za izgled se apsolutno slažem - jedan od najlepših automobila po mom mišljenju, u paketu sa E46, Alfom 156 i 206-icom.Pročitaj više
Mislim da nije problem toliko što je prevelik za gradsku vožnju, pošto su današnje trojke i C klase tolike dužine i širine, nego što se nisko sedi i nije baš pregledan. Mislim, 4,8 metara u odnosu na Golfa IV sa 4,2 metra je definitivno ozbiljna razlika - više od pola metra u dužinu, ali kad negde l...akše uparkiraš kombi koji je metar duži, onda shvatiš koliko je preglednost i visina sedenja važna. :) A za izgled se apsolutno slažem - jedan od najlepših automobila po mom mišljenju, u paketu sa E46, Alfom 156 i 206-icom.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Mislim da nije problem toliko što je prevelik za gradsku vožnju, pošto su današnje trojke i C klase tolike dužine i širine, nego što se nisko sedi i nije baš pregledan. Mislim, 4,8 metara u odnosu na Golfa IV sa 4,2 metra je definitivno ozbiljna razlika - više od pola metra u dužinu, ali kad negde l...akše uparkiraš kombi koji je metar duži, onda shvatiš koliko je preglednost i visina sedenja važna. :) A za izgled se apsolutno slažem - jedan od najlepših automobila po mom mišljenju, u paketu sa E46, Alfom 156 i 206-icom.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika