MojaGaraza - Aleksandar Savulov | MojaGaraža MojaGaraza - Aleksandar Savulov | MojaGaraža

Aleksandar Savulov

Član od 23. Mar 2013.

129 komentara 28 korisnih 2 beskorisnih 2 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

Predivan velicanstven i najlepsi.Veliki prostor unutra vrlo stabilan i upravljiv i odlicno lezanje na putu.Odlican polozaj vozaca dobra sedista.Start stop odlicno radi.Dovoljno mesta pozadi.

Motor

Vozio 0.9 benzinac.Po gradu dovoljan na autoputu nedovoljan cak vrlo slab.Neprijatno bucan stalno, prenose se vibracije u kabinu sto se jos vise oseti pozadi.Bucan i pri vecim brzinama strujanje vazdiha se bas cuje sto u danasnje vreme bas ne ocekujam od novog vozila.I najgore od svega prednje stakl...o u donjem delu izoblicuje pogled i ne moze se privici na to pocinje da nervira.

Pročitaj više

04. Sep 2017.

Naravno cena i sto moze da se vozi.Najveca prednost sto u slucaju nuklearnog udara mozda jedini model otporan na EMP zracenje i moci ci da se vozi i u takvim uslovima.Dok sam ga imao nikad nije bilo dosadno jer je uvek bilo nesto za popraviti i eto zgode za zabavu sa komsijama ispod haube.

Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor

posle 200 predjenih kilometara pocinje da se oseca neki bol u donjem delu kicme,a vesanje motora prenosi vibracije na petu desne noge i prouzrokuje zapaljenje pete ukocenost i bol.Ventilacija isusuje oci posle 300 km.Ne bi ga dao deci da voze jer ne pruza nikakvu zastitu putnika.Doduse nije nikad st...ao na putu samo sam ja morao da stanem kad su mi se ledja ukocila

Pročitaj više

05. Jun 2017.

prijatno iznenadjenje narocito po mokrom putu,buka od vode minimalna,prijanjanje odlicno kao i upijanje udaraca od neravnina,nisam znao da postoje ovako dobre gume.

cena vrlo visoka,slabije bocno drzanje u krivinama,

19. Jun 2016.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Nipolovan nije bas bio jevtin.To je 1,3mjtd sa 95ks,Bas neverovatno sta pruza taj mali motor,dobili smo vise nego sto smo ocekivali.Vozeci prosecnim brzinama ostvaruje se vrlo niska potrosnja,ali kad ga malo poterata budete prosto lansirani ali bogami onda i voli da srkne.Odlicno lezanje na putu ka...

Start stop sistem samo nervira,POzadi malo prostora krajnje neudoban itvrd na zadnjem sedistu .Povremena pojava cvrcenja u kabini i nekog skripanja.DPF filter aktivira se na svakih 1000km.Suvise elektronike,automatska klima samo lupa kompresor.Sve to pomalo plasi po pitanje trajnosti,jeste skoro sve... Bosch samo ne znam.

Pročitaj više

10. Jun 2014.

Da li qubo ima mekse vesanje od brata mu Fiorina?

26. Mar 2014.

Bas to hocu da kupim,i zamolio bih korisnike istog da mi jave realnu potrosnju za kombinovani rezim voznje za 1,3 multijet 75hp.

26. Mar 2014.
Učitaj još odgovora

Mislio sam da sam do sad savladao sve kvarove na svom puntu ali muci me nesto opasno.U zadnje vreme ceo motor je poceo da vibrira i to sve vise i vise narocito na ler gasu.Najgore je sto se vibracije prenose na karoseriju a zbog ovoga sam promenuo vec dve korpe kvacili i sve nosace motora i opet isto.Da li je moguca da je propao zamajac?

02. Jan 2014.
Sladjan Djokic 02. Jan 2014.

Prva recenica ti je istorijska! Meni su bila dovoljna dva manja kvara da prodam Ficu i resim se te bede zauvek.
Sad sam se vratio na Japance, prilcno starije ali definitivno pouzdanije, ipak ostalo mi je ovo ovde od Fiata pa povremeno mi stigne mail gde samo bacim pogled na vase muke...
Neki nikad
...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Prakticno, stedljivo,univerzalno i pouzdano vozilo.Buka u kabini od strujnja vazduha vec na 100km/h.postaje neprijatna,izto i pistanje turbine zna da iritira.Mala ukosenost sofer sajbne pravi je magnet za kamencice koji ostavljaju tragove i ostecenja.Pri nizim spoljnjim temperaturama grejanje kabine nedovoljno za ogromnu zapreminu unutrasnjeg prostora.Nekih ozbiljnih kvarova nema a cene polovnjaka vrlo prihvatljive.Na duzim putovanjima zamara od spoljnje buke.

07. Apr 2013.

Nisam vozio,ali sam ga u salonu detaljno ispipao.Pa unutra neobicno kvalitetna plastika i dobra obrada,sa masivnim sedistima,i mnostvom korisnih igracaka.Mehanika uglavnom nasledjena i proverena kao i agregati.Ispod vozila ima neka masivna metalna konstrukcija,u prednjem delu od obicnog kutijastog profila,ali podcinkovano i robusno.Verovatno je bezbednost presudila u odnosu na performanse. Lep je samo mi se cini kao i moda ,samo za jednu sezonu.

06. Apr 2013.
Bojan Stevanović 06. Apr 2013.

Taj auto jeste moderno konstruisan, ali je tezak 1,3t i nijedan motor ne moze da mu izadje u susret jer su svi slabasni. Najjaci je dvocilindricni TwinAir. Moje misljenje da mu nedostaju 1,4 turbo i 1,6 dizel...

Posto Severna Koreja namerava da izvede manju nuklearnu eksploziju u orbiti zemlje,svi noviji automobili ce postati neupotrebljivi ako imaju u sebi racunar.Da li se nas punto moze prepraviti da radi kao Yugo?Mislim da stavim karburator i paljenje obicno bez elektronike

04. Apr 2013.
Che Rocker 04. Apr 2013.

EM talas bi uništio samo one elektronske uređaje koji su trenutno uključeni, tako da ako je auto parkiran u trenutku explozije, ništa mu ne bi falilo (pod uslovom da ga udarni talas ne pretvori u konzervu) ;)

Učitaj još odgovora
Top