Mali, upravljiv, lak za parkiranje, delovi su smešni, ima ih svuda i stvarno su mufte.
Prost i jednostavan, svaki kvar se otkloni lako i jeftino, mnogo toga može i sam vozač, ako se iole razume.
Ne znam odakle da počnem.
1. Potrošnja- Kako auto od 900-1100 kubika troši 10-12 litara?! (Ugradnja plina nije najbolja solucija, gepek je svakako mali).
2. Pouzdanost- Lutrija.
Nekad upali kao dobro jutro a nekad me ubije u pojam.
Stane bez najave, neće da upali, ne trpi kišu (užasni kablovi ...i razvodna kapa), menjač neće u prvu ili rikverc, kočnice otkažu iznenada (a svakako su slabe), auto opasan po život, loša struja, tanak lim koji truli kao blesav (Opel i Lada su za njega KLASA po pitanju limarije), nesiguran je, sav je kao konzerva.
Farovi se pregreju i crknu, akumulator ne izdrži dugo u njemu (ni Bosch ni Varta i to novi).
Pakao od auta, poluproizvod.
Najveći razlozi: nemar radnika, kriza, rad bez kontrole, krađa sredstava, alata i delova u Zastavinoj fabrici, jeftina izrada.
Auto nije ni za sirotinju, za te pare ima i mnogo bolje (Fiat Uno, Suzuki Maruti itd.)
Od jutra do mraka sam kupovao WD-40, visio po otpadima i majstorima, osedeo sam pored njega.
Bio mi je sladak, zato što je naš, ali je auto sanduk.
Kao vlasnik raznih Zastavinih vozila apsolutno se slažem sa "utiskom". Međutim, danas je lako naći za iste pare neuporedivo bolji auto od bilo koje Zastave, ali nekada nije bilo tako pa smo bili prinuđeni da uživamo u kvalitetu tih jeftinih delova i jeftinog održavanja, naročito zato što smo morali ...da popravljamo i održavamo minimum 3-4 puta mesečno.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika