MojaGaraza - Слободан Човек | MojaGaraža MojaGaraza - Слободан Човек | MojaGaraža

Слободан Човек

Član od 30. Okt 2015.

61 komentara 5 korisnih 1 beskorisnih 1 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

08. Nov
Dimitrije Nikolić MG moderator 09. Nov

Što se tiče menjača - moje mišljenje je da svakom autu fali šesta brzina, iako mnogi tvrde da su inženjeri sa dobrim razlogom stavili pet brzina. Ja nisam inženjer, ali kad auto urla u petoj brzini na 130 km/h, ne znam kakva je onda svrha od fabričke deklarisane brzine od 190 km/h?

Cena/Kvalitet Pouzdanost

- Добар однос уложено/добијено.
- Поузданост.
- Добар дизајн (с обзиром да је сиротињска Б класа).
- Висок кров (места за главу).
- Пристојно и неутрално понашање у кривин...

Potrošnja Motor

- Безбедност у судару је доста лоша (деформација А-стуба, односно путничког простора). Мој има ваздушни јастук само за возача (1.4 2009. Ambiance опрема). Многи старији аутомо...били Б класе су доста безбеднији у судару. Што је најгоре, ни на новим Дачијама (из 2019. године) није скоро уопште побољшана безбедност (и даље је на нивоу 2008. године!). Једино су побољшали безбедност на новом Дастеру.
- Мотор старе конструкције (1.4 8v, првобитно направљен за Renault 5). Дакле мотор је слаб и троши 1-1.5 литара на 100km више од савремених мотора. Мени је просек 7.63 литара, док ми је најмања забележена потрошња 6.23 а највећа 9.43 литара. Мотор је бучан преко 3.000 обртаја при мањим брзинама (при већим, мање се примећује бука мотора), и има неспортски звук. Почиње боље да вуче тек преко 4.500 обртаја.
- За мене, незгодан положај за воланом/педалама (ноге ми ударају у доњи део волана - волан је велик). Држим седиште померено скоро потпуно уназад због тога, па како бих држао волан на 9-3, морам да се нагнем напред. Али због безбедности у судару, гледам да сам што више удаљен.
- Седишта немају подршку за доњи део леђа.
- Исти тастер за аблендер и за дуго светло, па се приликом аблендовања често укључи и искључи дуго светло (уместо да заблица 2 пута) .
- Задњи брисач нема опцију рада са паузом (као прва брзинана предњим).
- Папрено скупо редовно одржавање у овлашћеним сервисима.
- Од кварова за 80.000km имао сам кућиште термовентила/термостата расхладног система и средњи лонац ауспуха. Сијалице фарова и осветљења кабине и командне табле.
- Подуправљање у кривинама (решава се пуштањем педале гаса).
- Мењачу фали 6. брзина.


Вероватно има још, али ко ће се свега сетити у моменту писања...

Pročitaj više

08. Nov
Dimitrije Nikolić MG moderator 09. Nov

Što se tiče menjača - moje mišljenje je da svakom autu fali šesta brzina, iako mnogi tvrde da su inženjeri sa dobrim razlogom stavili pet brzina. Ja nisam inženjer, ali kad auto urla u petoj brzini na 130 km/h, ne znam kakva je onda svrha od fabričke deklarisane brzine od 190 km/h?

2009. годиште, 1.4 мотор, 80.000 km. Никада нису штеловани вентили. Колико сам нашао, требају да се штелују сваких 30.000 km. Одржаван је 10 година у АК Компресор. Никада нису споменули да то треба да се ради. Када сам ишао да радим велики сервис, хтео сам да урадим и штеловање вентила, међутим тамо су ме гледали као да први пут уопште чују за то. Чак је човек морао да оде да пита мајстора за то, па је рекао да је то додатна 2 радна сата. Али била је субота, па не би стигли да ураде, па са одуст... Pročitaj više

26. Okt
Darko Petrovic 26. Okt

Ја сам то терао код мајстора. Чике који ради у радионици све врсте возила.
Ја кажем шта ми треба...чика дошао, послушао ауто и рекао. Ако ти не треба данас, дођи сутра ујутру у 10 по кола јел треба да буде 'ладан.
Урадио, узео 1500 динара. Он срећан ја задовољан. Никакви овлашћени сервиси и слично.
...Pročitaj više

Слободан Човек 31. Okt

И даље не знам шта да радим. Овако се чује мотор: 'youtu.be/BCHdbPM8pqk
'Да ли се чују вентили, не знам...

Dimitrije Nikolić MG moderator 31. Okt

Teško pitanje. Da li će uraditi sve onako kako je fabrika propisala ili će zbrljati nešto na brzinu... Pretpostavljam da tebe gledaju kao smarača koji je dovezao ispravan auto i sad traži nekakvo podešavanje ventila kao da je auto iz 70-ih godina. Iskreno, ne verujem da će sve uraditi kako treba.

Učitaj još odgovora

2009. годиште, 1.4 мотор, 80.000 km. Никада нису штеловани вентили. Колико сам нашао, требају да се штелују сваких 30.000 km. Одржаван је 10 година у АК Компресор. Никада нису споменули да то треба да се ради. Када сам ишао да радим велики сервис, хтео сам да урадим и штеловање вентила, међутим тамо су ме гледали као да први пут уопште чују за то. Чак је човек морао да оде да пита мајстора за то, па је рекао да је то додатна 2 радна сата. Али била је субота, па не би стигли да ураде, па са одуст... Pročitaj više

26. Okt
Darko Petrovic 26. Okt

Ја сам то терао код мајстора. Чике који ради у радионици све врсте возила.
Ја кажем шта ми треба...чика дошао, послушао ауто и рекао. Ако ти не треба данас, дођи сутра ујутру у 10 по кола јел треба да буде 'ладан.
Урадио, узео 1500 динара. Он срећан ја задовољан. Никакви овлашћени сервиси и слично.
...Pročitaj više

Слободан Човек 31. Okt

И даље не знам шта да радим. Овако се чује мотор: 'youtu.be/BCHdbPM8pqk
'Да ли се чују вентили, не знам...

Dimitrije Nikolić MG moderator 31. Okt

Teško pitanje. Da li će uraditi sve onako kako je fabrika propisala ili će zbrljati nešto na brzinu... Pretpostavljam da tebe gledaju kao smarača koji je dovezao ispravan auto i sad traži nekakvo podešavanje ventila kao da je auto iz 70-ih godina. Iskreno, ne verujem da će sve uraditi kako treba.

Učitaj još odgovora

Која је реална цена за овог Јариса а да је у пристојном стању (да није нашминкан а зрео за генералну)?

- 2006. - 2007. годиште
- Бензинац 1.0 и 1.33
- 5 врата
- Клима, ABS, предњи и бочни ваздушни јастуци.
- Километража није важна, само да су мотор/мењач у пристојном стању (да може да пређе 100.000км пре генералне)
- Да није хаварисан и краден

Да ли је реално да кошта до 4.000 евра? Ако је са плаца (из увоза)?

14. Jan 2017.
Gall **** 14. Jan 2017.

Imas ih od 3000 u Nemackoj ,(servisna knjiga,bez udesa,vozilo nepusaca) pogledaj ovde,tu su jos troskovi dovozenja itd

'suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&features=FULL_SERVICE_HISTORY&features=NONSMOKER_VEHICLE&scopeId=C&maxCubicCapacity=1000&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&withImage=true&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&maxMileage=200000&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&usage=USED&usageType=PRE_REGISTRATION&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=36&fuels=PETROL&maxPowerAsArray=54&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&categories=SmallCar'

Слободан Човек 14. Jan 2017.

Има их по огласима за око 4.000. Рецимо:

'polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9191359/toyota-yaris-10-vvti
''polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9383721/toyota-yaris
'
Гледам само у Србији, у Београду.

Једно је што се продају по тој цени, али да ли је то реална цена или су та кола хаварисана, пред генералну, итд?
По мени је реално. Ипак су та кола стара 10 година.

Učitaj još odgovora

Где се купују делови у Србији (тачније Београду)? Мислим на нове и оригиналне делове.

30. Okt 2015.
Učitaj još odgovora
Top