Nikola Aleksic
iznosi svoje utiske o
Nikola Aleksic
iznosi svoje utiske o
Ма хајде поузданост V10 мотор, то можеш и сам да одржаваш ако имаш знања и алате, па те и не изађе скупо. Него је проблем потрошња горива, која ти константно цеди новац са рачуна. :D
Razlog za prijavu korisnika
Sami motori znaju da odu (eksplodiraju), pa treba naci drugi motor, sto ne kosta malo. Plus su i automatski menjaci valjda kvarljivi (osim sto nisu bas hitri u radu), a manuelni su pravljeni samo za americko trziste (pricam za M5 verzije naravno). A ima i drugih sitnijh ili vecih kvarova koji isto u...daraju na dzep. 30 l/100 km, to nije nista za pravog ljubitelja brze voznje :-D Mislim da ni Viper ne trosi nista manje ;-)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
30 литара троши у Београду, али на 60 километара. :p
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ма хајде поузданост V10 мотор, то можеш и сам да одржаваш ако имаш знања и алате, па те и не изађе скупо. Него је проблем потрошња горива, која ти константно цеди новац са рачуна. :D
Razlog za prijavu korisnika
Sami motori znaju da odu (eksplodiraju), pa treba naci drugi motor, sto ne kosta malo. Plus su i automatski menjaci valjda kvarljivi (osim sto nisu bas hitri u radu), a manuelni su pravljeni samo za americko trziste (pricam za M5 verzije naravno). A ima i drugih sitnijh ili vecih kvarova koji isto u...daraju na dzep. 30 l/100 km, to nije nista za pravog ljubitelja brze voznje :-D Mislim da ni Viper ne trosi nista manje ;-)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
30 литара троши у Београду, али на 60 километара. :p
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ма хајде поузданост V10 мотор, то можеш и сам да одржаваш ако имаш знања и алате, па те и не изађе скупо. Него је проблем потрошња горива, која ти константно цеди новац са рачуна. :D
Razlog za prijavu korisnika
Sami motori znaju da odu (eksplodiraju), pa treba naci drugi motor, sto ne kosta malo. Plus su i automatski menjaci valjda kvarljivi (osim sto nisu bas hitri u radu), a manuelni su pravljeni samo za americko trziste (pricam za M5 verzije naravno). A ima i drugih sitnijh ili vecih kvarova koji isto u...daraju na dzep. 30 l/100 km, to nije nista za pravog ljubitelja brze voznje :-D Mislim da ni Viper ne trosi nista manje ;-)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
30 литара троши у Београду, али на 60 километара. :p
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ма хајде поузданост V10 мотор, то можеш и сам да одржаваш ако имаш знања и алате, па те и не изађе скупо. Него је проблем потрошња горива, која ти константно цеди новац са рачуна. :D
Razlog za prijavu korisnika
Sami motori znaju da odu (eksplodiraju), pa treba naci drugi motor, sto ne kosta malo. Plus su i automatski menjaci valjda kvarljivi (osim sto nisu bas hitri u radu), a manuelni su pravljeni samo za americko trziste (pricam za M5 verzije naravno). A ima i drugih sitnijh ili vecih kvarova koji isto u...daraju na dzep. 30 l/100 km, to nije nista za pravog ljubitelja brze voznje :-D Mislim da ni Viper ne trosi nista manje ;-)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
30 литара троши у Београду, али на 60 километара. :p
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.