Kvalitet voznje, izgled automobila, komfor i potrosnja su najvece vrline ovog automobila (potrosnja motora 520d 150 KS). Dizelski motori M47 (2.0 l) i M57 (3.0 l) su opste gledano vrlo pouzdani. Ima i solidnih benzinskih motora (2.2 benzinac u 520i i V8 motori). Dobri rucni menjaci, solidni automats...
Odrzavanje zna da bude skuplje od proseka, pre svega majstori znaju satnicu da naplate solidno. Cene delova su uglavnom dobre, da ne kazem odlicne za klasu, mada ima izuzetaka (amortizeri npr.). Opet zavisi od kvalteta delova i proizvodjaca istih. Kvalitet enterijera bi mogao biti bolji za klasu, na...rocito pojedinih plastika. Dizelski motori imaju dizelskih boljki (EGR, DPF, dizne). Noviji dizelski motori (N47 i N57) imaju drasticno skuplji veliki servis zbog polozaja lanca. Inace moderniji motori, kultivisanijeg rada od starijih verzija, ali losijeg kvaliteta tokom godina proizvodnje ovog automobila. 3.0 l motori su generalno bolji od 2.0 l sto se tice pouzdanosti. Benzinski motori osim potrosnje, imaju standardnih problema sa VANOSom ako su sa pocetka proizvodnje modela. S obzirom da i oni imaju lanac, treba voditi racuna i o tome. Elektronika je osetljiva kod ovog modela, zna da izbaci greske koje nemaju veze sa realnom situacijom, jer taj element radi. Ali los akumulator, zaprljani kontakt ili senzor, los regulator napona i alternator znaju da ih izazovu. V10 motor je samo za one sa dubokim dzepom, zbog pouzdanosti, jer moze da izvuce novca za odrzavanje taman koliko je sama vrednost tog primerka.
Ма хајде поузданост V10 мотор, то можеш и сам да одржаваш ако имаш знања и алате, па те и не изађе скупо. Него је проблем потрошња горива, која ти константно цеди новац са рачуна. :D
Razlog za prijavu korisnika
Sami motori znaju da odu (eksplodiraju), pa treba naci drugi motor, sto ne kosta malo. Plus su i automatski menjaci valjda kvarljivi (osim sto nisu bas hitri u radu), a manuelni su pravljeni samo za americko trziste (pricam za M5 verzije naravno). A ima i drugih sitnijh ili vecih kvarova koji isto u...daraju na dzep. 30 l/100 km, to nije nista za pravog ljubitelja brze voznje :-D Mislim da ni Viper ne trosi nista manje ;-)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
30 литара троши у Београду, али на 60 километара. :p
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto prelep, kako spolja tako i unutra. Doduse sa M paketom dolazi do izrazaja.. E60 525D 177ks, snage sasvim dovoljna pogotovu ako se odradi stage 1, mada i ne mora. Zvuk za dizel motor fantastican, miran i tih. Uglavnom ostavlja utisak gde god se pojavi i posle 15 godina. Odlican auto ali auto ko...ji ne bih preporucio svojim prijateljima, a objasnicu i zasto :).
Ne znam odakle da pocnem, ako pricamo o samom motoru M57 2.5 i 3.0 tu zaista nema greske ja mislim da oni idu po 500-600k bez problema a cuo sam za primer skoro i za jdan od 900k.. Uglavnom motor je mazga, ali skoro sve ostalo je tezak fus. Od parking senzora, CCC modula, letve volana, prednjeg trap...a, DPF-a, EGR-a, turbine.. Sve crkava i to ajde sto crkava nego sto kosta bas solidno.. Znaci ogromna mana jeste odrzavanje, delovi su dosta skupi a naravno nasi majstori kad vide BMW odmah 4-5k rsd po satu. Mali servis 130-150e zavisi sta sve menjas, registracija oko 500e, potrosnja grad od 10-11l leti pa do 13-14l zimi. Naravno da kruzi prica "ko kupi BMW ne gleda potrosnju" - naravno balkanska glupost. Iskreno ne znam koji bih drugi auto za taj novac kupio a da mi pruza zadovoljstvo kao e60, ali tu ima ono veliko ALI, da se spreme pare i da se ne kupuje sa poslednjim novcem nikako. Mozes da kupis i dobar i los primerak isto te ceka, nema tu bezanja. Sigurno da smo mi koji kupujemo bmw mazohisti.
Pročitaj više
16. Jan 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ja nedavno napisah da BMW u Americi zovu "money pit" - iako oni imaju u dobroj meri drugačije motore nego evropski BMW-ovi, ali suština je u tome da je to premium marka, da oni jednostavno moraju kod svakog novog modela da primenjuju najnovija tehnološka rešenja koja još uvek nisu dovoljno testirana... u praksi, pa onda i dolazi do taskvih problema. Uostalom BMW-u su ciljna grupa kupci koji imaju mnogo para, imidž im je veoma važan, traže bogatu opremu i pritom ne planiraju da zadrže taj auto 15 ili 20 godina tako da im višedecenijska dugotrajnost nije baš na vrhu liste prioriteta.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Vozim E61 sa ozloglasenim N47 motorom. Izvrteo je skoro 100.000 za nekih 5 godina i za to vreme samo crkao modul grejaca 100e. Otisao je i zamajac ali jbg to je potrosi deo.
Razlog za prijavu korisnika
Pazi, ja tebi apsolutno verujem. I meni su ranije govorili za Xsaru da im je torzija najslabija tačka i da ne trpi velike terete, a ja do sada nikakvih probelema sa torzijom nisam imao iako sam tovario i prevozio sve i svašta i pritom je karavan u pitanju. Imam i drugare koji voze razne starije BMW-...ove i svako od njih ima drugačiju priču ali to je i normalno. Nije svaki auto isto održavan, nema svaki istu kilometražu, isti motor, ne vozi se na isti način i ostalo. Jedan drugar je imao "peticu" E39 kojoj je motor bio fantastičan, ali je auto zarđao kao da je bio dve godine u morskoj vodi. Nikad ništa loše on o tom autu nije rekao. Prodao ga, kupio A6 - u prilično gadnom stanju, što sam shvatio tek kad sam malo bolje pogledao, ali auto je spolja izgledao fantastično. Tek kasnije je počeo da priča o problemima sa BMW-om. Bukvalno mu je autolimar rekao da nema srca da mu uzme pare da se uopšte sređuje taj auto. Nakon A6 je uzeo još jedan BMW i tek onda je počeo da malo otvorenije priča o tome koliko su ga svi ti auti koštali. Naravno da ih je on kupovao da bi glumio mangupa kad ih parkira ispred zgrade ili kafića, ali kaže da se na kraju nije isplatilo. E sad, da je imao više para za noviji ili očuvaniji BMW možda bi priča bila drugačija.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2.0, 177 ks, automatik. Mećava! Auto je fantastičan, upravljiv, malo se treba navići na zadnju vuču, treba dobro upoznati auto da bi se brzo i precizno vozio. Startan, mali potrošač, komfor solidan, ništa preterano udobno, kvalitet svega solidan.
Skuplje održavanje nego inače, svaki kvar je "mana" modela...a kad kaže majstor (kad nešto crkne) "paa to je mana kod bmw 5 2.0, ovo kod 3.0, ovo kod bmw 3...", poludiš. Jednostavno je sve mana kad se pokvari, svaki kvar se jednostavno desi kad tad. Nebitno da li divljao ili vozio normalno, pre...šao 100 ili 300 hiljada km, delovi crkavaju pa crkavaju i to su mane...
Pročitaj više
20. Aug 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Vrlo zanimljivo je ovo zapažanje u vezi kvarova i mana. Bilo bi super kad bi neki iskusniji poznavalac BMW-ova dao svoje mišljenje. Sad kad malo bolje razmišljam, čini mi se da sam i ja stekao takav utisak. Što se tiče navikavanja na zadnji pogon, ja sam imao baš pozitivno iskustvo kad sam prvi put ...seo u auto sa zadnjim pogonom. U krivinama se mnogo bolje ponaša, ne otima ti prednje točkove kad mu jako daš gas i slično. Naravno da to zavisi o kojem autu i kojoj generaciji pričamo - ako je to stariji BMW bez elektronike, a vozi ga naloženi klinac, postoji velika verovatnoća da će izgubiti kontrolu pošto nema mere s gasom plus generalno nema iskustva.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.