MojaGaraza - BMW 5-Series Sedan (2003 - 2010) | MojaGaraža MojaGaraza - BMW 5-Series Sedan (2003 - 2010) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Potrošnja Komfor Motor

Kvalitet voznje, izgled automobila, komfor i potrosnja su najvece vrline ovog automobila (potrosnja motora 520d 150 KS). Dizelski motori M47 (2.0 l) i M57 (3.0 l) su opste gledano vrlo pouzdani. Ima i solidnih benzinskih motora (2.2 benzinac u 520i i V8 motori). Dobri rucni menjaci, solidni automats...

Odrzavanje zna da bude skuplje od proseka, pre svega majstori znaju satnicu da naplate solidno. Cene delova su uglavnom dobre, da ne kazem odlicne za klasu, mada ima izuzetaka (amortizeri npr.). Opet zavisi od kvalteta delova i proizvodjaca istih. Kvalitet enterijera bi mogao biti bolji za klasu, na...rocito pojedinih plastika. Dizelski motori imaju dizelskih boljki (EGR, DPF, dizne). Noviji dizelski motori (N47 i N57) imaju drasticno skuplji veliki servis zbog polozaja lanca. Inace moderniji motori, kultivisanijeg rada od starijih verzija, ali losijeg kvaliteta tokom godina proizvodnje ovog automobila. 3.0 l motori su generalno bolji od 2.0 l sto se tice pouzdanosti. Benzinski motori osim potrosnje, imaju standardnih problema sa VANOSom ako su sa pocetka proizvodnje modela. S obzirom da i oni imaju lanac, treba voditi racuna i o tome. Elektronika je osetljiva kod ovog modela, zna da izbaci greske koje nemaju veze sa realnom situacijom, jer taj element radi. Ali los akumulator, zaprljani kontakt ili senzor, los regulator napona i alternator znaju da ih izazovu. V10 motor je samo za one sa dubokim dzepom, zbog pouzdanosti, jer moze da izvuce novca za odrzavanje taman koliko je sama vrednost tog primerka.

Pročitaj više

07. Jun
Слободан Човек 10. Jun

Ма хајде поузданост V10 мотор, то можеш и сам да одржаваш ако имаш знања и алате, па те и не изађе скупо. Него је проблем потрошња горива, која ти константно цеди новац са рачуна. :D

Nikola Aleksic 26. Jun

Sami motori znaju da odu (eksplodiraju), pa treba naci drugi motor, sto ne kosta malo. Plus su i automatski menjaci valjda kvarljivi (osim sto nisu bas hitri u radu), a manuelni su pravljeni samo za americko trziste (pricam za M5 verzije naravno). A ima i drugih sitnijh ili vecih kvarova koji isto u...Pročitaj više

Komfor Motor

Auto prelep, kako spolja tako i unutra. Doduse sa M paketom dolazi do izrazaja.. E60 525D 177ks, snage sasvim dovoljna pogotovu ako se odradi stage 1, mada i ne mora. Zvuk za dizel motor fantastican, miran i tih. Uglavnom ostavlja utisak gde god se pojavi i posle 15 godina. Odlican auto ali auto ko...

Održavanje Potrošnja

Ne znam odakle da pocnem, ako pricamo o samom motoru M57 2.5 i 3.0 tu zaista nema greske ja mislim da oni idu po 500-600k bez problema a cuo sam za primer skoro i za jdan od 900k.. Uglavnom motor je mazga, ali skoro sve ostalo je tezak fus. Od parking senzora, CCC modula, letve volana, prednjeg trap...a, DPF-a, EGR-a, turbine.. Sve crkava i to ajde sto crkava nego sto kosta bas solidno.. Znaci ogromna mana jeste odrzavanje, delovi su dosta skupi a naravno nasi majstori kad vide BMW odmah 4-5k rsd po satu. Mali servis 130-150e zavisi sta sve menjas, registracija oko 500e, potrosnja grad od 10-11l leti pa do 13-14l zimi. Naravno da kruzi prica "ko kupi BMW ne gleda potrosnju" - naravno balkanska glupost. Iskreno ne znam koji bih drugi auto za taj novac kupio a da mi pruza zadovoljstvo kao e60, ali tu ima ono veliko ALI, da se spreme pare i da se ne kupuje sa poslednjim novcem nikako. Mozes da kupis i dobar i los primerak isto te ceka, nema tu bezanja. Sigurno da smo mi koji kupujemo bmw mazohisti.

Pročitaj više

16. Jan 2022.
Dimitrije Nikolić MG moderator 16. Jan 2022.

Ja nedavno napisah da BMW u Americi zovu "money pit" - iako oni imaju u dobroj meri drugačije motore nego evropski BMW-ovi, ali suština je u tome da je to premium marka, da oni jednostavno moraju kod svakog novog modela da primenjuju najnovija tehnološka rešenja koja još uvek nisu dovoljno testirana...Pročitaj više

heise nberg 16. Jan 2022.

Vozim E61 sa ozloglasenim N47 motorom. Izvrteo je skoro 100.000 za nekih 5 godina i za to vreme samo crkao modul grejaca 100e. Otisao je i zamajac ali jbg to je potrosi deo.

Dimitrije Nikolić MG moderator 17. Jan 2022.

Pazi, ja tebi apsolutno verujem. I meni su ranije govorili za Xsaru da im je torzija najslabija tačka i da ne trpi velike terete, a ja do sada nikakvih probelema sa torzijom nisam imao iako sam tovario i prevozio sve i svašta i pritom je karavan u pitanju. Imam i drugare koji voze razne starije BMW-...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Potrošnja Motor

2.0, 177 ks, automatik. Mećava! Auto je fantastičan, upravljiv, malo se treba navići na zadnju vuču, treba dobro upoznati auto da bi se brzo i precizno vozio. Startan, mali potrošač, komfor solidan, ništa preterano udobno, kvalitet svega solidan.

Održavanje

Skuplje održavanje nego inače, svaki kvar je "mana" modela...a kad kaže majstor (kad nešto crkne) "paa to je mana kod bmw 5 2.0, ovo kod 3.0, ovo kod bmw 3...", poludiš. Jednostavno je sve mana kad se pokvari, svaki kvar se jednostavno desi kad tad. Nebitno da li divljao ili vozio normalno, pre...šao 100 ili 300 hiljada km, delovi crkavaju pa crkavaju i to su mane...

Pročitaj više

20. Aug 2021.
Dimitrije Nikolić MG moderator 21. Aug 2021.

Vrlo zanimljivo je ovo zapažanje u vezi kvarova i mana. Bilo bi super kad bi neki iskusniji poznavalac BMW-ova dao svoje mišljenje. Sad kad malo bolje razmišljam, čini mi se da sam i ja stekao takav utisak. Što se tiče navikavanja na zadnji pogon, ja sam imao baš pozitivno iskustvo kad sam prvi put ...Pročitaj više

Pročitaj sve utiske za BMW 5-Series Saloon (03-10)
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top