Vlado Stupin
ima pitanje o
Vlado Stupin
ima pitanje o
При којој брзини ниси прелазио 3.000 обртаја? Јер мотор се мучи када треба да одржава већу брзину на малим обртајима, и тада може трошити више, него на рецимо 3.500 обртаја.
Razlog za prijavu korisnika
Na autoputu pri 3000 obrtaja je oko 110 km/h. Održavam taj broj obrtaja jer pretpostavljam da mu to nije veliki napor. A koji obrtaji se preporučuju?
Razlog za prijavu korisnika
Obrni okreni velika je to potrosnja za otvoren put.
Razlog za prijavu korisnika
Добро, тај мотор на 3.500 обртаја развија максимални обртни момент. Тако да је за њега 3.000 обртаја у реду. Да их развија рецимо на 4.500 обртаја, 3.000 би било премало.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
При којој брзини ниси прелазио 3.000 обртаја? Јер мотор се мучи када треба да одржава већу брзину на малим обртајима, и тада може трошити више, него на рецимо 3.500 обртаја.
Razlog za prijavu korisnika
Na autoputu pri 3000 obrtaja je oko 110 km/h. Održavam taj broj obrtaja jer pretpostavljam da mu to nije veliki napor. A koji obrtaji se preporučuju?
Razlog za prijavu korisnika
Obrni okreni velika je to potrosnja za otvoren put.
Razlog za prijavu korisnika
Добро, тај мотор на 3.500 обртаја развија максимални обртни момент. Тако да је за њега 3.000 обртаја у реду. Да их развија рецимо на 4.500 обртаја, 3.000 би било премало.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
При којој брзини ниси прелазио 3.000 обртаја? Јер мотор се мучи када треба да одржава већу брзину на малим обртајима, и тада може трошити више, него на рецимо 3.500 обртаја.
Razlog za prijavu korisnika
Na autoputu pri 3000 obrtaja je oko 110 km/h. Održavam taj broj obrtaja jer pretpostavljam da mu to nije veliki napor. A koji obrtaji se preporučuju?
Razlog za prijavu korisnika
Obrni okreni velika je to potrosnja za otvoren put.
Razlog za prijavu korisnika
Добро, тај мотор на 3.500 обртаја развија максимални обртни момент. Тако да је за њега 3.000 обртаја у реду. Да их развија рецимо на 4.500 обртаја, 3.000 би било премало.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
При којој брзини ниси прелазио 3.000 обртаја? Јер мотор се мучи када треба да одржава већу брзину на малим обртајима, и тада може трошити више, него на рецимо 3.500 обртаја.
Razlog za prijavu korisnika
Na autoputu pri 3000 obrtaja je oko 110 km/h. Održavam taj broj obrtaja jer pretpostavljam da mu to nije veliki napor. A koji obrtaji se preporučuju?
Razlog za prijavu korisnika
Obrni okreni velika je to potrosnja za otvoren put.
Razlog za prijavu korisnika
Добро, тај мотор на 3.500 обртаја развија максимални обртни момент. Тако да је за њега 3.000 обртаја у реду. Да их развија рецимо на 4.500 обртаја, 3.000 би било премало.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.