Mrtav konj.Yugo je zivahniji od njega.
Sta znam,mozda za po gradu svaki dan moze da prodje.Mali je potrosac,odrzavanje relativno jetino,klasicno traktorce(najprostij dizel,poput golfa 1,2).
Nema tu sta puno da se kaze za njega,kada nema nista.
Drug ga je imao s nekih 300 000km na satu,zimi 2,3x pono...vis grejace,pali ide.
Aa u stvari ko zna koja je stvarna kilometraza...
Ne ocekuj da ide kao zvrk,nije startan,trom je,ali zavrsava svakodnevne obaveze.Pročitaj više
Sličan je kao 1.9 SDI, samo ima kraći hod klipa, samim tim i manju zapreminu, manju potrošnju i manju snagu na kraju krajeva. U suštini je motor za Lupo, sa kojim se Lupo lepo ponaša. Pošto je Polo malo teži neće baš ići kao metak, ali završava posao i uzvraća izuzetno malom potrošnjo koja ne prelaz...i 5l, van naselja može i ispod 4 da ide. Motor ima direktno ubrizgavanje, što mu omogućava rad sa manjim stepenom kompresije i manjim gubitkom energije na savladavanje sopstvenog otpora u radu i znatno bolje sagorevanje, za razliku od motora sa oznakom D ili TD. Rezultat toga je manja potrošnja goriva za oko 1 do 2l. Takođe leto - zima on uvek pali na pola ključa, do -10 pali bez upotrebe grejača. Vek trajanja je veliki, pouzdanost je odlična, delovi i održavanje jeftini. Nema turbinu, plivajući zamajac i ostle skupocene gluposti, dizne su jeftine, jedino ostaje Bosch pumpa koja je malo skuplja, ali i to u granicama normale.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Mrtav konj.Yugo je zivahniji od njega.
Sta znam,mozda za po gradu svaki dan moze da prodje.Mali je potrosac,odrzavanje relativno jetino,klasicno traktorce(najprostij dizel,poput golfa 1,2).
Nema tu sta puno da se kaze za njega,kada nema nista.
Drug ga je imao s nekih 300 000km na satu,zimi 2,3x pono...vis grejace,pali ide.
Aa u stvari ko zna koja je stvarna kilometraza...
Ne ocekuj da ide kao zvrk,nije startan,trom je,ali zavrsava svakodnevne obaveze.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sličan je kao 1.9 SDI, samo ima kraći hod klipa, samim tim i manju zapreminu, manju potrošnju i manju snagu na kraju krajeva. U suštini je motor za Lupo, sa kojim se Lupo lepo ponaša. Pošto je Polo malo teži neće baš ići kao metak, ali završava posao i uzvraća izuzetno malom potrošnjo koja ne prelaz...i 5l, van naselja može i ispod 4 da ide. Motor ima direktno ubrizgavanje, što mu omogućava rad sa manjim stepenom kompresije i manjim gubitkom energije na savladavanje sopstvenog otpora u radu i znatno bolje sagorevanje, za razliku od motora sa oznakom D ili TD. Rezultat toga je manja potrošnja goriva za oko 1 do 2l. Takođe leto - zima on uvek pali na pola ključa, do -10 pali bez upotrebe grejača. Vek trajanja je veliki, pouzdanost je odlična, delovi i održavanje jeftini. Nema turbinu, plivajući zamajac i ostle skupocene gluposti, dizne su jeftine, jedino ostaje Bosch pumpa koja je malo skuplja, ali i to u granicama normale.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
pozdrav. da li ovo crevo sa slike ima neke veze sa izduvavanjem u kabini?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.