MojaGaraza - Volkswagen Passat Sedan (1996 - 2001) | MojaGaraža MojaGaraza - Volkswagen Passat Sedan (1996 - 2001) | MojaGaraža

Pronađi automobil

53 ocena
81.5
  • Cena/Kvalitet:
    74/100
    Komfor:
    88/100
  • Održavanje:
    73/100
    Potrošnja:
    80/100
  • Pouzdanost:
    86/100

preskup za odrzavanje,trap da bi trajao mora da se uzmu dobri delovi oko 500e + ruke,turbina na oko 200000 odlazi,eger ventil itd itd,nikad vise pasat

12. Apr 2013.
Pogledaj ostalih 2 komentara
bege bege 04. Jan 2016.

Turbina , EGR ? ? ? Moj je prešao preko 800 k i do sada nije bilo takvih problema. Samo je potreban iskusan i iskren mehaničar. A iskreno, treba ga znati i voziti. On se povremeno mora stisnuti. Jednostavno bez tog ne može.

Bojan Nedeljkovic 04. Jan 2016.

Zamisli cuda, otisla turbina i egr na autu od pola milke kilometara.

Nije pasat toliko skup za odrzavanje (kada se pogleda u kojoj klasi se nalazi), koliko smo mi siromasni pa nam je i bicikl skup.

Mehdi Mujkanovic 17. Aug

Problem jeste ako se kupi primjerak ovog automobila koji nije odrzavan.Moj ima trenutno 385.000 na satu i do sad nikakvih problema ni sa turbinom ni sa egr ventilom.Kao sto neko rece povremeno treba da se malo ostrije vozi i to je to.Prednji trap je problem kod svakog passata ove generacije,ali dobr...Pročitaj više

preskup za odrzavanje,trap da bi trajao mora da se uzmu dobri delovi oko 500e + ruke,turbina na oko 200000 odlazi,eger ventil itd itd,nikad vise pasat

12. Apr 2013.
Pogledaj ostalih 2 komentara
bege bege 04. Jan 2016.

Turbina , EGR ? ? ? Moj je prešao preko 800 k i do sada nije bilo takvih problema. Samo je potreban iskusan i iskren mehaničar. A iskreno, treba ga znati i voziti. On se povremeno mora stisnuti. Jednostavno bez tog ne može.

Bojan Nedeljkovic 04. Jan 2016.

Zamisli cuda, otisla turbina i egr na autu od pola milke kilometara.

Nije pasat toliko skup za odrzavanje (kada se pogleda u kojoj klasi se nalazi), koliko smo mi siromasni pa nam je i bicikl skup.

Mehdi Mujkanovic 17. Aug

Problem jeste ako se kupi primjerak ovog automobila koji nije odrzavan.Moj ima trenutno 385.000 na satu i do sad nikakvih problema ni sa turbinom ni sa egr ventilom.Kao sto neko rece povremeno treba da se malo ostrije vozi i to je to.Prednji trap je problem kod svakog passata ove generacije,ali dobr...Pročitaj više

17. Aug

Vozim passata 1998g. , kupljen je 2008g. na satu je bilo pisalo 205000km sad je stigo do 310000km bez i jednog problema. Na nekih 215000km uradio dam veliki servis zamenio prednji trap (febi) i amortizere i za sad nemam nikakvih problema. Ovih dana idem da uradim opet veliki servis. Mislim da je dosta praktican auto i pametan izbor kad pogledamo sklad cene, konfora i km koja se prelazi.

25. Apr 2014.

Što se tiče auta u suštini relativno je dobar. Pričam jer ovakav model moja porodica vozi već 4 godine. Vozao se svaki dan, ali relativno sporo, tj na niskim obrtajima i time je platila turbina. To je jedna hajmo reći mana, fora je u tome da ga treba ponekad stisnuti i posle divlje vožnje ostaviti da odradi jer je turbina i dalje u velikim obrtajima. Druga stvar što se tiče Passata jeste TRAP koji svi toliko kude. Ako ti preko rupa prelaziš sa stotkama naravno da će fasovati. Ja živim u gradu gd... Pročitaj više

08. Feb 2014.

Posle 1500EUR za radilicu sad i auspuh od izduvne do katalizatora, cena 175EUR:(

18. Okt 2011.

VW Passat 1.8 Turbo | jos koja slikica featuregate.com/marko/passat/

12. Okt 2011.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top