
Dosta tih u voznji i pri velikim brzinama iako nema okvire oko prozora na vratima. Upravljiv, stabilan u krivinama. Ekonomican i dobar motor, iako trosi dosta vise od onoga sto kaze fabrika i bord racunar, definitivno proverio! Za nijansu pruza bolji i luksuzniji osecaj u kabini od ostalih VW vozila... tog godista. Smatram da je i povoljan za odrzavanje jer koristi iste delove kao i Passat B6 / B7. Dizajn, posle 13 godina i dalje prelepo izgleda.
TRAP ! Sa 18'' felnama jako tvrd na zadnjem trapu, imate osecaj da preko lezecih i na neravnim putevima u tockovima ima lufta stalno iako sam izmenjao sve delove zadnjeg trapa. Prednji je dosta meksi.
Zbog dizajna mozda malo nepregledan narocito prednji desni deo soferke.
Plastika u enterijeru zna... da krcka i pucketa, stara VW boljka.
Neverovatno da postoje modeli sa paketom opreme bez osnovnih stvari za tu cenu auta.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prednosti ovog auta su priie svega izgled. Kod mene je r line i auto izgleda premocno. Druga stvar je oprema. Jeftino odrzavanje. Tipa veliki i mali servis u Sloveniji sam platio 400€. Dosta dobra ubrzanja, dobra aerodinamika i dosta dobre krajnje brzine. Izuzetno dobra izolacija i tih motor bukv...alno unutra se ne cuje da motor radi uopste. Niska potrosnja. Na 100km/h potrosnja pada na 4l mada je meni prosjek 6,5l kombinivanje voznje na 18" felgama i jacim gasom i upaljenom klimom. Auto je komforan. Iako je kupe naprijed ima dosta prostora a nazad ce tek biti problem za putnike koji su preko 190cm visoki. Ostave su isto ogromnih dimenzija. Ozvucenje je prejako. Znaci bukvalno imate osjecaj kao da imate u autu neko bas skupo ozvucenje a ustvari je to samo 8 fabrickih zvucnika.
Evo malo da podijelim iskustva mozda nekom pomogne ako planira kupovati ovaj auto. Uzeo sam ga pre 4 mijeseca i presao oko 5000km. Dakle u pitanju je passat cc 2.0tdi 103kw sa euro 5 motorom iz 2010 godine uparen sa manuelnim mjenjacem 6 brzina.
Prvo bih naveo mane ovog auta. Znaci na prvom mjestu ...limarija. Dobro obratite paznju po blatobranima i vratima korozoja ih jede svakog. Druga stvar je kvalitet izrade materijala unutra. Inace kvalitet je vrhunski ali dio oko mjenjaca i kod suvozaca oko kasete zna da krcka ako je na 18" felgama.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
komfor, pouzdanost
potrosnja, elektronika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posjedujem verziju sa 2.0TDI (170KS) DSG, cipovan na 210ks. Auto je odlican, veoma jeftin za odrzavanje. Djelovi za mali servis su u prosjeku 70e. Veliki servis oko 300e. Uz dobre gume, auto se vozi kao neka mnogo jaca limuzina. DSG mjenjac sa 6 brzina za svaku preporuku. Salta kao da je presao 20hi...ljada, a ne 210.. Top auto!
Jedina mana po mom misljenju je potrosnja ovoga motora (170ks). 10L u lokalu sa klimom, otvoreno oko 7L. Moja preporuka, cipovati ga (STAGE 1), sada trosi do 2L manje i u gradu i na otvorenom. Ostale mane nisam zapazio..
Ne postoji Passat CC sa troja vrata,verovatno si video Volkswagen Jettu ona je slicnog izgleda a sa troja je vrata.
Aha ok hvala vam puno ja sam mislio da je to passat cc. Hvala jos jednom
Imam cc-a 2009.godiste. 278000km
130 konja dizel. Ide kao mecava, na 130kmh trosi kao upaljac. Na 170 9, 10L Tih, super ubrzanje i prelep :) Mana limarija.i mozda nekome registracija oko 33000din Kod blatobrana desna strana prednji tocak tacka rdje i kada otvorite zadnja vrata sa obe strane na prag...ovima nabubrila farba, skontao sam da u gume u vratima ulazi voda,i zadrzava se, i eto bice rdje za popravku. Za sada nije skup za odrzavanje kod mene je oko godinu dana presao skoro 20000 samo mali i veliki servis odradjeni. Mene zanima koliko bih mogao da ga cenim za prodaju? posto bih ipak neki hecbek novije godiste uzimao sledece godine. Vracanje kilometara i te muljaze necu raditi.valjda ce neko ceniti iskrenost :) a mozda popravim te probleme sa rdjom :) jer steta je autica da ima to. Gledao sam na sajtovima iste aute, mislim da ljudi kod nas preteruju sa cenama auta koji su vec dosta stari... PozdravPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izgled. Stabilnost. Dobar motor, potrosnja 5 na otvorenom (moze i nize), 7-8 u gradu.
Zbog tvrdjeg ogibljenja izuzetno je stabilan u krivinama ali zato nesto tvrdji na rupama.
Neki delovi su nesto skuplji nego za obicnog pasata, ali ne preterano, vecina je ista kao za obicnog pasata.
A meni se izgled nikako ne sviđa. Pritom neudobniji, skuplji i manje mesta na zadnjim sedištima. Ali dobro, ja imam neke druge prioritete.
Stvar ukusa, retki su ljudi kojima se ne svidja, prilicno atraktivan auto. Sto se tice mesta pozadi malo u visinu fali, ali to za ljude preko 185cm, inace su sedista i pozadi bolje profilisana bolje nego na vecini auta. Islo je na more nas 4 odraslih, spakujemo se bez problema, veliki gepek. Motor j...e isti kao u obicnom pasatu tako da tu nema razlike. Sad problem kod vecine problematicnih je sto ljudi kupe najeftiniji, bez istorije odrzavanja (pre sve elektronske u ovlascenom) i posle se redjaju problemi.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Obrtni moment,izgled,zahvalan za odrzavanje i rad.
Cena nerealna,nepouzdan motor 2.0 ima brdo mana...
Ja vam kažem lijep je on na oko i kvalitetan je iznutra to stoji ali džaba to sve ako ćeš ti stalno visiti kod majstora. Jebo ti auto koji se uvijek kvari.
Ne znam koliko je tvoj presao, imam CC-a, 2.0 TDI 2008, pravis 220 000 km, nikakave probleme nemam, kod mene je vec 50 000 km, potrosnja na otvorenom 5, u gradu 7-8l.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
- Izgled
- Komfor
- Jeftino odrzavanje
- Pouzdanost
- Visok kvalitet materijala enterijera pogotovo u modelu sa koznim sedistima
- Fabricka navigacija i posle decenije ispunjava sve savremene zahteve bez ikakvih poteškoća (brojne opcije, tacna navigacija, veoma brz odziv touchscreen-a)
- odlicno ...ozvucenje
Za sada ne mogu navesti ni jednu manu
Mesta za noge ima kolko hoces ali visinski je samo za nize osobe zene i decu do 1.80 max
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
pouzdan
bez mana
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izrazito udoban ako se ne pretjeruje sa veličinom felgi i sjajan na dugim putovanjima.
Još ih nisam našao..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
- Najbolji odnos cena / sta dobijate u ovom cenovnom rangu
- Potrosnja je veoma mala za auto od 1500kg i ovu klasu vozila , 2.0 TDI autoput 120km/h = 4,5L, grad voznja uglavnom po spicu = 8L (klima i grejanje se podrazumeva)
- Sedista su najbolja u ovom cenovnom rangu, ovo je veoma komforan i prostr...an auto sa enormnim gepekom no imajte u vidu da je zadnja klupa vise za osobe sitnijeg rasta (devojke i decu) sto uopste nije mana obzirom da ovaj auto i jeste za mladje ljude koji kupe devojke po kaficima ili imaju decu.
Kabina je izuzetno dobro izolovana i unutra se necuje nista
- Motor 2.0 TDI 140ks je odlican, vuce vec od 1100 obrtaja, pa nije potrebna cesta promena brzina, maksimalna vuca je od 1750-2500 obrtaja tako da ovaj auto npr ladno ide uzbrdo na 2000 obrtaja. Bez problema cete ostaviti vecinu vozila na semaforu u prasini :)
Vozio sam i 1.8 TSI , medjutim TDI jace vuce i bolji je za voznju.
Napomenuo bih da se ovaj auto vozi opusteno na 180km/h 2900 obrtaja bez ikakve buke unutra.
- Svi Passat CC pocev od 2008 imaju Common Rail motore (nemaju PD motore kao obicni Passati i Golfovi ove generacije) tako da nema problema sa diznama koji su PD motori imali. Ujedno Common rail je i dosta tisi.
- 2.0 TDI u CC nema nekih mana osim seta kvacila sa plivajucim zamajcem koji je skup potrosni materijal (Sachs set sa zamenom je 550eur) a mora da se menja na oko 200 000km. Medjutim kada se izracuna usteda na gorivu koju TDI pruza u poredjenju sa TSI benzinac varijantom ova popravka se isplati vec na 14000km tako da i nije neka mana.
Odrzavanje trapa je jeftino, gledajte da uzmete auto iskljucivo sa obicnim vesanjem npr zadnji amortizeri Sachs sa soljama i zamenom su 16000din, dok je na primer ovo za CC koji ima adaptivno vesanje 1500eur!!!
Mali servis 4l ulja Castrol Edge plus Knecht/Mahle filteri goriva, kabine, ulja i vazduha je oko 11000din.
Kocione plocice ATE komplet prednje i zadnje su 10000din.
Ovaj Passat CC ima dnevna svetla za koje sijalica kosta 150din XD tako da se time stede xenoni koji se automatski pale samo nocu.
Gledajte da uzmete primerak sa opremom gde se retrovizori automatski sklapaju kad se zakljuca, ako vam neko zakaci retrovizor i polomi migavac , samo led migavac je 4000din bez ostalih delova za retrovizor.
- U principu kvarova nema osim sitnica, sijalica, trapa i gluposti
- Prosecan kvalitet plasticnih delova u kabini
- Malo staklo pozadi, nepregledno za rikverc parkiranje, iskljucivo trazite model sa full parking senzorima sa kojima moze zmurecki da se parkira.
- Adaptivno vesanje (Sport/Comfort mode) koje je ekstra skupo za odrzavanje (1500eur dva amortizera sa pra...tecim delovima) Iskljucivo trazite ovaj auto sa klasicnim vesanjem i obicnim amortizerima!
- DSG menjac koji je super za voznju ali sa kojim vas cekaju skupe popravke
Dobar opis.
Dodao bih samo jednu veliku manu koju sam zaboravio da napisem. Auto nema zadnji brisac stakla! Sto je po snegu stvarno "pain in the ass". Znaci stvarno su mogli da urade da npr ona plastika izmedju gepeka i zadnjeg stakla bude kao spojler koji se dize a ispod njega npr da bude brisac. Ali nisu....
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Pa, proizvođači u velikoj meri bukvalno žive od doplata za dodatnu opremu. To je čitava nauka gde gomile ljudi analiziraju tržište i procenjuju na čemu može da se izvuče najviše para. Na primer, staviš jedan pored drugog VW Tiguan - 1 sa najosnovnijom mogućom opremom, a drugi sa ful opremom i delova...će kao da je reč o dva potpuno različita modela.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika