Zaista veliki auto a pre njega sam vozio Superba. 2.0 150ks, manuelni menjač. Ogroman gepek. Komandna tabla izgleda kao svemirski brod noću. Grejanje počinje zimi nakon minut rada motora. Trostepeni grejači sedišta su vrhunski. Led svetla i parking senzori napred i nazad, ambijentalno osvetljen...je, produžavanje sedišta za butinu. elektronsko otvaranje i zatvaranje gepeka. Dosta meko vešanje. Brutalno reaguje na gas u svakoj brzini.
Desna noga žulja o centralnu konzolu. ZAdnje staklo se lako zaprlja - fali brisač stakla. Senzori pritiska u gumama zimi regsitruju svaki pad pritiska što malo nervira ali se gase čim se vazduh u gumama zagreje
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2016 godiste, TDI 2.0, presao 25 000km
Vozio sam auto 10 dana.
KOMFOR: Auto je dosta komforan, ima mnogo prostora napred kao i pozadi cak i za putnike viseg rasta. Gepek je dosta dubok tako da 2 kofera od po 23kg staju bez problema.
Sedista imaju podesavanja za lumbalni deo kicme koji radi svoj po...sao ali nakon 2 sata voznje pocinje da bude neprijatno i tada shvatite da u stvari ne prati bas ergonomiju ledja vec jednostavno strci iz naslona da tako kazem i pritiska jako da vise smeta nego sto koristi.
U sedistu se sedi kao u fotelju, osim navedenog lumbalnog dela nema vise mana, elektronsko podesavanje sedista ima sa vozaceve strane sa suvozaceve nema.
Komande na centralnoj konzoli su lako dostupne jednostavnim skidanjem ruke sa volana bez nepotrebnog istezanja i odvajanja ledja od naslona da bi se dohvatile, ono sto je jako lose reseno je skoro nepristupacno (nezgodno i neprakticno reseno) je dohvat tockica za stelovanje brzine duvanja ventilatora kada je rucica menjaca u prvo, trecoj i petoj brzini jer je rucica dosta blizu napred do konzole i prakticno u voznji morate da izvijate saku da prodje izmedju rucice menjaca i tockica. Veliki minus resenju
Sedista su postavljena dosta nisko iako je u pitanju limuzina pa je izlazak zaista tezi kod ovog auta.
Rucica na vratima nema horizontalni usek za koji mozete da uhvatite i da zatvorite vrata vec samo kosi koji je postavljen vise napred pa je zatvaranje vrata malo teze, tj zahteva malo vise snage sto za nezniji pol moze biti ipak mana.
Volan je kozni i odlicno lezi u rukama, komande su lako dostupne bukvalno pruzanjem prstiju ne skidajuci drzanje volana.
Instrument tabla je pregledna i prijatna za oci, kako danju tako i nocu. sve informacije su na dohvat veoma brze i lake zahvaljujuci komandama na volanu, pomocu kojih pojacavate ton, menjate stanice, podatke o potrosnji, statusu auta itd.
Auto nema kljuc koji treba da ubacite u konzolu vec je keyless, tj kljuc moze biti u dzepu. Pali se na dugme, tako se i gasi, Odlicno.
U voznji auto poteze od najmanjih obrtaja, ima 6 brzina, menjac rucni. turbina se pali sa malim zakasnjenjem nakon stiskanja papucice gasa rekao bih oko pola sekunde, normalno za turbinu jer tako i radi. Poteze neverovatno dobro. Povozan je i lako se upravlja, drzi u krivinama, nema pojave podupravljivosti ili nadupravljivosti.
Za voznju u rikverc je dosta nepregledan kroz zadnje staklo ali zahvaljujuci senzorima naprd i pozadi odlicno se parkira. Ne treba mu mnogo prostora da okrenete iako je neverovatno duga limuzina koja je na svakom parkingu strcala.
Jako veliki nedostatak smatram nepostojanje zadnjeg brisaca. Kada pada kisa, kapljice se mnogo zadrzavaju jer nema staklo veliki pad i mnoogo je nepregledno, Grejanje zadnjeg stakla odradi posao, brzo osusi staklo ali na zalost ostanu jako prvljave fleke koje nista nisu olaksale preglednost tako da je kao sto rekoh za mene mana.
Takodje, kad god pada kisa, ja kad sednem u kola, spustim bocno vozacevo i suvozacevo staklo da keder obrise staklo, Medjutim kod ovog auta kapljice ostanu skoro svaka na svom mestu, i jos jedan problem naravno, Ne vidite nista kroz staklo u retrovizor da auto vozite unazad. Morate da rucno obrisete stakla, vozacevo i suvozacevo, znaci, izlazak napolje i odlazak do suvozaca i brisanje. Retrovizori se rekordno suse koliko je grejanje dobro na njima.
Pouzdanost, hm, posto danasnji dizeli imaju skoro svi Particle Filter koji em korsiti skupu tecnost za svoje ciscenje, poznato je da takvi automobili nisi sjajni za voznju po gradu jer ce filter da se zapusi. Posle 2 dana voznje, po gradu auto mi je pokazao upozorenje da je filter zaprljan. Tada morate da izadjete na otvoren put i da vozite neko vreme na vecim obrtajima (odprilike idealno 30km relaciju na oko skoro 3000 obrtaja da bi filter postigao temperaturu za samociscenje), izasao sam na auto put, provozak oko 7, do 10 km i ukasio je upozorenje. Hm, posle 25 oookm vec je poceo da pali upozorenje tako da ovaj auto ne bih preporucio onima koji voze vise od 50% po gradu, u buducnosti sigurno ceka ciscenje jako skupog filtera.
Tu je i cesta zaprljanost prednjih senzora za parking i odrzavanje automatske distance izmedju vozila pa stalno pali upozorenje, Prednji senzori zaprljanji, dakle, izlazak napolje i brisanje sleduje.
Navigacija je uzas, pola ulica nisam mogao da nadjem, ili nema postojeceg broja (ja ukucam istu adresu na TomTom na mobilnom i nadje je odmah) ili ne postoji ulica. Nikako ne mozete da se oslonite na nju, meni nije ni malo prilagodjen lakoj upotrebi vec zahteva malo vise poznavanje tehnike.
Takodje da ne zaboravim, auto kostao 20 000e i nema grejace sedista!!!
Svetla su odlicna, kada motate levo ili desno pale se dodatna svetla koja omogucavaju bolju preglednost inace ne osvetljenog dela puta.
Kada otkljucavate auto na daljinskom, pale se led svetla ispod retrovizora i osvetljavaju vam prilaz vratima sa obe strane. Retrovizori se sami sklapaju prilikom zakljucavanja auta.
Potrosnja, nije mala po gradu, normalna voznja je izlazila oko 9, Na otvorenom na tempomatu 130km u 6 brzini je bila 5,1 litar sto je za pohvalu i govori da kao sto je moj kranji zakljucak, auto je za mladje koji dosta putuju na duze staze a ne za strarije kojima treba auto za voznju po gradu.
Nadam se da ce pomoci moje iskustvo svima. Pozdrav i do sledeceg testa.
Na naslonu vozacevog sedista deo za lumbalni deo kicme dosta zulja
Nepristupacan tockic ventilatora kada je rucica menjaca napred postavljena (brzina 1,3,5)
Sedista nisko postavljena pa je izlazak za starije bas tezi iako se radi o limuzini.
Nepostojanje zadnjeg brisaca
Navigacija losa
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Neverovatan automobil. Uzeo sam ga pre dva dana 2017 god 2.0 tdi sa 240 konja. DSG menjac. Ide za sve pare. A trosi nikad preko 8 litara,kako god da ga vozim, bolesno. Ima ful oprmu sa zutom kozom. Ja ne mogu da opisem kolko je ovo dobra masina. Svaka cast ljudima koji su dizajnirali ovj automobil.... Za ovakav automobil 26 hiljada evra je nista. Ne razumem ove sto daju 100.000 eura za auto kada imaju passat b8.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Automobil je ekstremno komforan i ima ogroman prtljažnik. Takođe, Highline verzija ovog automobila je veoma atraktivna.
Neki delovi plastike su mogli biti kvalitetniji u kabini automobila.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Zamenio sam B7 1.2.2016. za B8 sa istim motorom (2.0 tdi 140/150 ks) i istim menjačem (DSG). Ono što sam odmah primetio je potrošnja koja je za čitav litar manja. Auto je generalno tiši i ima više opcija za podešavanje sedišta, uključujući i dužinu sedalnog dela. Uložite u najskuplja sve...tla (WLL) jer je stvarno neverovatno kako izgledaju i kako funkcionišu.
Mnogo lošiji kvalitet materijala u unutrašnjosti u odnosu na B7. Da nema sata na centralnoj konzoli, ne bih pravio nikakvu razliku između Golfa VII i Passata. Dimenzija guma za felne veličine 16" za koje je izbor ograničen na svega tri-četiri modela.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kako uspe da se ugreje za minut?
Razlog za prijavu korisnika