
- Udobnost i osecaj luksuza (u poredjenju sa drugim automobilima istog ranga)
- Prelep entrijer i eksterijer
- Osrednja potrosnja, moze da bude jako mala na otvorenim putevima
- Jako dobar i izdrljiv motor
- Ne tako cesti kvarovi
- Prosecan paket opreme
- Cudni zvukovi kada se krecete polako u rikvercu. Cuo sam da dosta ljudi ima problem sa tim. Iako nije nikakav kvar, i dalje je losa stvar
- Senzori nisu preterano precizni
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrosnja, jeftino odrzavanje, veoma stabilan, pouzdan, okretan, brz, lak za parkiranje.
Udobnost na duzim relacijama (trendline sedista), visoka cena za bolju opremu..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Rentakar na tri dana, 1.6 TDI 115 ks, presao sam 980 km sa njim. Prednosti ovog Golfa su cuvena nemacka ergonomija - sve komande se nalaze tacno tamo gde se i ocekuju, sve je jednostavno i prakticno. Posle 5 minuta covek se oseca kao da vozi auto godinama. Preglednost je jako dobra kada se uporedi ...sa danasnjim trendovima.
Motor je elastican i bas lepo poteze pri manjim brzinama. Turbina se aktivira rano i lako je preteci bilo koga na magistralnim putevima. Do stotke stize za nekih 10ak sekundi i lagano gura do 190 (koliko sam ga najvise "poterao"). Potrosnja je bila izuzetno umerenih 5.1 litar (mix regionalnog i autoputa).
Ogibljenje je sportski tvrdo, ali nije strasno kao sto bi ljudi pomislili za Golfa. Nista tvrdje od Megana 4 kojeg sam skoro vozio.
Sto se opreme tice, imao sam multimediju, parking senzore pozadi i napred, adaptivni tempomat i verovatno jos gomilu sigurnosnih sistema i asistencija. Odlicna stvar je sto sva elektronska pomagala mogu da se pogase i ne ometaju vas u voznji. Adaptivni tempomat je nesto sto sam najvise koristio i moguce je voziti stotine kilometara bez pipanja kocnice i gasa. Ako parking senzori detektuju mogucnost da udarite u prepreku, automobil se sam zaustavlja.
Kao najvecu manu, naveo bih petostepeni menjac. Stvarno nije u redu da u ovoj klasi i za te pare VW i dalje uvaljuje petobrzince. Iako je peta brzina prilicno duga (2.400 obrtaja za 130 km/h), sesta bi svakako doprinela smanjenju buke, koja je na zalost izrazena kada se predje 120 km/h. Motor ima ja...ko ruzan zvuk pri vecim brzinama, zvuci kao ves masina.
Druga velika mana su sedista koja su izuzetno neudobna. Uska su cak iako ste fit, a zamor ledja posle visesatne voznje je strahovit. Nema puno mesta na zadnjim sedistima. Retrovizori su bas mali, cak i automobili B segmenta imaju vece retrovizore od golfa.
Evo i par slikica:
'www.dodaj.rs/image/L6Sc8Y
''www.dodaj.rs/image/L6SyGd
''www.dodaj.rs/image/L6T5i2'
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mala potrosnja, dosta stabilan na krivinama, lak za parkiranje, udoban na autoputu.
ovaj auto vozim vec tri godine. sto se tice mana ima puno toga koje sam se susreo sa problemima. na 155000km sam morao da uradim veliki servis i ako kazu da treba na 180 do 200 hiljada km. jer je pocelo da procuri voda na pumpi i ulje na semeringu! pored toga ima problem sa diznama, auto ne vuce dob...ro pri dodavanja naglog gasa, tek kad stignem 2 obrrtaja onda uhati obrzanje
kako treba. skoro su poceli problemi i sa amortizerima, cuju se pri losem putu, ili ako idem uzbrdicu. ostalo nervira jer nema 6 brzina, kada idem sa 5 120kmh osjecam da mu je potrebna 6 brzina. al stacemo. drugo, ima dugme za telefon i za voice a nema ugraden blutooth na multimediju tako da kada pretisnem dugme na volanu sa oznakom telefona pojavi se na ekranu telefon nije na raspolaganju. manje bitno al
sve sta je tu je. pozz
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za cenu izmedju 12 i 15 hiljada evra dobijete auto u ful opremi vrhunskog kvaliteta. Pouzdan za put, komforan u prednjem delu. Motor 2.0 tdi dsg 150ks savrsen za komfornu voznju van grada i sportsku voznju . Servis za vozilo novije generacije i nije toliko skup , u zavisnosti od primanja pojedinca. ...Tehnologija u samom vozilu u highline opremi je savrsena . Navigacija perfektna i jedna od boljih na trzistu u svetu.
Potrosnja po gradu je velika razlika od 1.6 tdi koji trosi prosek 6l , ovaj 2.0tdi licno meni trosi na vrh gasa 8 litara, malo grublje voznje zna da trosi po gradu i 10-13 litara , sto je puno.
Potrosnja na otvorenom je u proseku 4-6 litara voznje do 140km/h . Velika mana je zadnja klupa koja nema d...ovoljni mesta za noge , na razliku na svoje prethdnike , konkretno golf 5 koji sam posedovao pre ovog. Gepek takodje dosta manji. Sto se tice servisa jedino skuplje na ovom vozilu je servis dsg menjaca , konkretno samo ulje kosta oko 250-300e ali se menja na 60 hiljada km .
Kako te je taj motor sa DSG i pretpostavljam Hihjline izasao samo 12-15 hiljada ?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Precizan, čvrst, tih i pouzdan rad, dobar subjektivni osećaj u vožnji, tasteri, prekidači i sve komande lako dostupne i dobro pozicionirane
Mali servis (Zamena ulja i svih filtera) 36.000,00 dinara u ovlaštenom servisu Porsche Novi Sad
I ja sam drugi redovan servis radio,na 30.000km u porsche-u bg 27.000din :)
oni tu uracunaju cak i pranje auta,a ja im odvezao auto direktno iz perionice,pa ti onda dodaju tecnost za brisace pa uracunaju :)
teraj to kod nekog majstora, izaci ce te 11.000
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udobnost , Brzina , Luksuz . Svaka pohvala od mene .
Nema mana
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Danas sam imao prilike da probam novi VW Golf 7 1,4 TSI sa 140 KS.
Odusevio me auto. Bas tehnoloski unapredjen.
Auto bas lepo izgleda, i pruza puno komfora i udobnosti. Normalan problem za automobile koje vozim je prostor, pogotovo za iza vozaca. Zbog moje visine (194 cm) u mnoga automobila ima malo... mesto iza vozaca. Golf nudi veliku udobnost pozadi i za visoke putnike i ako je prednje sediste skroz povuceno nazad. Model koji sam probao imao sportska sedista, neke polu kadice. Bas dobro drze vozaca i veoma su udobna.
Kazem auto je tehnoloski unapredjen. Model koji sam probao imao puno dodataka. Kao na primer prepoznaje ogranicenje. I ako je analogna tabla, ima mogucnost da se digitalno vidi brzina kretanja. Ima stop & start tehnologiju. Tako da kad se stane na semafot i izbaci iz brzine, auto se iskljuci. Sam pretisak na kvacilo (vozio sam sa manuelnim menjacem) motor se pali. Ima senzor za parkiranje i kamer u boju za voznju u rikverc.
Nisam imao mogucnost da probam asistenciju za parkiranje, gde auto se sam parkira za pararelno i za normalno parkiranje.
Motor je dobar. Brzo reaguje na gas, i ima dobro ubrzanje.
Centralna tabla preporucuje u koju brzinu voziti. Saveti su prilagodjeni u stil voznje.
Na papiru (podatke proizvodjaca) potrosanja je veoma mala: 4.2 / 4.8 / 5.8.
Nema mane
Ponavljam, ne smem da opisem novi auto? Kako vidim za tebe je to zabranjeno, mogu se komentarisati samo polovnjaci! Znaci svrha ovog sajta nije da se daju svoja misljena od raznim markama automobila? bila to nova ili polovna?
Ubuduce idem da probam neki low cost auto, pa iako je novi ce imati puno m...ane!
Nije istina da ne posedujem ni jedan od ta 5 automobila koja sam okacio. Imam VW Golf 5 Variant i Citroen C3 exlusive. Golfa preko 4 godina, citroen punih 10. I oba automobila su za mene bez mane. Oba automobila kupljena nova.
Ali dobro, moja greska, nisam trebao da napisem "bez mane". na vise komentara sam video da umesto da ostave prazno su napisali bez mana, pa sa uradio isto.
Svako ima pravo na sopstveno misljene. Tako da se ne ljutim na tvoje, i prihvacam ga. Ili isto i ti trebas da uradis i da prihvatis moje misljenje.
Ja nemam pravo da okacim 5 auta, 2 auta koja imam u garazu, a 3 koja su me odusevila, a ti imas pravo da okacis brdo kola?
Da budem vulgaran kao sto si ti bio malo pre, ne govori gluposti!Pročitaj više
Druze,ako sam ja napisao nesto vulgarno,svaka ti cast. Drugo,ja sva ta kola koja sam kacio i opisao vozio sam dugo i imam neko pravo da ih ocenim,ali ti,vozis 5icu i c3 a komentarises auta koja si imao samo ali samo na test drive-u, i po tome ti kazem da bolje ne pisi mane jer ih verovatno neces ni ...docekati jer neces pola tih auta ni voziti. I btw,sva kola kod mene u garazi su vozena barem 10k km,sem vw bore koja je sluzbena i ne prelazi toliko,i escorta koji nije 6k km nagurao kod mene. I ono sto je najbitnije,ako voznja od 30tak km nekog auta znaci da ti poznajes vrline i mane tog istog auta,rodjo,onda sam ja vozio 453 komada automobila.Pročitaj više
C3 vozim 10 godina, preso preko 80k km. Golf 5 preko 60k km. Imajuci golf sa bas tim motorom, samo malo jaci, i 30 km je dovoljno da se oceni auto. Mada 30 km nisam proso nego sam ga vozio ceo dan. ukupno sam proso preko 200 km. Kao sto mozes primetiti, 5 nisam stavio medju vozenje automobile, vec j...e izasla tema o 5 na drugoj temi. I nisam spomenuo nikakve mane o bmw-eu.
Mada mogu da budem iskren da je malo uticalo i to sto imam jednog golfa i znam sta ocekujem, i zbog toga reko da nema mane.
Da stvarno komentarisem automobile koje sam vozio bilo bi nekoliko stotina.
Reko sam, pogresio sam sto sam napisao za novi auto nema mane, nece se vise dogoditi. ostavi cu prazno mesto.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.