Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1. Snazan, proveren i pouzdan motor sa 4 cilindra, za razliku od konkurencije koja u slicnom cenovnom razredu nudi slabe motore male zapremine sa 3 cilindra;
2. Pouzdana i proverena mehanika;
3. Pregrst opreme, vec u drugom paketu opreme, koja funkcionise besprekorno;
4. Rekordno mala potrosnja za b...enzinski motor te snage;
5. Odlicna pozicija za upravljacem i dobra preglednost u svim pravcima;
6. Stabilnost u zavojima je odlicna, naginjanje uprkos visini vozila, je minimalno;
7. Veliki klirens za voznju van asvalta i preko ivicnjaka;
8. Dobra kombinacija udobnosti, agilnosti i okretnosti;
9. Odlicno dimenzionisan auto u svim dimenzijama, nudi tacno onoliko prostora u kabini i u prtljazniku koliko je dovoljno da zadovolji prosecne potrebe cetvoroclane porodice;
10. Odlicno ubrzava prilikom preticanja, kada se zavrti iznad 4000 obrtaja;
11. Jevtinije odrzavanje na duze staze (redovni servisi u ovlascenim servisima su oko 100e), nema turbinu pa ne zahteva paznju na pocetku i na kraju voznje, a umesto kaisa ima lanac.
1. Kvalitet plastike nije na nivou ostalih delova automobila;
2. Lagana vrata na cije zatvaranje je potrebno privikavanje;
3. Elasticnost motora ispod 3000 obrtaja bi mogla biti bolja;
4. Zvucna izolaciia podvozja bi mogla biti bolja.
ako je madjar onda to i nije suzuki i zato smrdi plastika kao i na daciju i ima miris kao da se unutra ostenila kuja,takve prodaju ovi naucnici iz euro sumara,a ako je napravljena u japanu to je druga prica
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
U odnosu na druge gradske SUV ovo vozilo nije lažnjak. Njegova konkurencija nema u ponudi 4x4 pogon, ovaj Suzuki ima. Ima pored standardnog atmosferskog 1.6 litarskog benzinca i ovaj mali 1.4 turbo koji vuče kao da je mnogo jači. Ova Vitara odlično izgleda, odlično se vozi i definitivno nećete... biti neprimetni u njoj. Za vozilo koje je u klasi sa Nissan Juke-om ova Vitara ima i veći gepek, više mesta na zadnjoj klupi i za kolena i u visini za glave putnika. O tome koliko je opremljena, najbolje bi bilo da se poseti sajt Suzukija i da se pročita, verujte potrajaće. Tu količinu opreme za te pare ne nudi niko i tu Suzuki daleko nadmašuje konkurenciju. U vožnji ova Vitara je malo trvđa, što ne znači da je neudobna, ali zato pruža mnogo zabave u vožnji, jer u krivinama gotovo nema naginjanja, i ostavlja utisak da vozite neki hečbek C segmenta sa odličnim turbo motorom, a Suzukijev turbak je pun pogodak. Zaista ova Vitara dobro ide, odlično se ponaša i za ovaj segment vozila izuzetno malo troši. Visina joj je prednost i za preglednost i za parkiranje, a tim pre jer je i bogato zastakljena te praktično nema mrtvih uglova.
Japanska varijanta plastike u kabini, kao da dolazi iz 90-tih godina, gruba je i tvrda. Ipak sve je toliko dobro uklopljeno i kvalitet obrade je visok da ostavlja utisak da će jako dugo trajati. Sa druge strane ovakva plastika se lako čisti, ali i lako ogrebe što se ne da ukloniti. Sa obzirom da ...sam vozio Vitaru S moram napomenuti i čudne crvene umetke na otvorima za ventilaciju i analognom satu koji bi trebalo da daju sportsku notu ovom vozili, ali ostavljaju drugi utisak. Mogu se promenti uz doplatu koja nije velika, te je personalizacija kabine na vlasniku. Nema naslona za ruku između vozača i suvozača što se da rešti doplatom za isti. Na žalost naslon za ruku sa nosačima za čaše ne postoji između putnika na zadnjoj klupi, a to se već ne da doplatiti. Ne bi bila mana da ne postoji u ponudi na drugim SUV modelima iz Suzukija, pa čudi što ga nema i u Vitari. Nema rezervni točak, može se dobiti uz doplatu, ali je ona pak previsoka po mom mišljenju, jer prodavac za točak i alat traži preko 200 eura. Ipak sve ove nedostatke čovek lako prašta, kada vidi koliko opreme je dobio za svoj novac. U automobilima nekih izvikanih firmi, trebali bi staviti hipoteku na kuću da bi dobili vozilo sa svom ovom opemom. Buka iz podvozja i od opstrujavanja vetra zbog velikih bočnih ogledala je počinje da se primećuje na brzinama preko 120 km/h, zvučna izolacija podvozja bi mogla biti bolja. Ipak ako uzmem u obzir cenovni rang jedne Vitare S, a da je npr. Mini Clubman bučniji (o udobnosti da ne govorim) a mnogo skuplji od Vitare, onda to i nije mana.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Turbobenzinac fantastican, tako mali motor a tako dobro vuce, kao da je za litar veci. Potrosnja 6.5 - 7.5 mesovite voznje. Udoban, prilicno prostran s obzirom na spoljne dimenzije, gomila opreme, senzori, adaptivni tempomat.
Dobra vozacka pozicija, vise od proseka a opet nije kao da vozis kamion.... Preglednost jako dobra, za parkiranje, i prestrojavanja po gradu bez problema.
Materijali unutra su uglavnom plastika, pogotovo na jeftinijim paketima opreme. Na skupljim to vec lepse izgleda ali i dalje japanska tvrda plastika dominira. Inace je sve jako funkcionalno, izdrzljivo i ergonomski osmisljeno, medjutim ko voli mekanu plastiku i metalne prekidace na instrument tabli ...ostace razocaran.
Да ли неко има неки коментар око цене одржавања и уопште о томе да ли се често квари и колико коштају поправке, ако да?
Zasto razmak na felne moraju biti te dimezije
kad znamo da se tesko nalaze i zasto nema rezervnu gumu?Mis;om da je to najveci nedostaak.\
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.