MojaGaraza - Suzuki Vitara (2015 - ) | MojaGaraža MojaGaraza - Suzuki Vitara (2015 - ) | MojaGaraža

Pronađi automobil

6 ocena
93.2
  • Cena/Kvalitet:
    100/100
    Komfor:
    83/100
  • Održavanje:
    75/100
    Potrošnja:
    100/100
  • Pouzdanost:
    100/100
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

Turbobenzinac fantastican, tako mali motor a tako dobro vuce, kao da je za litar veci. Potrosnja 6.5 - 7.5 mesovite voznje. Udoban, prilicno prostran s obzirom na spoljne dimenzije, gomila opreme, senzori, adaptivni tempomat.

Dobra vozacka pozicija, vise od proseka a opet nije kao da vozis kamion....

Materijali unutra su uglavnom plastika, pogotovo na jeftinijim paketima opreme. Na skupljim to vec lepse izgleda ali i dalje japanska tvrda plastika dominira. Inace je sve jako funkcionalno, izdrzljivo i ergonomski osmisljeno, medjutim ko voli mekanu plastiku i metalne prekidace na instrument tabli ...ostace razocaran.

Pročitaj više

16. Jun 2016.
Pogledaj ostalih 2 komentara
Cika Velja 17. Jun 2016.

Upravo :) Ja sam evo juce sipao jedan pun tank, do pre neki dan je pokazivao 6.5, medjutim poslednjih par dana sam stalno u gradskim guzvama i nijedan me semafor nije zaobisao pa je skocilo na 7. Racunanjem od cepa do cepa ispalo je da je trosio 7.5, znaci bord laze za oko pola litra. Pri tom je aut...Pročitaj više

Cika Velja 29. Jun 2016.

Drugo merenje od cepa do cepa, 70% gradska voznja, 20% autoput 140kmh, ostalo otvoren put, 8l/100km. Cesto u guzvama gde mi je klima radila pa se i start/stop nije mnogo aktivirao, kapiram da tesko mogu nabiti potrosnju mnogo preko ovoga.

Toliko o njoj, cisto ako nekoga zanima :)

Ђуро Ненадовић 09. Jul

Да ли неко има неки коментар око цене одржавања и уопште о томе да ли се често квари и колико коштају поправке, ако да?

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

1. Snazan, proveren i pouzdan motor sa 4 cilindra, za razliku od konkurencije koja u slicnom cenovnom razredu nudi slabe motore male zapremine sa 3 cilindra;
2. Pouzdana i proverena mehanika;
3. Pregrst opreme, vec u drugom paketu opreme, koja funkcionise besprekorno;
4. Rekordno mala potrosnja za b...

1. Kvalitet plastike nije na nivou ostalih delova automobila;
2. Lagana vrata na cije zatvaranje je potrebno privikavanje;
3. Elasticnost motora ispod 3000 obrtaja bi mogla biti bolja;
4. Zvucna izolaciia podvozja bi mogla biti bolja.

Pročitaj više

22. Apr 2018.
borislav mihajlovic 07. Jul

ako je madjar onda to i nije suzuki i zato smrdi plastika kao i na daciju i ima miris kao da se unutra ostenila kuja,takve prodaju ovi naucnici iz euro sumara,a ako je napravljena u japanu to je druga prica

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

U odnosu na druge gradske SUV ovo vozilo nije lažnjak. Njegova konkurencija nema u ponudi 4x4 pogon, ovaj Suzuki ima. Ima pored standardnog atmosferskog 1.6 litarskog benzinca i ovaj mali 1.4 turbo koji vuče kao da je mnogo jači. Ova Vitara odlično izgleda, odlično se vozi i definitivno nećete...

Japanska varijanta plastike u kabini, kao da dolazi iz 90-tih godina, gruba je i tvrda. Ipak sve je toliko dobro uklopljeno i kvalitet obrade je visok da ostavlja utisak da će jako dugo trajati. Sa druge strane ovakva plastika se lako čisti, ali i lako ogrebe što se ne da ukloniti. Sa obzirom da ...sam vozio Vitaru S moram napomenuti i čudne crvene umetke na otvorima za ventilaciju i analognom satu koji bi trebalo da daju sportsku notu ovom vozili, ali ostavljaju drugi utisak. Mogu se promenti uz doplatu koja nije velika, te je personalizacija kabine na vlasniku. Nema naslona za ruku između vozača i suvozača što se da rešti doplatom za isti. Na žalost naslon za ruku sa nosačima za čaše ne postoji između putnika na zadnjoj klupi, a to se već ne da doplatiti. Ne bi bila mana da ne postoji u ponudi na drugim SUV modelima iz Suzukija, pa čudi što ga nema i u Vitari. Nema rezervni točak, može se dobiti uz doplatu, ali je ona pak previsoka po mom mišljenju, jer prodavac za točak i alat traži preko 200 eura. Ipak sve ove nedostatke čovek lako prašta, kada vidi koliko opreme je dobio za svoj novac. U automobilima nekih izvikanih firmi, trebali bi staviti hipoteku na kuću da bi dobili vozilo sa svom ovom opemom. Buka iz podvozja i od opstrujavanja vetra zbog velikih bočnih ogledala je počinje da se primećuje na brzinama preko 120 km/h, zvučna izolacija podvozja bi mogla biti bolja. Ipak ako uzmem u obzir cenovni rang jedne Vitare S, a da je npr. Mini Clubman bučniji (o udobnosti da ne govorim) a mnogo skuplji od Vitare, onda to i nije mana.

Pročitaj više

20. Okt 2017.
Pročitaj sve utiske za Suzuki
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top