MojaGaraza - Suzuki Vitara (1988 - 2000) | MojaGaraža MojaGaraza - Suzuki Vitara (1988 - 2000) | MojaGaraža

Pronađi automobil

18 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Pouzdanost Potrošnja Motor

Odlcni motori,pogotovo 1.6 8 ventila,menjaci,reduktori,diferencijali odlicnog kvaliteta,servo volan u standardu,uz dobre gume izlaze gde mocni terenci mogu da pozavide,dobri prilazni uglovi,kratko medjuosovinsko rastojanje,solidna visina,odlicna masa vozila,vise kombinacija karoserije,cabrio,hard to...

Komfor

Uglavnom za dva putnka,pozad se visoko sedi,uz plinsku bocu ostaje mesta za prvu pomoc u gepeku,limarija je standardno losa,sasija manje vise,samurai ima kvalitetnju,rezervoari korodiraju iznutra pa unistavaju ceo sistem ubrizgavanja,ulazak vode u kabinu,instalacija na vratima se prekida,neudoban al...i sa obzirom na medjuosovinsko rastojanje,to je to,automatski lokovi hoce da glave zbog neodrzavanja pa se izgubi prednja vuca ali nista strasno...Uglavnom da su pocinkovali ovaj model ove novije im niko ne bih kupovao.

Pročitaj više

14. Apr 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Odlican dzip za taj novac, veoma pouzdan. Veoma sposoban na terenu. Motori i su odlicni. 1.6 16v sa 95 ks ide sasvim fino. Krov koji se skida je odlicna stvar za letnji period. Nije za duza putovanja niti za trke, ali s obzirom da je dzip sasvim se fino ponasa po asfaltu.

Limarija, i velicina gepeka.

23. Jan 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje

Verzija 1.6 16V, 97 KS, Cabrio (1995) - atraktivan mali terenac sa reduktorom. Registracija je oko 15 hiljada. Ima kuku, servo, klimu, el. podizače, el. retrovizore, daljinsko zaključavanje i štošta od elektronike koju nemaju terenci iz tih godina. Može da se zavuče gde ne mogu drugi terenci i...

Komfor

Komfor na zadnjoj klupi i skroman gepek u koji kada se stavi plinska boca jedva da šta još može da stane. Mali servis na 5.000 km, i obaveza redovne zamene ulja u diferencijaliima i menjaču na oko 20.000 km (mada i kod drugih terenaca je slično). Sa skoro 100 konja i samo 1060 kg, nije baš pre...brz na otvorenom putu (valjda zbog prenosa i namene ovog auta). Visoka kabina kao prepreka vetru pri velikim brzinama. Malo međuosovinsko rastojanje je mana na otvorenom putu - mora da se uspori u krivinama.

Pročitaj više

08. Jan 2018.
Pročitaj sve utiske za Suzuki Vitara (88-00)
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top