MojaGaraza - Suzuki Vitara (1988 - 2000) | MojaGaraža MojaGaraza - Suzuki Vitara (1988 - 2000) | MojaGaraža

Pronađi automobil

21 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Pouzdanost Potrošnja Motor

Odlcni motori,pogotovo 1.6 8 ventila,menjaci,reduktori,diferencijali odlicnog kvaliteta,servo volan u standardu,uz dobre gume izlaze gde mocni terenci mogu da pozavide,dobri prilazni uglovi,kratko medjuosovinsko rastojanje,solidna visina,odlicna masa vozila,vise kombinacija karoserije,cabrio,hard to...

Komfor

Uglavnom za dva putnka,pozad se visoko sedi,uz plinsku bocu ostaje mesta za prvu pomoc u gepeku,limarija je standardno losa,sasija manje vise,samurai ima kvalitetnju,rezervoari korodiraju iznutra pa unistavaju ceo sistem ubrizgavanja,ulazak vode u kabinu,instalacija na vratima se prekida,neudoban al...i sa obzirom na medjuosovinsko rastojanje,to je to,automatski lokovi hoce da glave zbog neodrzavanja pa se izgubi prednja vuca ali nista strasno...Uglavnom da su pocinkovali ovaj model ove novije im niko ne bih kupovao.

Pročitaj više

14. Apr 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Odlican dzip za taj novac, veoma pouzdan. Veoma sposoban na terenu. Motori i su odlicni. 1.6 16v sa 95 ks ide sasvim fino. Krov koji se skida je odlicna stvar za letnji period. Nije za duza putovanja niti za trke, ali s obzirom da je dzip sasvim se fino ponasa po asfaltu.

Limarija, i velicina gepeka.

23. Jan 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje

Verzija 1.6 16V, 97 KS, Cabrio (1995) - atraktivan mali terenac sa reduktorom. Registracija je oko 15 hiljada. Ima kuku, servo, klimu, el. podizače, el. retrovizore, daljinsko zaključavanje i štošta od elektronike koju nemaju terenci iz tih godina. Može da se zavuče gde ne mogu drugi terenci i...

Komfor

Komfor na zadnjoj klupi i skroman gepek u koji kada se stavi plinska boca jedva da šta još može da stane. Mali servis na 5.000 km, i obaveza redovne zamene ulja u diferencijaliima i menjaču na oko 20.000 km (mada i kod drugih terenaca je slično). Sa skoro 100 konja i samo 1060 kg, nije baš pre...brz na otvorenom putu (valjda zbog prenosa i namene ovog auta). Visoka kabina kao prepreka vetru pri velikim brzinama. Malo međuosovinsko rastojanje je mana na otvorenom putu - mora da se uspori u krivinama.

Pročitaj više

08. Jan 2018.

Vrhunski automobil i kao terensko vozilo i kao vozilo za svakodnevnu upotrebu. U zadnjih sedam godina u vlasnistvu sam imao dva modela. 2.0 16v troja vrata ciradni krov i 1.6 16v takodje ciradni krov. Jeftino odrzavanje, pouzdan u svim uslovima eksploatacije. Ukupno sam presao oko 160 hiljada km. I ...

Pročitaj više

26. Nov 2017.

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja Motor

imao sam dve vitare super terenac nije skup mali potrosac udoban sve u svemu ok

Komfor

malo mesta u kabini to je mana nista drugo mu nezamerm.

07. Sep 2016.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Vozim ga na plin,jako mala potrosnja. Sa 1000 dinara 140 km gradske voznje. Udobnost prosecno. MA da ako uzmemo u obzir ozbiljan terenac je to,s tim je i udoban za tu kategoriju.

Mana mu je sto su mogli malo veceg da ga naprave.

24. Aug 2015.
Pogledaj ostalih 1 komentara
Nikola Kukisha Jovanovic 24. Aug 2015.

Mora da bude 3.0 da bi bio ozbiljan? Lak je dosta dzip tako da mu vise od 1.6 ne treba ide gde pozellis,sneg ne oseca. Zato kazem ozbiljan terenac. i samuraj je 1000 kubika pa mu nema prepreke.

motor je extra a i prenosi su extra,za te pare ok terenac

bucan dosta bucan ako se ne odrzava na vreme je...o si jeza u ledja

26. Feb 2014.

Pouzdanost Motor

Zivahan motor 1.6 8v ima lep zvuk,praktican za parkiranje,nije skupo odrzavanje,4x4 pogon fenomenalan.Hidraulican volan.Pouzdan

Komfor

Mnogo bucan u kabini,oseti najmanju neravninu na putu,visok je i bas oseca udare vetra,ostalo manje vise pozitivno.

23. Sep 2012.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top