Motor uvek ima snage, dizajn, ravan gepek kada se obore zadnja sedišta, sedišta su udobna, ubrzanje i tekuće održavanje je u proseku za 2010 god.
Svaki kvar (van malog i velikog servisa) je jako skup. Problem sa radilicom je čest, plivajući zamajac i kvačilo je jako skupo kao i amortizeri koji odlaze zbog naših ulica.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Stabilnost, sigurnost, konstantan pogon na sva 4 tocka, odlican za sneg i zimu nikada nisu potrebni lanci.
Zvuk bokser motora :D
Osim povisenje potrosnje kod benzinca nema mana :D
Koliko troši?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor od 2000 kubika je idealan za hečbek Težak je hiljadu i trista kg i zbog toga ako želite žustar auto To je idealan motor svi motori sa turbinama imaju manu turbinu bez razlike zato atmosferski benzinski motor je ono što nam svima treba momentalni odgovor na papučicu gasa zvuk na nižim ob...rtajima je tih a preko 3.500 obrtaja dobija sportski zvuk Ko to tako voli nema bolje vlasnik sam auta Subaru impresa 2009 godište hečbek ne daj bože ako budem morao da kupim drugi auto opet isti ću
Troši zimi 15 litara a leti 12 L malo je mnogo priznajem ali u startu nije skup za svoj kvalitet za iste novce može jedino da se kupi Opel Astra koja nema ni disk kočnice na zadnjim točkovima ne moram da naglasim, on je i plus četiri puta četiri sa aktivnim pogonom na svaki točak
Pricate o benzincu 1.5?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Subaru je najmanji proizvođač automobila iz Japana i u Japanu ima isključivo pogone za proizvodnju automobila. Subaru je jedini oficijelni snabdevač automobilima japanske carske porodice, a njegovi dizel motori jedini koje koristi japanska armija u svojim vozilima njihove domaće proizvodnje. Im...preza 1.5R je vozilo sa simetričnim pogonom na sva četiri točka, što nije isto što i 4x4, a za situacije kada ste na ozbiljnom snegu ili blatu, ili možda vučete prikolicu, tu je reduktor pogona smešten između menjača i ručne kočnice. Ovaj automobil je premijum kvaliteta, beži intenzivno od majsotra i voli samo redovne servise, pouzdan je, veoma komforan i udoban, sa bokser motorom koji je biser japanskog inženjerstva što se tiče konstrukcije, pouzdanosti, kvaliteta ali ne i potrošnje na ovom modelu. Simetrični pogon na svim točkovima u kombinaciji sa esp-om omogućava vam da se igrate po snegu i ledu, a u krivine da ulazite kao po šinama. Beogradske ulice oranice ne interesuju Imprezu, jer njen donji postoroj odlično pegla sve izazove ''metropole''. Sedišta su velika, udobna i od materijala koji pomalo podseća na velur, što nekome može da zasmeta. Crvena svetla šalt table i ostalih dugmića daju posebnu draž ovom automobilu. Crveno svetlo oko kontakt brave pomaže prilikom pronalaženja iste ključem, a kada okrenete startujete auto, skale na brzinomeru vas pozdrave tako što kazaljke odu do kraja svojih vrednosti i vrate se nazad. Bezbednost je vrhunska, kočnice vrhunske, upravljivost vrhunska, volan vrhunski. Jednostavno premijum kvalitet.
Premijum brend podrazumeva i premijum održavanje. Subaru je malo poznat našim vozačima, koji ga generalno izbegavaju. Ima u tome i logike, jer koliko god da se Subaru malo kvari, delovi su veoma skupi i teško se nalaze, servisna mreža je očajna. Od par servisa odmah otpišite Ćurčića koji o...d skora želi da na loš glas iznese još jedan odličan brend a to je Ssan Yong. Ostali su serviseri profesionalniji, ali preskupi. Subaru automobili nas generalno podsećaju koliko smo bedni, jer je pogon karakterističan za Subarua samo u Srbiji mana, jer Subaru zbog istog i velike težine više troši. U Srbiji je potrošnja goriva nažalost bila i biće još dugo vremena realan problem i podsetnik na našu bedu. Motor je kvalitetan, ali slab za ovaj automobil jer treba da se izbori sa pomenutim pogonom na svim točkovima i 1600 kila težine vozila. Dodajte putnike i prtljag i eto problema. Bagaž je meni bio poseban problem jer je žena htela da me utepa zbog po njenim rečima''toliko velikog auta a bez gepeka!''. Zaista zbog zadnjeg diferncijala ovaj automobil ima gepek od samo 300 litara i u rangu je automobila segmenta ispod njegovog. Sve u svemu ovo je ozbiljan automobil, ali nije za svakoga. Post prodaja je poseban hod po mukama, jer se jako teško prodaje.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prednosti su udobnost, pouzdanost, lezanje u krivini, lakoca upravljanja i fenomalni 4x4 pogon po snegu i ledu. Subaru po snegu i ledu ide ko po suvom.
Odrzavanje je dosta skupo u ovlascenim servisima. Van ovlasceni servisa je ok. Mali servis me je ispao 7700 din. u Forma auto centru. Ja imam Imprezu sa 1.5 motorom i on je definitivno trom i slab za tesku karoseriju. Svaku uzbrdicu oseti. Potrosnja je na otvorenom od 6-8 litara, a u gradu od 9-10. ...Meni nikada nije prelazio 10. Moram da napomenem da sam bas umeren vozac sa lepom turom do posla od 15km autoputem. Ko ga gazi verujem da moze lako da dodje do 12.
Da board computer pokazuje vise za ~8%. Ja ga punim uvek punog pa preracunavam.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetno udoban, upravljiv, kvalitetan auto! Po snegu je nenadmasan. Naravno - zvuk Subaruovog boxera u visokim obrtajima - nestvarno dobar.
Imao sam ga 5 godina i presao 60kkm a auto je i dalje bio kao nov. I cena mu je bila izuzetno povoljna (doduse - ovo zavisi od odnosa Jena-Dolara-Eura).
Najvise su me razocarali trom 1.5 motor (doduse, Impreca je teska skoro 1,5t, sa permanentnim 4x4) i neobicno velika potrosnja (11l po gradu, 7-8l na putu).
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pravi momački auto, boxer motor, praktično neuništiv, pogon na sva četiri točka (bez opcije isključivanja) što doprinosi neverovatnoj stabilnošču automobila pri većim brzinama. Izuzetno udoban, bezbedan, lagan za vožnju.
Znatno veći potrošač benzina (9-11l grad), (6.5-8l otvoreno) Skupo održavanje. Ovaj auto nije za svakoga ;)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To je verzija sa dizel motorom?
Razlog za prijavu korisnika