Motor uvek ima snage, dizajn, ravan gepek kada se obore zadnja sedišta, sedišta su udobna, ubrzanje i tekuće održavanje je u proseku za 2010 god.
PouzdanostOdržavanjeMotor
Svaki kvar (van malog i velikog servisa) je jako skup. Problem sa radilicom je čest, plivajući zamajac i kvačilo je jako skupo kao i amortizeri koji odlaze zbog naših ulica.
Imam pitanje ima par subarua na oglasila i prijatelj ima subaru imprecu 2007 u pitanju jee 1.5 benzin trosi mu ulje a takodje ima na oglasima 2.0 dizel 150ks trosi ulje hvala vam
Motor od 2000 kubika je idealan za hečbek Težak je hiljadu i trista kg i zbog toga ako želite žustar auto To je idealan motor svi motori sa turbinama imaju manu turbinu bez razlike zato atmosferski benzinski motor je ono što nam svima treba momentalni odgovor na papučicu gasa zvuk na nižim ob...rtajima je tih a preko 3.500 obrtaja dobija sportski zvuk Ko to tako voli nema bolje vlasnik sam auta Subaru impresa 2009 godište hečbek ne daj bože ako budem morao da kupim drugi auto opet isti ću
Potrošnja
Troši zimi 15 litara a leti 12 L malo je mnogo priznajem ali u startu nije skup za svoj kvalitet za iste novce može jedino da se kupi Opel Astra koja nema ni disk kočnice na zadnjim točkovima ne moram da naglasim, on je i plus četiri puta četiri sa aktivnim pogonom na svaki točak
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To je verzija sa dizel motorom?
Razlog za prijavu korisnika