Posle tačno dve godine i 170.000 pređenih km, za ovaj auto samo reči hvale. Auto je još uvek u fabričkom stanju. Osim redovnih servisa, ništa do sada nije menjano. Tek sada ću menjati prednje kočione pločice, prvi put. Vodim evidenciju potrošnje od 1. dana, prosek mu je 4, 9l/100 km dizela.... Motor 1.5 dci.
Imam ovaj auto vec par meseci, 1.6 benzinca. Za sad sam super zadovoljan! Tih je, ne cuje se dok radi, izgleda kao duplo skuplji auto, mami poglede, prostran unutra, za gepek mi treba pecaljka da izvadim stvari koliko je veliki :D Isprobao sam ga i na duzim distancama, udoban je. Potrosnja kombinova...na grad i auto put mi je uglavnom oko 7, 7.5 litara
Kao sto je vec neko napomenuo ovde, lim mu je strasno tanak, to se pogotovo oseti kad zatvaram gepek, ali nadam se da je i kvalitetan kao sto kazu.
Konkretno sto se ovog motora i verzije tice, fali mu jos 6-ta brzina da bi bilo savrseno.
1.6 benzinac nema turbo, ali meni zavrsava stvari bez problema..., ne treba mi jace.
Imam ovaj auto vec par meseci, 1.6 benzinca. Za sad sam super zadovoljan! Tih je, ne cuje se dok radi, izgleda kao duplo skuplji auto, mami poglede, prostran unutra, za gepek mi treba pecaljka da izvadim stvari koliko je veliki :D Isprobao sam ga i na duzim distancama, udoban je. Potrosnja kombinova...na grad i auto put mi je uglavnom oko 7, 7.5 litara
Kao sto je vec neko napomenuo ovde, lim mu je strasno tanak, to se pogotovo oseti kad zatvaram gepek, ali nadam se da je i kvalitetan kao sto kazu.
Konkretno sto se ovog motora i verzije tice, fali mu jos 6-ta brzina da bi bilo savrseno.
1.6 benzinac nema turbo, ali meni zavrsava stvari bez problema..., ne treba mi jace.
Moj Megan mk1 ima plastiku u obiku saća (kao kartoni za jaja) u vratima, nema šupalj zvuk. Iznenađen sam da nema 6 brzina jer Megan 2 ima od 2006. Megan 3 takođe u verziji 110 ks.
Po meni jedine mane ovog auto sem parkiranja,sto su mu stvali najtanji moguci lim i kada zatvaras vrata cuje se kao kod auta iz 80tih godina ,nema neki osecaj cvrstine,npr fiat tipo je mnogo bolji po tom pitanju kao da je neki mercedes ili bmw,i zavrsna obrada kako je odradjena tkanina u gepeku tr...ebalo bi da bude bolja,i na novom automobilu izgleda po malo dronjavo,mogu da zamislim kakav ce biti kao polovnjak.
Sem toga,auto je sasvim korektan,udoban tih,ima dosta mesta,solidna sedista ima.Pročitaj više
Kod motora koji iz male zapremine imaju veliku snagu pomoću turbo punjača javlja se velika pauza na odziv gasa pa motor kasni sa isporukom snage. Njegova elastičnost jeste dobra, ali ako se u to uračuna i čekanje na pritisak turbine onda nije bolji od atmosferca iste snage. Zato su najbolji turbo be...nzinci koji su malo pojačani u odnosu na atmosferske i kojima turbina služi za peglanje obrtnog momenta, a ne za nabijanje snage. Reno je ove godine pustio u proizvodnju 1.3 tce motor sa 4 cilindra, koji ne samo na papiru, nego i na testovima ima odlične karakteristike. Manje troši od atmosferskog slične snage, ali je to i dalje daleko od ekonomičnosti dizel motora.
Što se lima tiče, Reno je oduvek koristio tanak lim za spoljnu limariju, ali veoma jake profile za konstrukciju karoserije. Razlog je bezbesnost i masa. Renoi imaju uvek maksimalne ocene na kreš testovima. Ako bi i lim bio debeo Megan bi bio težak kao tenk. Ovako se stedi na masi uz obilnu upotrebu plastike (zli jezici kažu plastikaner). Ipak nećeš naći Reno noviji od 2000. godine koji ke pojela korozija. Lim je tanak, ali ne rđa, izuzetno je kvalitetan, mislim da je Reno apsolutni lider po pitanju kvaliteta čeličnog lima i antikorozivne zaštite.Pročitaj više
Reno gleda da bas bude lagan auto,plasticna prednja krila i zadnja vrata,hauba od aluminijuma.Moj auto je tezak 1800kg,plus kada sednu putnici,a ima 7 sedista i prtljag,bez turba bi se zaista vukao po putu.imao sa lagunu 2 benzinca,auto moze bez turba bez problema jer je mnogo laksi auto.Atmosferca ...bi uzeo kada bi auto po sebi bio lagan i da se ne muci na putu,kada je tezak onda bez razmisljanja turbo.Potrosnja maltene ista.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Dobri su novi megani, nema sta. I dci je procvetao sa bosch elektronikom.
Razlog za prijavu korisnika
Jel taj Siemens napravio nekad išta normalno? 😁 Praviše nekad i mobilne...
Razlog za prijavu korisnika
Dalibore, moze neki update? Kako si zadovoljan sa autom posle godinu dana? Koji paket opreme si uzeo i imas li neki savet za buduce kupce? Pozdrav.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam ovaj auto vec par meseci, 1.6 benzinca. Za sad sam super zadovoljan! Tih je, ne cuje se dok radi, izgleda kao duplo skuplji auto, mami poglede, prostran unutra, za gepek mi treba pecaljka da izvadim stvari koliko je veliki :D Isprobao sam ga i na duzim distancama, udoban je. Potrosnja kombinova...na grad i auto put mi je uglavnom oko 7, 7.5 litara
Kao sto je vec neko napomenuo ovde, lim mu je strasno tanak, to se pogotovo oseti kad zatvaram gepek, ali nadam se da je i kvalitetan kao sto kazu.
Konkretno sto se ovog motora i verzije tice, fali mu jos 6-ta brzina da bi bilo savrseno.
1.6 benzinac nema turbo, ali meni zavrsava stvari bez problema..., ne treba mi jace.
Pročitaj više
08. Jan 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam ovaj auto vec par meseci, 1.6 benzinca. Za sad sam super zadovoljan! Tih je, ne cuje se dok radi, izgleda kao duplo skuplji auto, mami poglede, prostran unutra, za gepek mi treba pecaljka da izvadim stvari koliko je veliki :D Isprobao sam ga i na duzim distancama, udoban je. Potrosnja kombinova...na grad i auto put mi je uglavnom oko 7, 7.5 litara
Kao sto je vec neko napomenuo ovde, lim mu je strasno tanak, to se pogotovo oseti kad zatvaram gepek, ali nadam se da je i kvalitetan kao sto kazu.
Konkretno sto se ovog motora i verzije tice, fali mu jos 6-ta brzina da bi bilo savrseno.
1.6 benzinac nema turbo, ali meni zavrsava stvari bez problema..., ne treba mi jace.
Pročitaj više
08. Jan 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Skines nekada u buducnosti tapacire i stavis na panele samolepljivu izolaciju... Dobices onaj pun kvalitetan zvuk zatvaranja vrat
Razlog za prijavu korisnika
Moj Megan mk1 ima plastiku u obiku saća (kao kartoni za jaja) u vratima, nema šupalj zvuk. Iznenađen sam da nema 6 brzina jer Megan 2 ima od 2006. Megan 3 takođe u verziji 110 ks.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Po meni jedine mane ovog auto sem parkiranja,sto su mu stvali najtanji moguci lim i kada zatvaras vrata cuje se kao kod auta iz 80tih godina ,nema neki osecaj cvrstine,npr fiat tipo je mnogo bolji po tom pitanju kao da je neki mercedes ili bmw,i zavrsna obrada kako je odradjena tkanina u gepeku tr...ebalo bi da bude bolja,i na novom automobilu izgleda po malo dronjavo,mogu da zamislim kakav ce biti kao polovnjak.
Sem toga,auto je sasvim korektan,udoban tih,ima dosta mesta,solidna sedista ima.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Kod motora koji iz male zapremine imaju veliku snagu pomoću turbo punjača javlja se velika pauza na odziv gasa pa motor kasni sa isporukom snage. Njegova elastičnost jeste dobra, ali ako se u to uračuna i čekanje na pritisak turbine onda nije bolji od atmosferca iste snage. Zato su najbolji turbo be...nzinci koji su malo pojačani u odnosu na atmosferske i kojima turbina služi za peglanje obrtnog momenta, a ne za nabijanje snage. Reno je ove godine pustio u proizvodnju 1.3 tce motor sa 4 cilindra, koji ne samo na papiru, nego i na testovima ima odlične karakteristike. Manje troši od atmosferskog slične snage, ali je to i dalje daleko od ekonomičnosti dizel motora.
Što se lima tiče, Reno je oduvek koristio tanak lim za spoljnu limariju, ali veoma jake profile za konstrukciju karoserije. Razlog je bezbesnost i masa. Renoi imaju uvek maksimalne ocene na kreš testovima. Ako bi i lim bio debeo Megan bi bio težak kao tenk. Ovako se stedi na masi uz obilnu upotrebu plastike (zli jezici kažu plastikaner). Ipak nećeš naći Reno noviji od 2000. godine koji ke pojela korozija. Lim je tanak, ali ne rđa, izuzetno je kvalitetan, mislim da je Reno apsolutni lider po pitanju kvaliteta čeličnog lima i antikorozivne zaštite.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Reno gleda da bas bude lagan auto,plasticna prednja krila i zadnja vrata,hauba od aluminijuma.Moj auto je tezak 1800kg,plus kada sednu putnici,a ima 7 sedista i prtljag,bez turba bi se zaista vukao po putu.imao sa lagunu 2 benzinca,auto moze bez turba bez problema jer je mnogo laksi auto.Atmosferca ...bi uzeo kada bi auto po sebi bio lagan i da se ne muci na putu,kada je tezak onda bez razmisljanja turbo.Potrosnja maltene ista.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.