Kupio sam Lagunu 3,2010-to...2.0dci 131ks.
Zadovoljan sam,treba da radim mali servis,majstor koji mi održava vozila preporučuje ulje ELF Evo SXR 5W40.
Da li neko ima ko vozi duže ovakav model da me posavetuje da li je dobro ovo ulje. Rekao mi je takođe majstor da je to "sintetika" i da se menja na 30.000km ili 12 meseci.
10-40 u njega ne ide uopste, ako nema DPF ide 5-40 a ako ima DPF ide 5-30 pod obavezno. U sustini nece mu nista faliti ni sa 10-40 ali samo u slucaju da nema DPF.
Mislim da je najpametnije da nađeš koje konkretno ulje je fabrika predvidela za njega i da to koristiš. Ukoliko već uzimaš neko drugo ulje, onda obavezno koristi istu gradaciju kao što je predvidela fabrika. Mislim da ima DPF 100% tako da obavezno uzmi ulje koje je predviđeno za vozila sa DPF-om. A ...taj majstor koji ti je rekao da se ulje menja na 30.000 km je običan pajser - to važi SAMO I ISKLJUČIVO u IDEALNIM USLOVIMA. A ti nikad ne voziš u idealnim uslovima. Pročitaj uputstvo za auto. Proizvođač ti kaže da ako uglavnom voziš po gradu da su to teški uslovi i da treba skratiti interval malog servisa što podrazumeva i zamenu ulja. Ako imaš mnogo kratkih vožnji pri kojima se motor dovoljno ne zagreje pre nego što ga ugasiš - tad isto treba bukvalno prepoloviti interval zamene ulja. Ako ti auto mnogo stoji u leru - isto. A s obzirom da imas DPF to tek predstavlja dodatni problem. Znači - pročitaj uputstvo za auto, ali ako više veruješ dunđerima koji glume majstore ili likovima koji ne čitaju malo detaljnije bilo šta o održavanju auta - slobodno menjaj na 30.000 km.Pročitaj više
Уље оно које пише у упутству, и не само градација него и произвођачка спецификација.
Уље и филтере можеш да мењаш на 30.000 км ако возиш на ауто-путу. Ако возиш бар пола километраже у граду, мењај на 15.000 км.
Pozdrav svima
Laguna 3 2011 godiste ima veoma slabo osvetljenje.Farovi imaju projektore daju lepu liniju ali slabo osvetljenje.Misleci da pojacam osvetljenje postavio sam led sijalice od 8000 lumena ali opet imam slabo osvetljenje.Da li je problem do projektora ili nesto drugo?
Вероватно су замагљени фарови. Или лош контакт на конекторима за сијалице па слабије светле.
LED сијалице, ако нису фабричке, су катастрофа. Заслепљују друге возаче.
Verovatno su propala ogledala u projektorima. Ja sam imao takav slučaj sa xenonima, bledo i bez jasne granice snopa. Zamenio projektore i iste sijalice sada daju perfektan i jasan snop.
Vozim Lagunu 2012. sa 1.5 dci motorom od 110ks. Prvih godinu dana sam sipao skuplji dizel, dodatno filtrirani, ali sam dobio informaciju da je zbog dizni za nju bolji redovan euro dizel. Poslednjih godinu dana sipam redovan euro dizel. Nisam primetio nikakve promene, pa me interesuje šta je preporuka?
Nikakve promene nećeš ni primetiti jer je to isti dizel. 😁 Na Eko pumpi dodaju iste aditive, sve je isto samo je Avio dizel duplo filtriran. Na drugim pumpama dodaju neki aditiv koji kao održava sistem čistijim, dodaje malo snagu. U suštini to je isti dizel samo je jedan adutivran, drugi nije inače ...u kvalitetu samog dizela nema razlike.Pročitaj više
Pozdrav,
Zanima me vase misljenje, da li bi bilo bolje kupiti Lagunu 3 ili za iste pare Opel Insigniu? Verovatno moze da se nadje Laguna sa boljom opremom, ali zanima me i odrzavanje, pouzdanost, komfor. Vidim da do 6000e moze da se nadje i Laguna restyle. Da li je 1.5 dci dovoljno jak za taj auto?
Hvala unapred na odgovoru.
Teska odluka,meni je insignija malo atraktivnija...ali oprema kos lagune moze biti fenomenalna
1.5dci je slab motor za toliku karoseriju,pogtovo za dalje puteve..
2.0dci su dobri motori,nema razloga da ih izbegavas
Pozdrav, zanima me mišljenje (ili još bolje lično iskustvo) za Lagunu 2013.god. (restajling) , automatik sa motorom 2.0dci 175ks. Kakav je u odnosu na varijante od 130/150 ks?
Колега са посла је имао тај са тим мотором. Морао је да мења бризгаљке, што би га кажу коштало 1.200 Евра, па га је продао. И то добио неку беду од пара за њега, око 2.000 Евра. Ја нисам могао да верујем, а ни да разумем...
Nema 1.9 ako misliš na Lagunu 3. 2.0 dci i 1.5 dci. 2.0 postoji u nekoliko verzija snage, najčešće 130, 150 i 180 konja. To je dobar motor, veoma pouzdan sa dobrim performansama, ima lanac koji je dugotrajan, pouzdani Bosch sistem ubrizgavanja, inače to je Nissan-ov motor. 1.5 dci je motor koji se g...odinama usavršavao i danas se proizvodi. Prošao je tok od nepouzdanog malog motora za Clio, pa do današnjeg statusa možda najpouzdanijeg u klasi. U Laguni 3 je bio u tom nekom sednjem dobu kad je preležao te "dečije" bolesti, dobio bolji Siemens sistem ubrizgavanja i pokazao se kao dobar izbor. Malo je slabiji, ali odličan 6-ostepeni menjač izvlači iz njega najbolje. Prvenstveno malo troši, posebno u gradu gde 2.0 zna dosta da potroši i gde se sporo zagreva... Zaključak je za kraće relacije i za grad bolji je 1.5, dok je za dugo putovanje, autoput i veće brzine bolji 2.0. Što se auta tiče, koristi neke osnove Lagune 2, ali je mnogo unapređen. Tvrđe ogibljenje, jača karoserija, bolja elektornika, mogućnost upravljanja na sva 4 točka čine ga superiornim iako sistem vešanja nije komplikovan i izgleda slično kao kod Megana, odnosno većine auta niže klase. To je i dobro jer oko trapova nema skupih delova. Laguna može biti veoma dobro opremljena, za to vreme je mogla imati sve što je postojalo od tehnologije, opet zavisi od nivoa opreme, mada koliko znam ne postoje ogoljeni primerci kao što je to slučaj kod nemačkih marki.Pročitaj više
2.0 ima lanac tako da bar veliki servis nije obavezan ukoliko je sve ispravno, tu je neka ušteda. Doduše ide više na registraciju zbog snage... 1.5 nije skup za redovan servis, veliki izlazi oko 350 evra, mali do 100. Što se drugih stvari tiče cene su u proseku kao i za svaki dizel. Obe verzije imaj...u plivajući zamajac i DPF. Može se reći da nema čestih problema oko toga, posebno kod 1.5 koji ima manji obrtni moment i manje razbija zamajc. Ne preporučuje se čip tjuning kod ovog motora. 1.5 ima skuplje Siemens dizne koje imaju piezo tehnologiju, ali su pouzdane i dugotrajne. Mislim da Siemens dizne se najmanje kvare. Ne trpe vazduh u gorivu i to je možda jednina stvar koja im može prekratiti vek, tako da ako negde curi to se mora hitno sanirati i ne sme se često ostajati bez goriva. Kod 2.0 dci sistem je Bosch koji je otporan. Kvarovi su mogući, ali dizne su jeftiije za popravku. Sve u smenu ništa skuplji od VW-a, Pežoa i sl. Čak je možda i jeftiniji jer VW ima PD sistem koji može finansijski ojadi vlasnika, Pežo ima takođe skupe dizne koje pritom nisu ni toliko pouzadane da ne pričamo o drugim kvarovima kao što je otkazivanje pumpe ulja, turbine i svačega. Reno nije 100% imun na kvarove, ali zaista nema čestih problema u ovim serijama motora...Pročitaj više
Imam Lagunu III, 2010, na danasnjem servisu rekose mi da mi je otisla zadnja desna opruga, nude mi kilen i monroe u zamenu. Vaše mišljenje ili predlog?
Set kaiša samo da bude original, a ne neka kopija, što se po ceni može videti. Ulje Elf 5W30 za motore sa DPF-om. Filtere koristim uglavnom marke Filtron, nikad nikakvih problema što se toga tiče.
Nije slab motor, dobar menjač i dobre kearakteristike obrtnog momenta pružaju zadovoljavajuće performanse. Naravno 2.0 je mnogo brži, ali i dosta troši.
Imas grupu Renault Automobili Srbija na fejsu, ljudi koji je imaju ili su je imali svi je hvale. Kazu da je jako kvalitetan auto. Taj motor je vuce odlicno i uopste nije slab. Nikad je nisam vozio, cujem price od drugih koji su je vozili. Trosi mnogo manje od 2.0dci sa nesto slabijim performansama. ...I mnogo kvalitetnine odradjena nego laguna 2Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
10-40 u njega ne ide uopste, ako nema DPF ide 5-40 a ako ima DPF ide 5-30 pod obavezno. U sustini nece mu nista faliti ni sa 10-40 ali samo u slucaju da nema DPF.
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je najpametnije da nađeš koje konkretno ulje je fabrika predvidela za njega i da to koristiš. Ukoliko već uzimaš neko drugo ulje, onda obavezno koristi istu gradaciju kao što je predvidela fabrika. Mislim da ima DPF 100% tako da obavezno uzmi ulje koje je predviđeno za vozila sa DPF-om. A ...taj majstor koji ti je rekao da se ulje menja na 30.000 km je običan pajser - to važi SAMO I ISKLJUČIVO u IDEALNIM USLOVIMA. A ti nikad ne voziš u idealnim uslovima. Pročitaj uputstvo za auto. Proizvođač ti kaže da ako uglavnom voziš po gradu da su to teški uslovi i da treba skratiti interval malog servisa što podrazumeva i zamenu ulja. Ako imaš mnogo kratkih vožnji pri kojima se motor dovoljno ne zagreje pre nego što ga ugasiš - tad isto treba bukvalno prepoloviti interval zamene ulja. Ako ti auto mnogo stoji u leru - isto. A s obzirom da imas DPF to tek predstavlja dodatni problem. Znači - pročitaj uputstvo za auto, ali ako više veruješ dunđerima koji glume majstore ili likovima koji ne čitaju malo detaljnije bilo šta o održavanju auta - slobodno menjaj na 30.000 km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Уље оно које пише у упутству, и не само градација него и произвођачка спецификација.
Уље и филтере можеш да мењаш на 30.000 км ако возиш на ауто-путу. Ако возиш бар пола километраже у граду, мењај на 15.000 км.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima
29. Apr 2021.Laguna 3 2011 godiste ima veoma slabo osvetljenje.Farovi imaju projektore daju lepu liniju ali slabo osvetljenje.Misleci da pojacam osvetljenje postavio sam led sijalice od 8000 lumena ali opet imam slabo osvetljenje.Da li je problem do projektora ili nesto drugo?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Вероватно су замагљени фарови. Или лош контакт на конекторима за сијалице па слабије светле.
LED сијалице, ако нису фабричке, су катастрофа. Заслепљују друге возаче.
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno su propala ogledala u projektorima. Ja sam imao takav slučaj sa xenonima, bledo i bez jasne granice snopa. Zamenio projektore i iste sijalice sada daju perfektan i jasan snop.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Vozim Lagunu 2012. sa 1.5 dci motorom od 110ks. Prvih godinu dana sam sipao skuplji dizel, dodatno filtrirani, ali sam dobio informaciju da je zbog dizni za nju bolji redovan euro dizel. Poslednjih godinu dana sipam redovan euro dizel. Nisam primetio nikakve promene, pa me interesuje šta je preporuka?
14. Apr 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nikakve promene nećeš ni primetiti jer je to isti dizel. 😁 Na Eko pumpi dodaju iste aditive, sve je isto samo je Avio dizel duplo filtriran. Na drugim pumpama dodaju neki aditiv koji kao održava sistem čistijim, dodaje malo snagu. U suštini to je isti dizel samo je jedan adutivran, drugi nije inače ...u kvalitetu samog dizela nema razlike.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
@Boki da li je istina da je benzin na Shellovim pumpama sa vise aditiva nego na ostalim?
Razlog za prijavu korisnika
To za benzin ne znam. Benzin se meri oktanskim brojem i koliko piše, toliko mora biti. Za ostale vrednosti nisam baš upoznat.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
03. Aug 2020.Zanima me vase misljenje, da li bi bilo bolje kupiti Lagunu 3 ili za iste pare Opel Insigniu? Verovatno moze da se nadje Laguna sa boljom opremom, ali zanima me i odrzavanje, pouzdanost, komfor. Vidim da do 6000e moze da se nadje i Laguna restyle. Da li je 1.5 dci dovoljno jak za taj auto?
Hvala unapred na odgovoru.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ja bih lagunu...
Razlog za prijavu korisnika
Teska odluka,meni je insignija malo atraktivnija...ali oprema kos lagune moze biti fenomenalna
1.5dci je slab motor za toliku karoseriju,pogtovo za dalje puteve..
2.0dci su dobri motori,nema razloga da ih izbegavas
Razlog za prijavu korisnika
Pa da, pretpostavljam da je Laguna 2.0 bolji izbor.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, zanima me mišljenje (ili još bolje lično iskustvo) za Lagunu 2013.god. (restajling) , automatik sa motorom 2.0dci 175ks. Kakav je u odnosu na varijante od 130/150 ks?
18. Jul 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da nema bitne razlike. Naravno slabiji motor je manje izložen opterećenju i duže će trajati kako sam motor, tako i zamajac, menjač...
Razlog za prijavu korisnika
Колега са посла је имао тај са тим мотором. Морао је да мења бризгаљке, што би га кажу коштало 1.200 Евра, па га је продао. И то добио неку беду од пара за њега, око 2.000 Евра. Ја нисам могао да верујем, а ни да разумем...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me kakva je za održanje? 1.5 ili 1 9? Uopšte mišljenje o automobilu. Laguna je 2008 god. Hvaka unapred drugari
12. Apr 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nema 1.9 ako misliš na Lagunu 3. 2.0 dci i 1.5 dci. 2.0 postoji u nekoliko verzija snage, najčešće 130, 150 i 180 konja. To je dobar motor, veoma pouzdan sa dobrim performansama, ima lanac koji je dugotrajan, pouzdani Bosch sistem ubrizgavanja, inače to je Nissan-ov motor. 1.5 dci je motor koji se g...odinama usavršavao i danas se proizvodi. Prošao je tok od nepouzdanog malog motora za Clio, pa do današnjeg statusa možda najpouzdanijeg u klasi. U Laguni 3 je bio u tom nekom sednjem dobu kad je preležao te "dečije" bolesti, dobio bolji Siemens sistem ubrizgavanja i pokazao se kao dobar izbor. Malo je slabiji, ali odličan 6-ostepeni menjač izvlači iz njega najbolje. Prvenstveno malo troši, posebno u gradu gde 2.0 zna dosta da potroši i gde se sporo zagreva... Zaključak je za kraće relacije i za grad bolji je 1.5, dok je za dugo putovanje, autoput i veće brzine bolji 2.0. Što se auta tiče, koristi neke osnove Lagune 2, ali je mnogo unapređen. Tvrđe ogibljenje, jača karoserija, bolja elektornika, mogućnost upravljanja na sva 4 točka čine ga superiornim iako sistem vešanja nije komplikovan i izgleda slično kao kod Megana, odnosno većine auta niže klase. To je i dobro jer oko trapova nema skupih delova. Laguna može biti veoma dobro opremljena, za to vreme je mogla imati sve što je postojalo od tehnologije, opet zavisi od nivoa opreme, mada koliko znam ne postoje ogoljeni primerci kao što je to slučaj kod nemačkih marki.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala kralju, a sto se tice samog održavanja u finansijskom smislu?
Razlog za prijavu korisnika
2.0 ima lanac tako da bar veliki servis nije obavezan ukoliko je sve ispravno, tu je neka ušteda. Doduše ide više na registraciju zbog snage... 1.5 nije skup za redovan servis, veliki izlazi oko 350 evra, mali do 100. Što se drugih stvari tiče cene su u proseku kao i za svaki dizel. Obe verzije imaj...u plivajući zamajac i DPF. Može se reći da nema čestih problema oko toga, posebno kod 1.5 koji ima manji obrtni moment i manje razbija zamajc. Ne preporučuje se čip tjuning kod ovog motora. 1.5 ima skuplje Siemens dizne koje imaju piezo tehnologiju, ali su pouzdane i dugotrajne. Mislim da Siemens dizne se najmanje kvare. Ne trpe vazduh u gorivu i to je možda jednina stvar koja im može prekratiti vek, tako da ako negde curi to se mora hitno sanirati i ne sme se često ostajati bez goriva. Kod 2.0 dci sistem je Bosch koji je otporan. Kvarovi su mogući, ali dizne su jeftiije za popravku. Sve u smenu ništa skuplji od VW-a, Pežoa i sl. Čak je možda i jeftiniji jer VW ima PD sistem koji može finansijski ojadi vlasnika, Pežo ima takođe skupe dizne koje pritom nisu ni toliko pouzadane da ne pričamo o drugim kvarovima kao što je otkazivanje pumpe ulja, turbine i svačega. Reno nije 100% imun na kvarove, ali zaista nema čestih problema u ovim serijama motora...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam Lagunu III, 2010, na danasnjem servisu rekose mi da mi je otisla zadnja desna opruga, nude mi kilen i monroe u zamenu. Vaše mišljenje ili predlog?
29. Nov 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nikako monro.
Razlog za prijavu korisnika
Амортизери Монрое су добри, користио сам, за опруге нисам сигуран какве су им.
Razlog za prijavu korisnika
ako su originalne radiće ti dobro .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima li neki drugi model isti motor kao laguna 3 1.5 dci 110ks
05. Sep 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ima Megan 3, Clio 4, Captur, Kangoo, Nissan Qashqai, Dacia Duster, Mercedes A klasa, Citan...
Razlog za prijavu korisnika
Taj motor jos samo u miksere i ves masine sto ne ugradjuju...
Razlog za prijavu korisnika
Vala baš, ne bi me čudilo da su od njega napravili i agregat za struju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Planiram da uradim veliki servis po prvi put za laguna 3 1.5
21. Aug 2019.dci.Sta biste mi preporucili oko ulja ,kaisa,pumpi i sl.Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Set kaiša samo da bude original, a ne neka kopija, što se po ceni može videti. Ulje Elf 5W30 za motore sa DPF-om. Filtere koristim uglavnom marke Filtron, nikad nikakvih problema što se toga tiče.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me sta mislite o laguni 3 1.5 dci? Hvala
29. Jul 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da je taj motor preslab za nju.
Razlog za prijavu korisnika
Nije slab motor, dobar menjač i dobre kearakteristike obrtnog momenta pružaju zadovoljavajuće performanse. Naravno 2.0 je mnogo brži, ali i dosta troši.
Razlog za prijavu korisnika
Imas grupu Renault Automobili Srbija na fejsu, ljudi koji je imaju ili su je imali svi je hvale. Kazu da je jako kvalitetan auto. Taj motor je vuce odlicno i uopste nije slab. Nikad je nisam vozio, cujem price od drugih koji su je vozili. Trosi mnogo manje od 2.0dci sa nesto slabijim performansama. ...I mnogo kvalitetnine odradjena nego laguna 2Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.