MojaGaraza - Renault Koleos (2008 - 2010) | MojaGaraža MojaGaraza - Renault Koleos (2008 - 2010) | MojaGaraža

Pronađi automobil

18 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Imam model iz 2009. i restajling 2013., oba sa odličnim 2.0 dCi 110kW agregatom, manuelnim menjačem i pogonom na svim točkovima. Ovo je proverena i najizdržljivija kombinacija. Automobil je konstruisan na proverenoj Nissanovoj platformi (X-Trail, Qashqai), što garantuje kvalitetna tehnička re...

Najveća mana ovog modela jeste upravo to što je rasan pripadnik SUV klase automobila, sa svom dodatnom masom i lošijim koeficijentom otpora vazduha, što će se, naravno, najpre odraziti na povećanu potrošnju goriva, što su i druge kolege već detaljnije opisale u svojim komentarima (da se ne ...ponavljamo), ali to je naravno sasvim normalno i nešto što ljudi treba da očekuju i prihvate kad se odluče za kupovinu ove klase automobila. Mesta na zadnjoj klupi ima dovoljno za decu i prosečno građene odrasle osobe (dok nadprosečno visoki i krupni će se morati malo skupiti), ali manje nego, recimo u Scenic-u, koji sam vozio pre Koleosa, ali koji je potpuno druga klasa automobila. Generalni savet za kupovinu svakog, a naročito automobila ove klase jeste da treba da gledate da kupite isključivo dobro održavane primerke i ne žalite par stotina evra više da ih platite, od onih vidno zapuštenih i loše održavanih, jer ćete tu razliku i mnogo više potrošiti na ne baš jeftine opravke. Obratite pažnju na stanje motora naravno, ali posebnu pažnju kod ovog modela obratite na trap, koji nije osetljiv, ali svaka neophodna opravka će vas koštati znatno skuplje nego kod neke limuzine ili karavana srednje klase...

Pročitaj više

07. Aug 2020.

Imam 2013 godište dizel 150ks 4x4, u ful opremi, Bose ozvučenje, koža, 18inča AL felne, navigacija, panorama krov sa prednjim šiberom i sl.
215 000 km. Za 8500 EUR mislim da mu mane nema.
Troši oko 9 Lit/100km prosečno. Prenos mu je višlje postavljen nego kod auta (kao kod kamiona), tako da ...

Prostor na zadnjem sedištu nije preveliki i teško se izlazi sa zadnjeg sedišta. Zadnje sedište je za 2 osobe zbog velikog naslona za ruke. Gepek je visoko, odnosno, ima malu zapreminu bez obaranja sedišta (dužina je dobra i širina je dobra)
Gume 225/55/R18 su oko 23000,oo din/komad (a da nisu... žlj kategorije)

Pročitaj više

02. Jun 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Motor

Pouzdan auto. Udoban za duži put. Puno dodatne opreme. Može lepo da se vozi po snegu i van puta. Snažan motor i jako dobro vuče. Imam restilizovanu verziju iz 2012. Ima malo lepšu tablu i prednji deo od starog (lični utisak). Nijedan kvar za 5 godina eksploatacije i predjenih 100.000 km

Potrošnja

Mali gepek, Na zadnjoj klupi moglo bi da bude više mesta za noge. Zbog težine i oblika karoserije ume da troši 9-10 lit na otvorenom ako ga voziš izmedju 130-150. Na 110-120 troši oko 7-8 litara. U gradu 10. Ovo je za moj motor od 175 KS. Redovno održavanje u ovlašćenom servisu je skuplje za... oko 30 posto u odnosu na megana ili klija

Pročitaj više

30. Apr 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

Komforan, mali potrošač

nisam našao

07. Mar 2016.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Odlican.Veliki auto,mali potrosac.Izuzetno udoban.Praktican i za grad i za otvoreni put.

Renault ne zna sta su mane!

01. Feb 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

Fantastična oprema kakvu nema nijedan SUV te klase. Ima jedan od najboljih 4x4 sistema koji je skinut sa Nissan x-traila. Sa druge strane, izuzetno udoban i startan

Gepek je isuviše plitak

07. Mar 2013.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top