Imam model iz 2009. i restajling 2013., oba sa odličnim 2.0 dCi 110kW agregatom, manuelnim menjačem i pogonom na svim točkovima. Ovo je proverena i najizdržljivija kombinacija. Automobil je konstruisan na proverenoj Nissanovoj platformi (X-Trail, Qashqai), što garantuje kvalitetna tehnička re...enja, robusnost i izdržljivost u svim uslovima eksploatacije. Renault-ovi inženjeri i dizajneri su sa ovim modelom uspeli da naprave jedan jako originalan, dinamičan i praktičan automobil, i jasno su ga vizuelno distancirali od same Nissan-ove braće (o ukusima neću komentarisati, meni lično je jako dopadljiv izgled ovog modela).
Automobil je jako siguran, sposoban i isti utisak pruža i prilikom vožnje u svim uslovima puta, na asvaltu ili van njega. Gepek nije najveći u klasi, ali je jako praktičan i dovoljan za većinu prosečnih korisnika, a ko ima potrebu da prenese neki jako kabast predmet (teret), to može učiniti veoma lako, još lakšim načinom obaranja sedišta zadnje klupe, čime se dobija veliki tovarni reostor, potpuno ravnog poda (dovoljan da se u njega smesti recimo zamrzivač ili neki osrednji komad nameštaja ili baštenski set npr.) Automobil je pre svega namenjen porodicama sa decom i/ili ljudima sa potrebama za dinamičnim i aktivnim životom i tu ulogu savršeno obavlja svaki dan!
Najveća mana ovog modela jeste upravo to što je rasan pripadnik SUV klase automobila, sa svom dodatnom masom i lošijim koeficijentom otpora vazduha, što će se, naravno, najpre odraziti na povećanu potrošnju goriva, što su i druge kolege već detaljnije opisale u svojim komentarima (da se ne ...ponavljamo), ali to je naravno sasvim normalno i nešto što ljudi treba da očekuju i prihvate kad se odluče za kupovinu ove klase automobila. Mesta na zadnjoj klupi ima dovoljno za decu i prosečno građene odrasle osobe (dok nadprosečno visoki i krupni će se morati malo skupiti), ali manje nego, recimo u Scenic-u, koji sam vozio pre Koleosa, ali koji je potpuno druga klasa automobila. Generalni savet za kupovinu svakog, a naročito automobila ove klase jeste da treba da gledate da kupite isključivo dobro održavane primerke i ne žalite par stotina evra više da ih platite, od onih vidno zapuštenih i loše održavanih, jer ćete tu razliku i mnogo više potrošiti na ne baš jeftine opravke. Obratite pažnju na stanje motora naravno, ali posebnu pažnju kod ovog modela obratite na trap, koji nije osetljiv, ali svaka neophodna opravka će vas koštati znatno skuplje nego kod neke limuzine ili karavana srednje klase...
Imam 2013 godište dizel 150ks 4x4, u ful opremi, Bose ozvučenje, koža, 18inča AL felne, navigacija, panorama krov sa prednjim šiberom i sl.
215 000 km. Za 8500 EUR mislim da mu mane nema.
Troši oko 9 Lit/100km prosečno. Prenos mu je višlje postavljen nego kod auta (kao kod kamiona), tako da ...nije sklon lepršavim ubrzanjima. Takođe nije ni Lada Niva pa da može u oranje. Klirens od oko 250mm omogućava nehajno parkiranje po Beogradu.
Prostor na zadnjem sedištu nije preveliki i teško se izlazi sa zadnjeg sedišta. Zadnje sedište je za 2 osobe zbog velikog naslona za ruke. Gepek je visoko, odnosno, ima malu zapreminu bez obaranja sedišta (dužina je dobra i širina je dobra)
Gume 225/55/R18 su oko 23000,oo din/komad (a da nisu... žlj kategorije)
Pouzdan auto. Udoban za duži put. Puno dodatne opreme. Može lepo da se vozi po snegu i van puta. Snažan motor i jako dobro vuče. Imam restilizovanu verziju iz 2012. Ima malo lepšu tablu i prednji deo od starog (lični utisak). Nijedan kvar za 5 godina eksploatacije i predjenih 100.000 km
Potrošnja
Mali gepek, Na zadnjoj klupi moglo bi da bude više mesta za noge. Zbog težine i oblika karoserije ume da troši 9-10 lit na otvorenom ako ga voziš izmedju 130-150. Na 110-120 troši oko 7-8 litara. U gradu 10. Ovo je za moj motor od 175 KS. Redovno održavanje u ovlašćenom servisu je skuplje za... oko 30 posto u odnosu na megana ili klija
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.