sve...sve...sve.. ko ne zna šta je oduševi se na prvih 100m.. isključivo v6 2849ccm, plin (potrošnja na otvorenom sa klimom ne može preći 13l), manuelni menjač..
Ko je posedovao ovaj automobil zna razloge zbog čega je bio omiljen direktorski službeni auto u bivšoj socijalističkoj zajednici.
Prostornost
Udobnost
Potrošnja ( 6o l je bilo dovoljno za ca 920 km pri brzini ca140km/h)
Dobra zaštita protiv korozije
Motor 2,2 je vrlo pouzdan, navodno je ne...ko sa takvim motorom u Španiji prešao preko 1 milion km. Govorimo ovde o benzinskom motoru.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.