Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Automatski menjac je tih, menja brzine kad se od njega ocekuje. Ogroman gepek, udobno sklapanje zadnje klupe. Auto je mek i cak sa 17` tockovima se ne oseca neravnine pkolovoza. Ima grejanje sedista cak i masazu plus memoriju sedista, panorama je odlicna za noc po gradu. samoparkiranje nesto sto u ...nekim situacijama moze pomoci.
Losa preglednost. Skup servis(relativno), dosadan eco mode (start stop sistem)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Praktičan i lagan auto za voziti, sa dosta naprednih funkcija u vidu i kokpita. Mala potrosnja sa 1.6hdi 92ks.
Sitnice, npr podizači haube, poklopac goriva nije automatski, težak gepek.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.6 Hdi,prilicno pouzdan motor,model od 90 ks nema plivajuci zamajac..Gradska potrosnja je izmedju 6 i 7 litara,u zavisnosti od stila voznje i saobracajne guzve..Vozim karavana oko godinu dana..2012.Godiste uvezen sa 170.000 km..Posle par hiljada kilometara voznje pokazao gresku,zapusen fap filter c...adji..Fizicki odstranjen,i elektronski iskljucen..Cena tog posla je bila 150 e..Presao sam oko 20.000 km,i promenio prednje diskove i plocice,i naravno veliki i mali servis.Na otvorenom ima malu potrosnju,a najbolje ga je voziti na tempomat,ako je moguce..Elektronika regulise,tako da je potrosnja od 4 litra/80 km/h/,Na 120 km je oko 5 litara ili malo vise..Auto nije za trke,ali 90ks je pristojna snaga,bar za kratko preticanje..
Siroki prednji stubovi,koji znacajno smanjuju precizan vidik,rikverc svetlo koje ckilji,mekane celicne felne koje osete svaku vecu rupu,neprecizan hod prve brzine na menjacu,sloj fabricke farbe vrlo tanak,a vracanje rezervnog tocka na svoje mesto,je dostojno servisne usluge,toliko je nezgodno.. Mora...s da kleknes na asfalt,pa namestis sajlu na tocak,pa se lepo isprljas,pa ako nije dobro,ponovis to nekoliko puta,dok ne poludis i ubacis u gepek i pomenes i fabriku,i pezo i ko ga kupio,itd..Dakle vracanje rezervnog tocka na svoje mesto, je nocna mora i za vulkanizera..
Cuvaj se tog motora. Maksimalno ga odrzavaj, jer je jako, jako osetljiv.
Pre nego sto sam kupio pezoa,dobio sam uveravanja od starih poznanika iz servisa Kulic/citroen-pezo/da je automobil pristojan,kao i motor sa tom snagom od 90 ks..Naravno da su mi predlozili 2.0,hdi,kao nepoderiv,ali nisam hteo zbog plivajuceg zamajca..Sto se mene tice,drzim se fabrickih normi,oko za...mene ulja i tecnosti...No,voleo bih da cujem neko strucno misljenje...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Cena : povoljna, visok kvalitet izrade
Odrzavanje: Niska cena odrzavanja, jeftini delovi, siroka mreza servisa
Potrosnja: izuzetno stedljivi dizel agregati(HDI, BLUEHDI)
Motor: Odlican(1.6blueHDI, bez mana)
Enterijer solidan, moze biti bolji
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor 1,2 110ks motor ne cujan, mali potrosac , dobar i za duze puteve, ogroman gepek,
Recimo ne dovoljna preglednost instrument table ... pod tim mislim ja sam 188visok kako god da se namestim ne mogu da imam pregled instrument table od volana jer je neobicno mal ( nazovi sportski )i i tako je postavljen da zaklanja istu.
Zabosi i oseca svaku rupu sto je velika mana jer je karavan ve...rzija i ne bi smelo to da se desava zapravo oseca .
Manjkast prostora na zadnjem sedistu ! Zapravo pezo je da bih dobio prostrani gepek pomerio zadnje sediste napred samim ti m iza vozaca ( pricam o sebi 188cm i 120kg ) nema mesta ...
Zaista oseca svaku krivinu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio ga oko 20.000 km. Tih, udoban, zanimljivog dizajna i spolja i unutra. Dizel 1.6 mi osetno ekonomičniji i bolje vuče od 1.2 benzinca. Sve u svemu odličan automobil, nije džabe bio Auto godine. Jako mi se dopada kako se jednostavno podešava tempomat. Podešavanje limitera brzine je moglo bi...ti malo bolje.
Nije mi se svidelo što se klima kontroliše sa touch-screena. Deluje super u početku ali nezgodno je što morate da napravite 2-3 poteza rukom da bi ste promenili temperaturu, isključili klimu itd. Problem je što je fabrička multimedija dosta spora, ponekad čak i ne registruje dodir pa morate ...da ponovite operaciju. Sve to zahteva previše vremena i zahteva pažnju vozača. Ne znam zašto proizvođači ugrađuju ovakve stvari, na tu cenu morala bi da postoji kvalitetnija multimedia.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
U pitanju 1,6 HDi od 120 KS. Jos uvek malo iskustvo, ali dovoljno za prve utiske o automobilu.
Pezo sa ovim auto je izostavio neke eksperimente i otiso na klasiku, sa prostim dezajnom ko je uvek dopada. Mnogo je podigo i nivo kvalitata izrade i materijala. Veoma udoban auto, sa puno tehnologije. Cel...a kontrola klime ide preko ekrana osetljivim na dodiru. Veoma dobra preglednost, za koju pripomaze kamera za rikverc i asistent za mrtve uglove.
Dobar mali volan koji je mnogo praktican za brze zamene pravaca. Fabrika daje 8 godina garancije na auto, zbog toga sam stavio plus na odrzavanje.
Na pocetku je potrebno malo vremena navici se za skazaljku za obrtaje, koje idu naopako (sa desne na levu stranu). Nadam se da i posle nekog perioda ce ostati samo ova mana ...
Auto godine u evropu,hoce golfisti da puknu :D Kako si uspeo da se naviknes na te kazaljke,mislim da ja ne bih mogao,uvek nestomoraju da zabrljaju :)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.