Interesuje me kvalitet i iskustva u vezi alu felni za Peugeot 15" 4x108. Ima dosta ponuda felne su nove crno sive br modela 081. Ima mnogo ponuda istih felni na polovnim automobila interesuje me da li je neko imao iskustva sa ovim felnama?Na slici izgledaju odlično
Tih no name i falš kao brendiranih felni iz Kine danas ima toliko da niko živi ne može da pohvata koliko su koje kvalitetne. Možda one jesu dobre u smislu da neće da puknu ili da se iskrive kad zvekneš u rupu, ali mislim da je najbolje da odeš sam da ih vidiš uživo, da uzmeš jednu u ruke i da vidiš ...koliko je teška. Ako vidiš da je teška kao da je napravljena od olova, pitanje isplati li se uopšte da stavljaš to đubre na auto samo da bi malo lepše izgledao. A teške felne ti baš dosta utiču i na to kako se auto ponaša i na startnost i na potrošnju... Znam da 99% ljudi ne veruje u to i misle da je težina felni totalno nevažna, ali činjenica je da je prilično važna. Tako bar kažu inženjeri koji se bave time.Pročitaj više
Ne mogu da podelim link, ali lako ces naci top stop auto, prodaju momo felne pa biraj bez ikakve bojazni jer mislim da za te sto pitas da su kineske. Da napomenem da im je cena u toj velicini od 10k pa na vise, naravno po komadu, a daju i na rate
Nije iz iskustva ali :)
Solidan je to autic s obzirom na cenu, sa njime su pokusali i verovatno uspeli da budu konkurentni u tom nekom nizem segmentu gde Dacia odavno samouvereno vlada, ako je Dacia uspela sa tom nekom pricom, ma jeste Dacia ali ima Renoove motore, zasto Peugeot ne bi uspeo.
Jedno...stavnost je prva rec koja pada na pamet kada se pogleda 301, sve je uprosceno, sam enterijer, dugmici na centralnoj konzoli...
Sto se pouzdanosti tice trebao bi da je pouzdan podjednako kao i skuplji modeli jer cena nije formirana na osnovu jeftinih elemenata vec nivoa opreme i kolicini sistema u vozilu a kako 301 ima samo osnovne stvari onda bi trebao da bude cak i pouzdaniji. Motor kao motor, sta reci, kad je Peugeot tu omanuo. Nov model jeste ali deli ogroman deo sa predhodnicima, naravno nikad se ne zna ali to i ne treba previse da te brine jer uzimas automobil sa malo kilometara, potencijalne "mane" se javljaju na vecoj kilometrazi, neke od tih mana su ustvari odrzavanje (zamena nekog dela) i kada to dodje na red automatski je mana, mana sto taj deo nije trajao dva miliona... A da trap, trap je takodje jednostavan i cak sta vise podesen i pogodan za lose puteve.Pročitaj više
Imam ga 5 meseci i mogu reći da mu je najveća mana nedostatak 6 brzine. Na preko 140 postaje malo bučan, a pri toj i većoj brzini, prilikom obilaženja kamiona kad se izlazi iz džepa, zaljulja ga, ali se vremenom navikneš. Displej je monohromatski, al' mo'š misliti, i onako dok voziš gledaš napred. T...empomat je fino urađen, čak jednom od Bgd do NS nisam papučicu gasa koristio. Limiter brzine retko koristim. Šta još...a da, kad preko bluetooth-a zakačiš svoj telefon, preglasno zvoni.
Kako volim malo "življu" vožnju, motor me oduševljava, treća i četvrta su mu za izvlačenje iz bule. Od 50 do 100 u trećoj, nisam merio, ali sam imao osećaj da je prošao sekund.
Proveriti metlice brisača, pošto servis priznaje garanciju za njih, samo mesec dana.
Nezgodan je položaj gde se ušteka USB, pored ručne i odozgo se ubada, pa slučajno možete da ga izlomite.
Plastični poklopci prednjih zvučnika su, ili lošijeg kvaliteta ili kod mog nisu odradili kako valja, pa po ovoj zimoći, kad su se malo skupili, povremeno tandrču.
Gepek OGROMAN, ceo klub može opremu da strpa u njega.
Unutrašnjost prostrana, tako da nas petorica, od 175-190cm i 80-98kg bez nekog lomljenja kolena, fino sedimo, u bilo kojoj kombinaciji.Pročitaj više
Lepo opisano, sve isto i kod mene, stim sto sam imao neke zardjale delove na prednjim tockovima, valjda glavcine, pa sam jedno godinu dana se cimao sa njima i na kraju uvazili i poslali druge delove ovaj put prefarbane. Imam recimo i problem sa menjacem, kada ubacujem u rikverc krci. Hoce neki put d...a se gusi kada idem drugom na 30 km/h. Neznam kako je kod ostalih ili sam ja baksuz... 😊Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Tih no name i falš kao brendiranih felni iz Kine danas ima toliko da niko živi ne može da pohvata koliko su koje kvalitetne. Možda one jesu dobre u smislu da neće da puknu ili da se iskrive kad zvekneš u rupu, ali mislim da je najbolje da odeš sam da ih vidiš uživo, da uzmeš jednu u ruke i da vidiš ...koliko je teška. Ako vidiš da je teška kao da je napravljena od olova, pitanje isplati li se uopšte da stavljaš to đubre na auto samo da bi malo lepše izgledao. A teške felne ti baš dosta utiču i na to kako se auto ponaša i na startnost i na potrošnju... Znam da 99% ljudi ne veruje u to i misle da je težina felni totalno nevažna, ali činjenica je da je prilično važna. Tako bar kažu inženjeri koji se bave time.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Iz mog iskustva nema boljih felni od fabričkih.
Razlog za prijavu korisnika
Ne mogu da podelim link, ali lako ces naci top stop auto, prodaju momo felne pa biraj bez ikakve bojazni jer mislim da za te sto pitas da su kineske. Da napomenem da im je cena u toj velicini od 10k pa na vise, naravno po komadu, a daju i na rate
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima li ko iskustva sa Peugeot 301, benzinac, 1600cm3, posto je to nov model tipa od ja mislim 2012. ili 2013. godine? :)
15. Aug 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nije iz iskustva ali :)
Solidan je to autic s obzirom na cenu, sa njime su pokusali i verovatno uspeli da budu konkurentni u tom nekom nizem segmentu gde Dacia odavno samouvereno vlada, ako je Dacia uspela sa tom nekom pricom, ma jeste Dacia ali ima Renoove motore, zasto Peugeot ne bi uspeo.
Jedno...stavnost je prva rec koja pada na pamet kada se pogleda 301, sve je uprosceno, sam enterijer, dugmici na centralnoj konzoli...
Sto se pouzdanosti tice trebao bi da je pouzdan podjednako kao i skuplji modeli jer cena nije formirana na osnovu jeftinih elemenata vec nivoa opreme i kolicini sistema u vozilu a kako 301 ima samo osnovne stvari onda bi trebao da bude cak i pouzdaniji. Motor kao motor, sta reci, kad je Peugeot tu omanuo. Nov model jeste ali deli ogroman deo sa predhodnicima, naravno nikad se ne zna ali to i ne treba previse da te brine jer uzimas automobil sa malo kilometara, potencijalne "mane" se javljaju na vecoj kilometrazi, neke od tih mana su ustvari odrzavanje (zamena nekog dela) i kada to dodje na red automatski je mana, mana sto taj deo nije trajao dva miliona... A da trap, trap je takodje jednostavan i cak sta vise podesen i pogodan za lose puteve.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Imam ga 5 meseci i mogu reći da mu je najveća mana nedostatak 6 brzine. Na preko 140 postaje malo bučan, a pri toj i većoj brzini, prilikom obilaženja kamiona kad se izlazi iz džepa, zaljulja ga, ali se vremenom navikneš. Displej je monohromatski, al' mo'š misliti, i onako dok voziš gledaš napred. T...empomat je fino urađen, čak jednom od Bgd do NS nisam papučicu gasa koristio. Limiter brzine retko koristim. Šta još...a da, kad preko bluetooth-a zakačiš svoj telefon, preglasno zvoni.
Kako volim malo "življu" vožnju, motor me oduševljava, treća i četvrta su mu za izvlačenje iz bule. Od 50 do 100 u trećoj, nisam merio, ali sam imao osećaj da je prošao sekund.
Proveriti metlice brisača, pošto servis priznaje garanciju za njih, samo mesec dana.
Nezgodan je položaj gde se ušteka USB, pored ručne i odozgo se ubada, pa slučajno možete da ga izlomite.
Plastični poklopci prednjih zvučnika su, ili lošijeg kvaliteta ili kod mog nisu odradili kako valja, pa po ovoj zimoći, kad su se malo skupili, povremeno tandrču.
Gepek OGROMAN, ceo klub može opremu da strpa u njega.
Unutrašnjost prostrana, tako da nas petorica, od 175-190cm i 80-98kg bez nekog lomljenja kolena, fino sedimo, u bilo kojoj kombinaciji.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Lepo opisano, sve isto i kod mene, stim sto sam imao neke zardjale delove na prednjim tockovima, valjda glavcine, pa sam jedno godinu dana se cimao sa njima i na kraju uvazili i poslali druge delove ovaj put prefarbane. Imam recimo i problem sa menjacem, kada ubacujem u rikverc krci. Hoce neki put d...a se gusi kada idem drugom na 30 km/h. Neznam kako je kod ostalih ili sam ja baksuz... 😊Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanimaju me utisci vezani za performanse i potrosnju 1.2 VTi 72ks motora :)
28. Jan 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.