Auto je prava lađa na drumu, imam 1.9CDTi 88kW 2005. Mogu reći da se rado vrti u višim obrtajima i da voli da povuče, neće vas izdati kada vam treba. Cena je taman, registracija, sve je ok. Nema zamaranja u dužoj vožnji. Popravke nisu skupe, sem neke dve koje ću navesti u manama
Pa mana i nema mnogo ali ova je malo zeznuta, problem je kod DPF filtera koji pravi česte regeneracije, Egr ventil ume da zapuši. Eto to sam ja doživeo samo jednom, to je sve do goriva jbg. Ja zamalo da zaglavim da moram da kupim novi DPF srećom te ima pranje, e sad Egr Ventil je morao biti zame...njen 450€ i to ti je. Moj vam je savet da ga tako reći žiščite odnosno terate po gasu ne ispod 2000 obrtaja, sem kada to mora. Onda će sve da radi uredu i ništa se neće zaprljati. 😀😀