Niska potrosnja s obzirom na kubikazu i snaku motora (2.0/155konja benzin, 10.5 grad). Komforan i prostran, sa vozacevim sedistem pomaknutim do kranja u nazad, jos uvek ima dovoljno mesta da se sedne na zadnju klupu. Pouzdan motor, vrlo cvrsto vesanje, mozda malo tvrdje, al zato auto lezi na cesti k...o zakovano. Udoban za duge relacije. Mnogi kazu da je Mazda skupa za odrzavanje, ja ne znam o cemu pricaju, kod majstora idem samo na mali servis. nakon 200 000 km, samo problem sa vozacevim sedistem koje se rasklimalo i redovni servisi.
Tvrdo vesanje je super za "sportsku voznju" al nije za rupe i lezece strumpfove. Po fabrickoj specifikaciji trosi ulje (2.0 TE Benzin), 0,4-0,8kg/1000km. sedista su mogla biti kvalitetnija. nakon 6 godina klimava i skripe povremeno. motor je malo trom ispod 3000o/min. Board Computer nije bas ergonom...ican jer deli komande i display sa audio sistemom.
Za iste pare dobijate bolji opremljen auto, nego kod nemaca.
Osim redovnog odrzavanja nikakav drugi servis.
Udoban.
2.2 dizel je jako snazan motor. Jeste, registracija veca, al jbg...
Citac USB-a je posebno ugradjen u ovlascenom servisu, al ipak ne radi kako treba. Osim ove mane, ovlasceni servis u NS je ok.
Maksimalan kvalitet i pouzdanost za dati novac! Motor perfektan i mocan (2,2 dizel sa 185ks) u isto vreme ekonomican i tih. Kozni enterijer i svi plasticni detalji ukusno uklopljeni i bez "skripe"! Sportski izgled i vozne karakteristike, a ipak porodicna limuzina ;)
Jedina mana Mazde 6 iz 2009 sa 2,2 dizel motorom od 185ks je da se ove 2013. godine pojavio novi model...
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.