MojaGaraza - Mazda 3 Sedan (2014 - ) | MojaGaraža MojaGaraza - Mazda 3 Sedan (2014 - ) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Mocan auto.

Uzeo sam ga novog iz salona pocetkom 2017 godine, novu mazdu 3 redizajniranu u revolution opremi.
2.0 benzinac 120 ks
Elektronika je fantasticna, mnogo senzora, pomoci u voznji, sve sto savremen i nov auto treba da ima pa cak i vise od konkurencije. To je bez premca.
Voznja je udobna,...

Održavanje

Mane. Ne bih rekao mane, vise nedostaci za nekoga ko je prethodnih 10 godina vozio nemacku skolu:

Nedostaju mu neki intuitivni elementi koji su po meni veliki propust za auto tog kalibra i cene.
* Keyless entri - odlicna stvar, ali kada izlazite iz auta i obilazite krug da uzmete nesto sa zadnjeg ...sedista iza suvozaca, izlazite iz opsega senzora i auto se zakljucava, te je ponovno okljucavanje svaku put neophodno.
* U vezi sa istim sistemom, kada uzimate nesto sa zadnjeg sedista iza vozaca, a kljuc vam je u desnom dzepu, u ovom slucaju opet je van dometa senzora i nakon zatvaranja vrata ne vrsi automatsko zakljucavanje pa auto ostaje otkljucan.
* Ako Vam rade brisaci, i na pola stakla su a vi ugasite motor, brisaci ostaju na mestu gde su se zatekli. Dakle neophodno tempiranje gasenaj motora ili brisaca.
* Isto i za prozore, ako se aktivirali zatvaranje do kraja, i na pola zatvaranja ugasite motor, radnja se nece kompletirati, prozor ce ostati na pola zatvoren.
* Blokada podizaca prozora nije samo za prozore zadanje klupe ( zbog dece) vec i za suvozacev prozor ( ne vidim poentu toga)
*Brisaci nisu najsrecnije reseni, obzirom da su iste duzine, pri brisanju prozora po sredini vozacevog dela vetrobranskog stakla obavezno se formira jedan odlivni kanal bez ikakve potrebe.
* U vozilu postoje elemeti crne plastike s visokim sjajem. To svakako nije dobra ideja. Prvi put kad sam ga ostavio na pranju, krpe su ostavile traga po toj povrsini i sad izgleda ruzno. Previse osetljiv element.
*Neki spoljni delovi, lajsne i spojevi, sitnice, nisu najbolje resene. Spojevi nisu savrseni. Kad se covek zagleda, nije mu jasno kako je neko mogao takvo tehnicko resenje da pusti iz fabrike. Neki spoljni delovi deluju jeftno, kao da je neko fuserio u poredjenju sa savrsentvom na drugim delovima spolja i unutra.


Ovo su stvari koje smetaju bivsem vozacu, dakle meni licno, jednog vagena, kod kojeg je to reseno na ocekivani nacin da se sve desava lepo i automatski, dok mozda to nekom drugom nece predstavljati problem.

Pročitaj više

29. Mar 2018.
Bojan Nedeljkovic 29. Mar 2018.

Hvala na detaljnom opisu. Mazda je napravila ozbiljne korake ka tzv. premijum segmentu, ali to nije jos uvek na nivou nemacke skole.

Sa druge strane, ocigledno je da se vodi dosta racuna o samom kvalitetu vozila i da nema nekih ozbiljnih nedostataka. Tu Nemci i nisu tako sjajni pa im cesto vozila
...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Motor

Što se tiče odnosa cena/kvalitet dva meseca sam tražio bolji odnos za kupovinu novih kola, nisam pronašao bolju ponudu
O pouzdanosti Mazde ne treba mnogo govoriti
Potrošnja u gradu se kreće od 8 do 6 litara na 100 km sa upaljenom klimom non stop, što je za benzinca od 120 KS i uslove gradske ...

Komfor za putnike je zadovoljavajući, ali zato oseća svaku rupu, šaht ili ležeći policajac. Doduše to mu se ne može uzeti za zlo jer upravo tvrđi amortizeri i oslanjanje ga drže stabilnim i zalepljenim za put u krivinama

Pročitaj više

10. Mar 2017.
Pročitaj sve utiske za Mazda
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top