Ne znam odakle da pocnem. Dobio sam ovaj automobil u zamenu za robu 2010 god. Bila je to poslednja serija Discoverija dvojke, model TD5 Entertainer sa 134000 km. Covek mi ga je dao u Subotici u zamenu za gradj. materijal u vrednosti 13000 eura. Svideo mi se auto po dizajnu, a i obozavalac sam terenaca, imam G klasu 1995 god. u savrsenom stanju. Auto se u pocetku dosta dobro ponasao i nisam imao nikakve zamerke. Medjutim, posle nekih 25000 km pocela je nocna mora. Prvo sam morao da menjam komplet... zamajac i set kvacila (1600 eura), zatim samo posle dva meseca oba vazdusna jastuka na zadnjoj osovini i kompresor (1300 eura), i tu nije bio kraj. Ubrzo je crkla servo pumpa (660 eura) i balans stangla (530eura), pa lezajevi na prednjoj osovini (360 eura komplet po tocku). Naravno, ni reduktor me nije postedeo, promenio sam centalne lezajeve (650 eura), a na kraju su me dokrajcile dizne i elektronika (600 eura komplet po cilindru). Prava katastrofa !!! Za dva - tri odlaska u lov i nekih 45000km predjenih, dao sam para na njega da sam mogao kupiti jos jedan dobar auto. A o kafanskim pricama o njegovim sposobnostima samo cu reci da Discovery ne moze da zapne gde G klasa prolazi. Iako imam stabilan privatni biznis i preko 80 zaposlenih, previse me kostao za sve ono malo sto mi je pruzio. Preporucujem svima iskreno da izbegavaju ovaj auto u sirokom luku, a ako Vam nije zao Vaseg novca bolje ga dajte nekom detetu koje je bolesno da se leci.Pročitaj više
G 290 td, uvezen iz Austrije. od 8 do 11l, nije preterano snazan, ali za terena sasvim dovoljo i sto je najvaznije ne kvari se, a ide kao tenk. Po terenu sa ukljucenim reduktorom potrosnja ide max do 15-16l. Ja sam gao vozio po Goliji na traktorskim putevima gde idu masine sto izvlace balvane i nije... mi trosio vise od toga. Za nase uslove, ako trazis djipa za terena, a ne neku sminkericu, nema boljeg.Pročitaj više
Discovery Serie2 TD5 je imao 139KS a proizvodio ga je Rover. Motor od 136KS (100KW) je proizvodio BMW a ugradjivan je samo u Range Rover P38 a ne u Disco. Podatak iz specifikacija Moje garaze (i iz mnogih oglasa) o snazi Discovery-a je pogresan. Ipak, danas je i ta snaga mala ali 98-me je bio jaci o...d svih dizel terenaca osim (ako se dobro secam) Merc. G 300Td i Toyote 4,2 24V Td.Pročitaj više
Ovaj automobil se mora mnogo voleti da bi covek imao srca da odvoji dovoljno novca za njega. Ko hoce ovo da kupi mora da zrtvuje dosta novca zbog osecaja posedovanja ovog automobila. Dobro ide u blatu ali je jako los u dubokom snegu zbog velike tezine. Na motoru su kriticne potapajuce dizne jer jedna kosta 550 eu. Ni potrosnja nije mala, zimi i do 15l/100km. Motoru fali bar 30-40 konja da bi mogao da povuce. Kocnice se jako brzo trose narocito prednje. Automtski menjac radi pomalo napregnuto i p...rilkom vuce prikolice moze se lako pregrejati a onda tek odose novci kuku lele. Klima nije bas efikasna zimi i stakla se mnogo magle u zadnjem delu auta. Parkiranje je nocna mora, radijus zaokreta je ogroman. Bez parking senzora ne ulaziti u grad. Auto je dosta visok i treba paziti u javnoj garazi da ne ostanete bez krova. Servisi u Beogradu su ocajno skupi, deranje na kvadrat, bolje ici u Hrvatsku ili BiH, a delove narucivati sa neta, najbolje iz GB.Pročitaj više
Veoma skupo odrzavanje. Cene delova za Mercedes i BMW su sica koliko kostaju delovi za Discovery. Godisnje na odrzavnje odlazi od 2000 do 3000 eura, pogotovo su skupe popravke na automatskom menjacu. Elektronika je nocna mora i cesto se kvari. Na svakom iole tezem terenu pucaju vazdusni jastuci na zadnjoj osovini, a jedan kosta 250 eura. Dizel nema snage, s obzirom da je auto tezak skoro 3tone i brzo se pregreje na vecem usponu. Vozio sam Discovery 2 td5 cetiri godine i rekoa sam sebi Land rover... nikad vise. To mogu sebi da priuste samo ekstremno bogati ljudi kojima ne predstavlja problem izdvajanje ogromne sume novca za njegovo odrzavanje. Kupis Toyotu Land Cruiser i udri brigu na veselje. Malo vise platis u startu, ali na kraju dobijes mnogo mnogo vise za svoj novac.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Druze kad si spomenuo da imas G klasu, koji je motor u njemu? Kakav je potrosac?
Razlog za prijavu korisnika
G 290 td, uvezen iz Austrije. od 8 do 11l, nije preterano snazan, ali za terena sasvim dovoljo i sto je najvaznije ne kvari se, a ide kao tenk. Po terenu sa ukljucenim reduktorom potrosnja ide max do 15-16l. Ja sam gao vozio po Goliji na traktorskim putevima gde idu masine sto izvlace balvane i nije... mi trosio vise od toga. Za nase uslove, ako trazis djipa za terena, a ne neku sminkericu, nema boljeg.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na informacijama.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
meni je ovo auto extra,manje mi trosi od pezoa 407 na otvorenom putu. udoban,stabilan mana mu je sto ima malo kw.
20. Nov 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Discovery Serie2 TD5 je imao 139KS a proizvodio ga je Rover. Motor od 136KS (100KW) je proizvodio BMW a ugradjivan je samo u Range Rover P38 a ne u Disco. Podatak iz specifikacija Moje garaze (i iz mnogih oglasa) o snazi Discovery-a je pogresan. Ipak, danas je i ta snaga mala ali 98-me je bio jaci o...d svih dizel terenaca osim (ako se dobro secam) Merc. G 300Td i Toyote 4,2 24V Td.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Jbg, nije masina za jurcanje ali van asfalta je zver! :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovaj automobil se mora mnogo voleti da bi covek imao srca da odvoji dovoljno novca za njega. Ko hoce ovo da kupi mora da zrtvuje dosta novca zbog osecaja posedovanja ovog automobila. Dobro ide u blatu ali je jako los u dubokom snegu zbog velike tezine. Na motoru su kriticne potapajuce dizne jer jedna kosta 550 eu. Ni potrosnja nije mala, zimi i do 15l/100km. Motoru fali bar 30-40 konja da bi mogao da povuce. Kocnice se jako brzo trose narocito prednje. Automtski menjac radi pomalo napregnuto i p... rilkom vuce prikolice moze se lako pregrejati a onda tek odose novci kuku lele. Klima nije bas efikasna zimi i stakla se mnogo magle u zadnjem delu auta. Parkiranje je nocna mora, radijus zaokreta je ogroman. Bez parking senzora ne ulaziti u grad. Auto je dosta visok i treba paziti u javnoj garazi da ne ostanete bez krova. Servisi u Beogradu su ocajno skupi, deranje na kvadrat, bolje ici u Hrvatsku ili BiH, a delove narucivati sa neta, najbolje iz GB. Pročitaj više
20. Sep 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma skupo odrzavanje. Cene delova za Mercedes i BMW su sica koliko kostaju delovi za Discovery. Godisnje na odrzavnje odlazi od 2000 do 3000 eura, pogotovo su skupe popravke na automatskom menjacu. Elektronika je nocna mora i cesto se kvari. Na svakom iole tezem terenu pucaju vazdusni jastuci na zadnjoj osovini, a jedan kosta 250 eura. Dizel nema snage, s obzirom da je auto tezak skoro 3tone i brzo se pregreje na vecem usponu. Vozio sam Discovery 2 td5 cetiri godine i rekoa sam sebi Land rover... nikad vise. To mogu sebi da priuste samo ekstremno bogati ljudi kojima ne predstavlja problem izdvajanje ogromne sume novca za njegovo odrzavanje. Kupis Toyotu Land Cruiser i udri brigu na veselje. Malo vise platis u startu, ali na kraju dobijes mnogo mnogo vise za svoj novac. Pročitaj više
06. Aug 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
gde mogu da nadjem limariske delpve za land rover discovery
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Onaj ko zeli automobil sa apsolutnom pouzdanoscu i na putu i van puta, nece pogresiti ako izabere ovaj automobil! Dobar odnos ulozenog i dobijenog!
02. Aug 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Odlican!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.