Gotovo nista vredno pomena, samo plasis ljude po ulici, misle svi da je SAJ ili PTJ krenuo na zadatak
Cena/KvalitetPouzdanostOdržavanjePotrošnjaMotor
Ocajno nepouzdan automobil, nastao na kraju propalog braka BMW-a i Land Rover-a, nedovoljan obrtni moment motora za takvu tezinu auta, delovi skuplji nego za Mercedes S klase, zupcanici u reduktoru i centralnom diferencijalu ne podnose nikakva tezi napor i cesti kvarovi su neizbezni, veoma osetljiv ...na kvalitet goriva (narocito dizne), limarijski veoma lose odradjen pod iznad sasije koji nije od aluminijuma i pojava korozije je neizbezna, potrosnja sa laganom nogom na gasu 11l, inace pije 13l i vise, veliko razocaranje za Land Rover s obzirom na reputaciju koju imaju
Dzaba mu, neka ga proda onom ko je dovoljno ''pametan'' da ga kupi i baci u vazduh svoj novac. Ja imam Mercedes S500 2009. god, ala od auta, placen 66000 eura, i manje me kostalo odrzavanje za njega, zato sto se ne kvari, nego za Discovery TD5. Sad hocu da kupim Land Cruser V8 TD 2010 god, da malo i... njega probam, zato sto ga svi hvale.Pročitaj više
glupo je porediti mercedesa premijum klase starog 4 godine naspram land rovera starog 10. na mercedesu nije imalo sta da crkne za to vreme, samo redovan servis
Slazem se, ali ja imam G klasu, Mercedesov dzip, 1995. god, 290GTD, nikad me nigde ostavio nije, odrzavanje samo redovno, prosle godine zamenio samo lezaj na prednjem levom tocku i pumpu za vodu. Sa njim sam se popeo na skoro sve planine u Srbiji i Crnoj Gori, mehanika mu je besprekorna za razliku o...d Land Rover-a. Otkad je u mom vlasnistvu, nisam u njega ulozio sem redovnih servisa vise od 1000-1500 eura, a za Discovery TD5 sam dao u roku od 3 godine 7500 eura na poprvake, pa ti racunaj.Pročitaj više
Izuzetno stabilan i udoban dzip, pouzdan u svim uslovima, vrlo povozan, ne kvari se ukoliko se redovno odrzava, dovoljno radnji sa rezervnim delovima, cene delova koliko toliko pristupacne, registracija u odnosu na dzipove u toj klasi povoljna za 2.5 td5 motor, u HSE verziji poseduje opremju koju re...tko koji dzip ima. Ja sam moj cipovao i ide fenomenalno, na 4000 rpm ide 180 na sat, a poznato je da je to jedino vozilo na svetu koje nema crveno u obrtajima, odnosno ima maksimalnu eksploatisanost motora, provereno ide preko 200 na sat.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Dzaba mu, neka ga proda onom ko je dovoljno ''pametan'' da ga kupi i baci u vazduh svoj novac. Ja imam Mercedes S500 2009. god, ala od auta, placen 66000 eura, i manje me kostalo odrzavanje za njega, zato sto se ne kvari, nego za Discovery TD5. Sad hocu da kupim Land Cruser V8 TD 2010 god, da malo i... njega probam, zato sto ga svi hvale.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
glupo je porediti mercedesa premijum klase starog 4 godine naspram land rovera starog 10. na mercedesu nije imalo sta da crkne za to vreme, samo redovan servis
Razlog za prijavu korisnika
Slazem se, ali ja imam G klasu, Mercedesov dzip, 1995. god, 290GTD, nikad me nigde ostavio nije, odrzavanje samo redovno, prosle godine zamenio samo lezaj na prednjem levom tocku i pumpu za vodu. Sa njim sam se popeo na skoro sve planine u Srbiji i Crnoj Gori, mehanika mu je besprekorna za razliku o...d Land Rover-a. Otkad je u mom vlasnistvu, nisam u njega ulozio sem redovnih servisa vise od 1000-1500 eura, a za Discovery TD5 sam dao u roku od 3 godine 7500 eura na poprvake, pa ti racunaj.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je terenac izuzetan u voznji sa neravnim terenom,lepo se ponasa u voznji
Cesti kvarovi,uglavnom sitnice nista krupno ali uvek neki problem....
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetno stabilan i udoban dzip, pouzdan u svim uslovima, vrlo povozan, ne kvari se ukoliko se redovno odrzava, dovoljno radnji sa rezervnim delovima, cene delova koliko toliko pristupacne, registracija u odnosu na dzipove u toj klasi povoljna za 2.5 td5 motor, u HSE verziji poseduje opremju koju re...tko koji dzip ima. Ja sam moj cipovao i ide fenomenalno, na 4000 rpm ide 180 na sat, a poznato je da je to jedino vozilo na svetu koje nema crveno u obrtajima, odnosno ima maksimalnu eksploatisanost motora, provereno ide preko 200 na sat.
Bez cipovanog motora je pomalo trom.
Pročitaj više
17. Okt 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
imam problem sa diskaveriom 2001 nece da vuce slabo povlaci.dali neko zna stali je u pitanju
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.