Naravno da ga ne bih sada preporucio nekome kao prvi auto. Vozio sam ga na samom pocetku devedesetih. Za to vreme je bio pravi tenkic. Tada nije bio aktuelan sevo volan, klima, parking senzori, ABS itd. Putovao na relaciji Nis - Beograd, Nis - Zapadna Hercegovina ( u JNA ) i nikada me nije ostavio n...a putu :-)
Danas prosto neverovatna potrosnja za 1200 kubika i 60 ks
1977о годиште, никад на путу није оставила никога, троши 7 до 9 литара. Једном приликом је из Чачка на Златибор извукла око 800кг терета без возача. Уграђен шпер диференц...јал од тад је стабилна и не клиза, и по блату и по снегу без проблема, без проклизавања или било каквог губитка контролне. Изразито прегледна и удобран, бар што се седишта тиче, изузетно тврда на волану поготову кад треба у бесту савити точкове. Лим је тврд и дебео, ако се заштити неће да пропадне. Мотор од 1200 кубика није за трке сигурно али вуче, преко 110 све зуји а од мотора се нечују сопствене мисли. Делова има свугде и јефтини су. Поред шпер дифа уградио сам јој електронско паљење и засекао свећице да баца варницу са стране
Potrošnja
потрошња је повелика за кубикажу, тврд волан, одсуство финог подешавања грејања. Кад се узме у обзир да јој има 40 година све те замерке падају у воду
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.