Koji motor? I bar ima delova, pošto realno ne bi me čudilo da postoji problem sa nalaženjem delova, a i da bude ona akcija da kad nađeš deo, da bude nenormalno skup, pošto im dugo stoji na lageru.
Evo, prešao celih 120.000 za 6 godina, pa rekoh da kažem i ja koju. Benzin, 1,3LS, 82KS. Beograd-Vranje, otvoren put, vožnja ne preko 110km/h, potrošnja 5,8litara, prosek na 660 kilometara pređenih. Tip od koga sam kupio auto kaže da mu je u tom režimu trošio 5,5, meni nije uspelo. Mesec dana kasnij...e, isti auto, isti vozač, ista relacija, (gde god su uslovi dozvoljavali, zaslužio trajno oduzimanje dozvole), gas do daske, potrošnja 9.2 litra/100km na pređenih 660km. Maksimalno razvio 180km/h, brzina koja ni u kom slučaju nije za ovaj auto. previše lagan, premali točkovi... Zamena ulja na 15.000 od kada sam ga kupio, ni jednom nije tražio dolivanje između zamena. Od kvarova ništa ozbiljno, za 6 godina zaribao anlaser jednom, zamenjen novim, jednom se razlabavio kontakt na pumpi za gorivo, majstor rešio za dva minuta. Ostalo samo redovan servis. Koristim auto za posao, tovarim alat u njega i na krov merdevine i kojekakve cevi i stolove, i vuče ko lud. Pu, pu, pu, da ga ne ureknem, ne prodajem ga NIKAD. Častio sam ga alu felnama prošle godine i sad izgleda još lepše. Udoban za putovanja, najduže u jednom smeru išao Beograd Edipsos, 950 km u jednom pravcu uz pauzu u Vranju, nisam ni osetio. Sve preporuke ako se ko odluči za Kiu, i kao radni i kao paradni auto.
U odnosu na Punta- LAĐA, a cena manja za isto godište.Pročitaj više
Vozim Kia Rio 2004 vec godinu dana (U sklopu porodice je zadnjih 6 godina). Motor 1.3 82ks. Jako zahvalan automobil, po pogledu odrzavanja, jako pristupacne cene servisa, a rezervnih delova ima dovoljno i po povoljnim cenama. Za ovih godinu dana nisam imao nikakvih kvarova i nije me ni jednom ostavi...o na putu. Mali servis 6000 veliki servis 15000 ( neovlasceni servis) dok je u ovlascenom cene 2x vece ( veliki servis 33000 ) Pregledan, lak za parkiranje i gradsku guzvu ali takodje je udoban za duze putovanje. Kvalitet enterijera ja cak i ispod proseka, svuda je jeftina plastika ali posle 130.000km za sada nista ne skripi i ne pucka. Na trapu je lepo balansiran izmedju previse mekanog i previse tvrdog i reko bih da lepo trpi Srpske puteve. Gepek je prostran i dosta stvari moze da stane, zadnja klupa se spusta ali ostaje kosina (2 bicikla za odrasle su stala bez problema i imalo je mesta za pratece stvari) Potrosnja goriva na otvorenom putu pri 110/120km/h je nekih 6/6.5L ,, kombinovane voznje 7/8L dok po gradu u spicu kreni stani , gore dole 10L benzina plin nema niti je u planu isti ugraditi.
Pa rekao bih da nema neke udarne mane ali iznecu neke stavke koje se meni ne svidjaju.
Zvucna izolacija je 5/10 u nekom ranku sa Puntom tako da pri vecim brzinama losijem putu zna da bude jako bucan.
Auto je uzak, nema sirine u kabini tako da ako suvozac se komotno rasiri cesto ce te morati da mu ...udarite nogu prilikom menjanja brzina. Generalno auto deluje veliko ali prostora u kabini i nema nesto preterano, Vozacevo sediste je podeseno po mojoj visini (180cm) i iza mene moze sesti odrasla osoba ali ne visa od nekih 190cm je nece imati gde kolena. Zadnja vrata imaju kratak luk otvaranja pa nekima moze biti teze za izlazak. Spoljasnji retrovizori nemaju sirok pojas prikaza kao kod nekih automobila pa se cesto morate nagnuti ka napred da bi vise videli.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Koji motor? I bar ima delova, pošto realno ne bi me čudilo da postoji problem sa nalaženjem delova, a i da bude ona akcija da kad nađeš deo, da bude nenormalno skup, pošto im dugo stoji na lageru.
Razlog za prijavu korisnika