Ima ga moj rođak. Bukvalno nikad ne proverava ulje. Samo kad dodje kod mene, pa mu ja proverim. Pali auto sa upaljenim farovima iako mu ja govorim da to ne valja, ali njega to ne interesuje. Obišao je ceo Balkan sa tim autom, a ja lično ne bih krenuo od BG do Jagodine sa tim kršom. Ali njega služi. ...Valjda ga Bog čuva.Pročitaj više
Vlasnik sam Punta 1.2 8v sa plinom 3 godine.
Generalni utisci su odlicni, izdrzljiv, ekonomican i automobil jeftin za odrzavanje.
Motor ima 290 000km pravih, 2010 je godiste, radi kao sat iako je poprilicno presao i to najvise po Beogradu u surovoj gradskoj voznji.
Motor je najveca prednost, tro...si 7-7.5L plina po gradu, ide do 8.5l ako su vece guzve u pitanju. Na otvorenom trosi od 5L pri 90kmh, 5.5l na 100-110 km/h, na 120 km/h trosi oko 6l. Odrzavanje smesno jeftino, bukvalno auto koji svaka kuca treba da ima.
Za ono sto pruza za male pare, tesko je pricati o manama.
Ali neke karakteristicne mane su mu: suncobran vozaca propada obavezno, sajla rucne kocnice se prebrzo isteze, sajla biraca brzina, motorni racunar na verzijama proizvedenih u Kragujevcu. Racunar crkava zbog losih bobina, bobine preventivno ...zameniti cim se kupi polovan punto, takodje redovno menjati svecice (50 000km max).
Realno, to je idealan auto za početnika ili za bilo koga ko hoće jeftino prevozno sredstvo. Bukvalno Zastava za novo doba. Samo je muka naći nekog koji nije razvaljen, a po normalnoj ceni... Znam iz ličnog iskustva.
Odlican mali gradski auto, za parkiranje i voznju mpo gradu je ekstra, moze i na dalje da se ide, nije problem, jedino sto je mali inace ostalo odlicno, motor odlican , brz startan auto, na auto putu bez problema 120km/sat neoseti , ako je utegnut kao sto je moj.
Nema neke velike mane osim sto je mali gradski auto, imao sam mercedesa 2002 godiste, vrata, sajtne rdja katastrofa, punto mi je isto godiste, nigde nema rdje sve citavo.
Jedina mana ako se tako moze nazvati je sto hoce da zeza grejanje u kabini.
Auto je banja u njega kad sednete ko da sedite u lamborghini urus mnogo jako ima udobnost i napred i nazad moze pet putnika da sednu u njega i da putuju na duza putovanja bez problema a jako tih lepo radi ko na struju da radi Fijat Punto 1.9D 2003 44KW 66KS Dizel za svaku preporuku troši jako malo ...manje od 4L na otvorenom putu a u gradu do 6L ima i naslanjaci za ruku i kod vozaca i kod suvozaca i to na vratima. Ima ABS Kocnice,Klimu,Servo volan,Drzac za case,Elektricni podizaci stakla,AirBag. Jako nizak auto zato i malo troši plus dizel ima digitalni sat i digitalni km predjenih ima centralnu bravu alarm ima super sirenu i ima rucku unutra da podesite retrovizore oba kod vozaca i suvozaca i ima pikslu lepu i napred i od pozadi i cak auspuh sakriven i okrenut prema podu i ima dugmice ko na tastaturi i ima puno pregrada i u vratima cak ima i fioku samo da kazem da za ovaj auto nemam ništa loše da kazem niti nijenu manu po putu pliva ne oseca krivine brzo mota ima sigurnosti brzo izbegavaš volan motaš prstom brzo kocnice dobre koce u mesto mekane kocnice. Menjac ulazi ko u sir sa dva prsta menjam brzine od prve do pete i rikverc mekano kvacilo i to je sve za taj auto a ko ga ima ili imo zna šta pricam
Vozio par puta drugarov Punto 1.9 JTD iz 2003,potrosnja jako smesna od 3.5 do 4 litre na otvorenom pri brzini oko 90-100. U gradu ide malcice vise.
Jako startan auto,prvi put kad sam seo jace sam pritisnuo gas i bukvalno me zalepio za sediste. Motor sam po sebi 1.9 jako dobar,drugar ga ima preko 7 g...odina,pre toga je bio kod njegovog burazera nekih 6 godina.
Samo ga treba redovno odrzavati i moze on dosta da predje.
Preporuka za 1.2 16v 1.3 mjet 1.4 benzinac i 1.9jtd i 1.9mjet (1.2 8v i 1.8 HGT izbegavati).
Komfor
-Registracija je malo skuplja za oko 26.000 (obzirom na to da je za neke vece automobile oko 30.000)
-Odrzavanje 1.9 JTD je skuplje,ako vam treba nesto sto nije toliko startno i skupo bolje mozda 1.3 mjet. Manja registracija jeftiniji delovi.
-Ima plivjauci.
-Kao i kod svakog Punta komfor je los,sed...ista tvrda i propadaju jako brzo posebno vozaceva.
-Na starijoj verziji do 2003 losi farovi ,nocu se jako slabo vidi,tek sa dugackim farovima ili LED sijalicama se to resava (bolja restilizovana verzija od polovine 2003 ili 2004)
Uvezao pre c 18 meseci izašao me 900 e + registracija 150 e
vozio skoro bez kvara samo servis uradio
E onda ga uteram u dvorište operem usisam i krenem kod elektroničara da sredim dugmence na ključu od centralne .Tada nastupa pakao !!Na 1km od kuće počinje da puca neš...to kašlje trza pošto sam i auto mehaničar ali u penziji stanem otvorim haubu on radi na 3... pa 2 svećice krenem nazad do majstora koji je kod mene učio zanat .
Skinemo glavu crkla povezala između 3.4 cilindra pa mešao i paljenje
Glava 60 e Ventili gumice hidro test ravnanje dihtunzi 100 e antifriz ruke majstoru 60 e jer je on nosio na obradu ..Upalimo na leru fantastično radi kada se zagreje dam gas on proguta ..Odem po kompjuter polovan čovek hladno 100 e ali se znamo i dade za 80 znači već 300 e opet ne radi odem kupim novu benzinsku u rezervoaru 80 e u Delmaxu sada sve radi ok ...Međutim poče da curka ulje na semeringu do menjača skine čovek skidanje je 50 e i vraćanje menjača kad tamo raspao se set kvačila 100 e samering nije skup namestimo sve to je još 230 + onih 300 530 krenemo kući kvačilo papuča zalepi dole odeeee cilindar kvačila onda uradimo i veliki servis to sve izađe 180 +530= 710 e a sada ga dajem za 1000 godinu dana registrovan auto koji je izašao ravno 1760 e i ako mi još neko spomene lep auto a italijan sram ga bilo da sam znao da je sve crklo išao bi na otpad lakoPročitaj više
Čekaj, izašao ti je 900 evra sa troškovima? On bez uvoznih dadžbina nije vredeo ni 500 evra onda. Da li ti zaista misliš da su Italijani krivi što je tvoj Punto te vrednosti crkao na 10 mesta? Pa taj auto 20 godina nije pipan, znači kupiš auto od 10.000 evra i voziš ga 20 godina bez održavanja, i po...sle 20 godina se pokvari i tebi nije jasno zašto? Još si u ulaganja uračunao i veliki servis. Kupi Golfa dizel, on se ne kvari, samo što plivajući zamajac izađe 500 evra, turvina 250, dizne 500, a platio si ga 2500 evra. E to je paravi auto...Pročitaj više
Retko se čuje da neko za Punto kaže da je trajan. Kod nas ljudi imaju ružnu naviku da podcenjuju jeftinije i domaće automobile, a da dižu u nebesa nemačke. Punto je relativno jeftin auto i mnogi su ga zapustili još kada je bio nov. Ne održava se i onda neminovno postane krš. Onda je za to nekome kri...v Punto, a ne on sam...Pročitaj više
1.2 16v auto bombonica. Startan, jak i tih motorcic pruza dostojno zadovoljstvo za tu klasu i godiste. City servo je super stvar kao da vozis igracku a ne automobil. Sto se tice odrzavanja nema mu ravnog, mnogo stvari mozes sam da menjas, popravljas itd. Delovi su jeftini i dostupni. Registracija je... jeftina, potrosnja zavisi od stanja motora, ako je odrzavan i sa manjom km onda je smesna. Sjajan koncept lepog dizajna i jednostavnosti.
Lep dizajn farova ali jako lose osvetljenje. Los kvalitet fabrickog laka i farbe, sajtne na udaru korozije. To je to
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Idealan za početnike.
Razlog za prijavu korisnika
Ima ga moj rođak. Bukvalno nikad ne proverava ulje. Samo kad dodje kod mene, pa mu ja proverim. Pali auto sa upaljenim farovima iako mu ja govorim da to ne valja, ali njega to ne interesuje. Obišao je ceo Balkan sa tim autom, a ja lično ne bih krenuo od BG do Jagodine sa tim kršom. Ali njega služi. ...Valjda ga Bog čuva.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vlasnik sam Punta 1.2 8v sa plinom 3 godine.
Generalni utisci su odlicni, izdrzljiv, ekonomican i automobil jeftin za odrzavanje.
Motor ima 290 000km pravih, 2010 je godiste, radi kao sat iako je poprilicno presao i to najvise po Beogradu u surovoj gradskoj voznji.
Motor je najveca prednost, tro...si 7-7.5L plina po gradu, ide do 8.5l ako su vece guzve u pitanju. Na otvorenom trosi od 5L pri 90kmh, 5.5l na 100-110 km/h, na 120 km/h trosi oko 6l. Odrzavanje smesno jeftino, bukvalno auto koji svaka kuca treba da ima.
Za ono sto pruza za male pare, tesko je pricati o manama.
Ali neke karakteristicne mane su mu: suncobran vozaca propada obavezno, sajla rucne kocnice se prebrzo isteze, sajla biraca brzina, motorni racunar na verzijama proizvedenih u Kragujevcu. Racunar crkava zbog losih bobina, bobine preventivno ...zameniti cim se kupi polovan punto, takodje redovno menjati svecice (50 000km max).
Pročitaj više
31. Aug 2023.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Realno, to je idealan auto za početnika ili za bilo koga ko hoće jeftino prevozno sredstvo. Bukvalno Zastava za novo doba. Samo je muka naći nekog koji nije razvaljen, a po normalnoj ceni... Znam iz ličnog iskustva.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican mali gradski auto, za parkiranje i voznju mpo gradu je ekstra, moze i na dalje da se ide, nije problem, jedino sto je mali inace ostalo odlicno, motor odlican , brz startan auto, na auto putu bez problema 120km/sat neoseti , ako je utegnut kao sto je moj.
Nema neke velike mane osim sto je mali gradski auto, imao sam mercedesa 2002 godiste, vrata, sajtne rdja katastrofa, punto mi je isto godiste, nigde nema rdje sve citavo.
Jedina mana ako se tako moze nazvati je sto hoce da zeza grejanje u kabini.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Uglavnom jako malo trosi naravno zavisi od modela ali jako mali potrosac,odrzavanje i popravke su prednost jer jako malo kostaju.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je banja u njega kad sednete ko da sedite u lamborghini urus mnogo jako ima udobnost i napred i nazad moze pet putnika da sednu u njega i da putuju na duza putovanja bez problema a jako tih lepo radi ko na struju da radi Fijat Punto 1.9D 2003 44KW 66KS Dizel za svaku preporuku troši jako malo ...manje od 4L na otvorenom putu a u gradu do 6L ima i naslanjaci za ruku i kod vozaca i kod suvozaca i to na vratima. Ima ABS Kocnice,Klimu,Servo volan,Drzac za case,Elektricni podizaci stakla,AirBag. Jako nizak auto zato i malo troši plus dizel ima digitalni sat i digitalni km predjenih ima centralnu bravu alarm ima super sirenu i ima rucku unutra da podesite retrovizore oba kod vozaca i suvozaca i ima pikslu lepu i napred i od pozadi i cak auspuh sakriven i okrenut prema podu i ima dugmice ko na tastaturi i ima puno pregrada i u vratima cak ima i fioku samo da kazem da za ovaj auto nemam ništa loše da kazem niti nijenu manu po putu pliva ne oseca krivine brzo mota ima sigurnosti brzo izbegavaš volan motaš prstom brzo kocnice dobre koce u mesto mekane kocnice. Menjac ulazi ko u sir sa dva prsta menjam brzine od prve do pete i rikverc mekano kvacilo i to je sve za taj auto a ko ga ima ili imo zna šta pricam
Ovaj auto nema nijednu manu
Pročitaj više
24. Jul 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nijedan auto nije loš, samo su ljudima očekivanja velika. Zadivljen sam tvojim opisom i slažem se potpuno
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio par puta drugarov Punto 1.9 JTD iz 2003,potrosnja jako smesna od 3.5 do 4 litre na otvorenom pri brzini oko 90-100. U gradu ide malcice vise.
Jako startan auto,prvi put kad sam seo jace sam pritisnuo gas i bukvalno me zalepio za sediste. Motor sam po sebi 1.9 jako dobar,drugar ga ima preko 7 g...odina,pre toga je bio kod njegovog burazera nekih 6 godina.
Samo ga treba redovno odrzavati i moze on dosta da predje.
Preporuka za 1.2 16v 1.3 mjet 1.4 benzinac i 1.9jtd i 1.9mjet (1.2 8v i 1.8 HGT izbegavati).
-Registracija je malo skuplja za oko 26.000 (obzirom na to da je za neke vece automobile oko 30.000)
-Odrzavanje 1.9 JTD je skuplje,ako vam treba nesto sto nije toliko startno i skupo bolje mozda 1.3 mjet. Manja registracija jeftiniji delovi.
-Ima plivjauci.
-Kao i kod svakog Punta komfor je los,sed...ista tvrda i propadaju jako brzo posebno vozaceva.
-Na starijoj verziji do 2003 losi farovi ,nocu se jako slabo vidi,tek sa dugackim farovima ili LED sijalicama se to resava (bolja restilizovana verzija od polovine 2003 ili 2004)
Pročitaj više
31. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
veoma snazan motor 1.9 jtd nosio je i vecu potrosnju, samo redovno odrzavanje bez kvarova pa je i posle nabavke novog auta ovaj ostao u porodici
nema manu
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Uvezao pre c 18 meseci izašao me 900 e + registracija 150 e
vozio skoro bez kvara samo servis uradio
E onda ga uteram u dvorište operem usisam i krenem kod elektroničara da sredim dugmence na ključu od centralne .Tada nastupa pakao !!Na 1km od kuće počinje da puca neš...to kašlje trza pošto sam i auto mehaničar ali u penziji stanem otvorim haubu on radi na 3... pa 2 svećice krenem nazad do majstora koji je kod mene učio zanat .
Skinemo glavu crkla povezala između 3.4 cilindra pa mešao i paljenje
Glava 60 e Ventili gumice hidro test ravnanje dihtunzi 100 e antifriz ruke majstoru 60 e jer je on nosio na obradu ..Upalimo na leru fantastično radi kada se zagreje dam gas on proguta ..Odem po kompjuter polovan čovek hladno 100 e ali se znamo i dade za 80 znači već 300 e opet ne radi odem kupim novu benzinsku u rezervoaru 80 e u Delmaxu sada sve radi ok ...Međutim poče da curka ulje na semeringu do menjača skine čovek skidanje je 50 e i vraćanje menjača kad tamo raspao se set kvačila 100 e samering nije skup namestimo sve to je još 230 + onih 300 530 krenemo kući kvačilo papuča zalepi dole odeeee cilindar kvačila onda uradimo i veliki servis to sve izađe 180 +530= 710 e a sada ga dajem za 1000 godinu dana registrovan auto koji je izašao ravno 1760 e i ako mi još neko spomene lep auto a italijan sram ga bilo da sam znao da je sve crklo išao bi na otpad lakoPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Čekaj, izašao ti je 900 evra sa troškovima? On bez uvoznih dadžbina nije vredeo ni 500 evra onda. Da li ti zaista misliš da su Italijani krivi što je tvoj Punto te vrednosti crkao na 10 mesta? Pa taj auto 20 godina nije pipan, znači kupiš auto od 10.000 evra i voziš ga 20 godina bez održavanja, i po...sle 20 godina se pokvari i tebi nije jasno zašto? Još si u ulaganja uračunao i veliki servis. Kupi Golfa dizel, on se ne kvari, samo što plivajući zamajac izađe 500 evra, turvina 250, dizne 500, a platio si ga 2500 evra. E to je paravi auto...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Uuuu bas te zakaci maler,sve ode odjednom prosto da poludis.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto pravljen da traje, sve je vrh
Komfor, koji naravno ne moze da se ocekuje od klasicnog gradskog automobila
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Retko se čuje da neko za Punto kaže da je trajan. Kod nas ljudi imaju ružnu naviku da podcenjuju jeftinije i domaće automobile, a da dižu u nebesa nemačke. Punto je relativno jeftin auto i mnogi su ga zapustili još kada je bio nov. Ne održava se i onda neminovno postane krš. Onda je za to nekome kri...v Punto, a ne on sam...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.2 16v auto bombonica. Startan, jak i tih motorcic pruza dostojno zadovoljstvo za tu klasu i godiste. City servo je super stvar kao da vozis igracku a ne automobil. Sto se tice odrzavanja nema mu ravnog, mnogo stvari mozes sam da menjas, popravljas itd. Delovi su jeftini i dostupni. Registracija je... jeftina, potrosnja zavisi od stanja motora, ako je odrzavan i sa manjom km onda je smesna. Sjajan koncept lepog dizajna i jednostavnosti.
Lep dizajn farova ali jako lose osvetljenje. Los kvalitet fabrickog laka i farbe, sajtne na udaru korozije. To je to
Pročitaj više
15. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim Fiat Punto 1.2 16v već godinu dana i mogu reci da je veoma pouzdan za svakodnevni vožnju
Od mana samo da sam promenio bobinu za ovo vreme
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.