Udoban sa 18-icama? Mislim da to ipak ima dosta veze sa percepcijom vozača. Na primer, mlađima je udobnost uglavnom potpuno nevažna, a onda iz decenije u deceniju postaje sve važnija. I još jedna važna stvar - primetio sam da ljudi stave velike felne i niskoprofilne gume ali ih ne naduvaju na dovolj...an pritisak. Tako imaju utisak da auto nije neudoban, a ustvari voze sa nedovoljno naduvanim gumama što se kod niskoprofilnih guma teže primeti nego kod običnih.Pročitaj više
Kod mene motor 1.3 mjet 62 kw, motor odlican, prelep spolja i unutra, ima dobru opremu. Potrosnja smesna i registracija
Auto ima par mana, prenizak je i karter cesto strada, motori 1.3 mjet su do 2000 obrtaja mrtvi i naravno treba obratiti paznju na dizne i na turbinu prilikom kupovine dizela jer stradaju na oko 200-250k km a velika vecina imaju toliko km jer ih vracaju
A kad si na ravnom? Inače, ne deluje mi previše 2.000 obrtaja da bi prebacio u drugu, iako je prva kratka - uzbrdica, mali motor... A gadno je kad se navikneš na veliki i jak dizel - posle ti neki slabiji benzinac deluje kao da umire :) :)
Niski troškovi održavanja,malo kvarova,sa 95 konja dobro ide,potrošnja prihvatljiva,vremenom nije izgobio geometriju točkova,225000 tri seta kvačila i razvodni lanac.Po gradu voziš i ne brineš.
Tvrdo vešanje udara naročito pozadi.Sva vrata jako i nepopravljivo škripe.Nemoguće naći rezervne delove boljeg kvaliteta.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Udoban sa 18-icama? Mislim da to ipak ima dosta veze sa percepcijom vozača. Na primer, mlađima je udobnost uglavnom potpuno nevažna, a onda iz decenije u deceniju postaje sve važnija. I još jedna važna stvar - primetio sam da ljudi stave velike felne i niskoprofilne gume ali ih ne naduvaju na dovolj...an pritisak. Tako imaju utisak da auto nije neudoban, a ustvari voze sa nedovoljno naduvanim gumama što se kod niskoprofilnih guma teže primeti nego kod običnih.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika