Kao sto se i ocekuje - zver! Neverovatan zvuk, ubrzanje, pozicija sedenja... Da ne pricam vise, pitajte ako vas nesto interesuje..
Komfor
Sve je toliko okrenuto ka performansama, da su neke sitnice jednostavno izostavili.. Npr, podizaci stakala (na centralnoj konzoli) nemaju dva hoda, vec mora da se pritisne kontra da se ne bi skroz spustio.. Sediste se ne podesava po visini (osim ako ja nisam uspeo da pronadjem gde..)
Ako je atmosferski FSI, onda nema vajde od čipovanja. Eventualno "old school" tjuniranje, sportske bregaste, portovanje glave, olakšavanje tegova i zamajca i tek na kraju remap, da na visokim obrtajima ne ostaje bez smeše. Uz to ide i menjač sa kraćim prenosnim odnosom da adekvatno prenese obrtni mo...ment tjunirane mašine koja se brže vrti. Sve u svemu, tako možeš da dobiješ i do 50 KS, ali uz ogromne investicije, gde ti se više isplati da promeniš auto za neki Turbo. :)Pročitaj više
sve sam to vec pisao u komentarima iznad ali je previse vremena ulozeno a i truda tako da je bolja investicija kupovina GTI motora koji savrseno odgovara u njega zbog platforme a i o tome sam pisao u svom albumu..to se desi kad se zalepis za jedan auto
isto tako napisah da mogu preurediti na turbo ali redovan posao me izadje ko pola auta sto mi ne pada na pamet za ovih 2000 kubika a iskreno da kazem sve vise merkam audi A5 3.0 TDI
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ako je atmosferski FSI, onda nema vajde od čipovanja. Eventualno "old school" tjuniranje, sportske bregaste, portovanje glave, olakšavanje tegova i zamajca i tek na kraju remap, da na visokim obrtajima ne ostaje bez smeše. Uz to ide i menjač sa kraćim prenosnim odnosom da adekvatno prenese obrtni mo...ment tjunirane mašine koja se brže vrti. Sve u svemu, tako možeš da dobiješ i do 50 KS, ali uz ogromne investicije, gde ti se više isplati da promeniš auto za neki Turbo. :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
sve sam to vec pisao u komentarima iznad ali je previse vremena ulozeno a i truda tako da je bolja investicija kupovina GTI motora koji savrseno odgovara u njega zbog platforme a i o tome sam pisao u svom albumu..to se desi kad se zalepis za jedan auto
Razlog za prijavu korisnika
isto tako napisah da mogu preurediti na turbo ali redovan posao me izadje ko pola auta sto mi ne pada na pamet za ovih 2000 kubika a iskreno da kazem sve vise merkam audi A5 3.0 TDI
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ma tu nema price,...............................................................................
znate vec........................................................................................................
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?