MojaGaraza - mazda 323f 1,6 8v | MojaGaraža MojaGaraza - mazda 323f 1,6 8v | MojaGaraža

mazda 323f 1,6 8v

Član od 07. Jun 2012.

1263 komentara 327 korisnih 331 beskorisnih 399 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

livello olio a regime .... u bukvalnom prevodu rezim nivoa ulja... ko zna u cemu je caka i zbog cega se ovo pojavljuje??? da nije vreme za menjanje??? hvala unapred...

26. Dec 2012.
Učitaj još odgovora

hitno hitno mi treba sajla kilometar sata od 1,8 benzinca automatika... molio bih kontakt da neko ostavi unapred hvala i pozdrav...

16. Aug 2012.

.... samo sam hteo da dodam sliku... inace auto je u stvarnosti stvarno nenormalan...

....nije moj....

09. Jul 2012.

udoban,startan,prve drazi drifta sam u njemu osetio...nekako da se dodje do 140 posle cetvrtom skucava to sto moze...brzina se u ovom auto ama ne oseca ni malo cak sta tisi je na 160 nego na 80....imao sam priliku da vozim 1,6 sa 90 konja,sa njim je isao negde oko 185, i jednim naknadno ubacenim od ...

a sada mana ima ohoho...fabricki imaju svi po malo lufta u volanu..zadnji silen blokovi...inace servis za njega je bio papreno skup...velika potrosnja goriva...na kisi izuzetno nestabilan kao i po snegu...uzrok odnos tezine napred pozadi..pozadi je mnogo lagan... pomenuo sam preskup servis...ja sam ...imao konkretno probleme sa:kardanaom ,silen blokovima,motorima(menjao sam jedno 3-4 motora,na jednom sam cak i rupu napravio u klipu) ,rucnom kocnicom ,kao i sa lancanicama,otego se bio lanac isao je u 8200 obrtaja,samo paljenje se pomeri malo unazad.lancanici i ruke majstora su bile preskupe... kasnije ustanovio da nije menjao lanac nego samo spaner lanca...a ustanovio sam tako sto je motor narodski receno zakovo...

Pročitaj više

05. Jul 2012.
Ivan Er 06. Jul 2012.

Au brate moj, pa nije ni čudo što si imao toliko problema kad sam kažeš da ti je auto služio kao driftalica i da si se izživljavao ;)

Ne znam za 2.0, ja vozam 1.6 i do sad me nije izdao ;)

Cestitam na ovim predivnim slikama...

04. Jul 2012.

E sada vrlo interesantno pitanje...za sve __???? Gledam sada Saab 2.0 t euro 2 je motor... znam da prepravkom na izduvnom sistemu odnosno dodatkom jos jednog katalizatora taj motor moze dati vrednosti euro 3 motora... da li moze iko u srbiji da izda uverenje da taj motor sa prepravkom zadovoljava euro 3 standarde...i naravno kao takav da se moze registrovati na nase table... unapred hvala na odgovorima...

02. Jul 2012.
mazda 323f 1,6 8v 02. Jul 2012.

Majstori garaze ako nesto znate bilo bi vrlo korisno...jer realno prepravkom , pa i sa placanjem tog atesta na dobitku bi bila i drzava samim placanjem dodatnog atesta plus carina,registracija pdv i ostale dazbine...cisti izduvni gasovi i Drzava ce biti na dobitku,jer komisija ce morati uposliti l...Pročitaj više

Marko Goronjic 02. Jul 2012.

Uh, vrlo dobro pitanje.. I ja bih voleo da znam.. Mozda bi bilo dobro da nazoves Auto Moto Saves Srbije posto se oni bave atestiranjem dosta stvari pa i proverom vozila pa verovatno znaju odgovor, a ako saznas odgovor obavezno napisi ovde, bas me zanima a i bice od koristi.. Ali ja mislim da to nije...Pročitaj više

damjan krunic 02. Jul 2012.

Nije moguce, u ostalim zemljama jeste dozvoljeno doradjivanje za euro 3, kod nas nemoze, mogu se uvesti samo ona vozila koja fabricki ispunjavaju euro 3 standard, tj bez bilo kakve dorade, imam primerak novina u kojima je sve to lepo napisano.

Učitaj još odgovora

Malo bolesno u ovolicki auto ovoliki motor.. www.youtube.com/watch?v=40HwXxde4Rs&feature=related ....... ko je imao iskustva sa 1,9 gti nek prenese bas me zivo interesuje ,skoro sam bio nasao jednoga na polovniautomobili.com sa ubacenim mi16 motorom, bio je omiljena zuja u svoje vreme...cekam komentare

25. Jun 2012.
Marko Goronjic 25. Jun 2012.

Ovaj prijatelj je imao 205 1.9 gti u fabrickom stanju kao nov, mozes da pogledas slike ovde na njegovom profilu:
www.mojagaraza.rs/p/strahinja-dav .

Sa mi16 motorom ih ima, imao je Rasa sa Karaburme jednog, a 205 sa T16 motorom je samo 241 primerak proizveden za "ulice", a pravljen je iskljucivo za
...Pročitaj više

Top