Moj je 1.0 ts benzinac. 1991g.Pouzdan mali gradski auto.Uzivanje voziti ga. Gde god da krenes sa njim stizes sto posto,naravno ako imas dovoljno goriva :).Sigurno 15 puta bolji od zastavinih vozila koji se prodaju za iste pare.
Održavanje
Mana je to sto neke delove niko ne uvozi. Trazio sam pumpu za gorivo i saznao da se ne uvozi uopste u Srbiju. Tako da sam stavio pumpu od stojadina. Potpuno ista prica je sa karburatorom. A oni delovi koji mogu da se nadju naravno dosta su skuplji od delova vozila iste klase,ipak je ovo japanac.
Pa be razumem se bas u automobile tako da sto posto tacan odgovor ne mogu da ti dam. Majstor mi je rekao da pase od stojadina pa valjda je stvarno od zastave 101. Mislim da nije nista obradjivao, ali mi je rekao da sa vremena na vreme proverim da li mozda curka gorivo kod pumpe posto u mikrometar kn...ap pase. Eto to je mozda neka stvar na koju treba obratiti paznju kad stavljas pumpu. Meni je ekstra uradio majstor suva pumpa spolja kao barut. Jedina mana svega ovoga sto je kod mene i karburator od stojadina i u kombinaciji sa pumpom sada trosi od 7,5 do 8,5 litara na 100km pri normalnoj voznji, a kada stisnem gas popije bogami i 10 litara. Nadam se da sam bar malo pomogao.Pročitaj više
Hvala druze na odgovoru. Mucim se sa pumpom vec 3 meseca. Kontao sam da moze od stojadina pumpa. Al sam guglao i trazio svasta i nigde nista nisam nasao. Hvala na odgovoru. Javicu sta sam uradio.
mali potrosac komforan, pouzdan jeftin za odrzavanje ,lezaji zadnjeg tocka kostaju 300 dinara , da ne nabrajam sitnice. ja ga imam vec par godina i nikad me nije izneverio jako dobar autic .registracija jeftina ............
GTti sportska varijanta. 3 cilindra, 12 ventila sa Turbo punjačem i interkulerom, (motor koji je prvobitno dizajniran za Daihatsu-ov Charade 926R rally auto) (101ks) . Jako kvalitetan, lagan i brz auto. Mnogo napredniji po tehnologiji od konkurenata (Corsa GSi, AX GTi) . Ljudi nisu svesni da ima sa...mo 3 cilindra i 993cc.
Prednost nad ostalima je zbog manje potrošnje, pak istog čak i većeg uživanja od mnogo jačih i većih automobila. I to što je redak mu dodaje neku draž.
Neki delovi se teže nalaze, i treba voditi računa o turbo agregatu koji je osetljiv kao i svaki drugi (potrebno je paziti na zagrevanje i hlađenje turbine - nije lose imati Turbo Timer)
jeftin autic,pouzdan je,jeftino odrzavanje,vrlo mala potrosnja,udoban stabilan utegnut,motor je super,od motora ima 1.0 12v,1.3 16v i 1.0 turbo twin cam 12v i 1.0 td 12v
Ja ga imam vec 6 godine.Verzija 1.0td.Autic pravljen da se ljudi prevezu do posla i nazad ,za voznju po gradu.900 kubika ,tri cilindra.Ja ga zovem / SKUTER/ jer toliko trosi, malo jace od 3 litra dizela po gradu.Autic za porodicu sa malom decom il za stariji bracni par za put oko sveta, za studente ...i za momacko skitanje .Rezervoar prima 30l goriva i zaboravis kad sipas.ptrosni materijal pasuje od drugih autica te kubikaze.ptoro vrata pet brzina koje su konstruisane za kratko gradsko saltanje ,sa koima vuce i petom na 40 kmh bez stucanja i bez rupe u vucu.Ima malu turbinicu koja ga bocne posteno kad mu zatreba snaga.Da su ovi u zastavi bili pametni da kupe licencu i da se srbin dzaba vozi i da ga jos prodaje. Od mene ima 5 zvezdica!! Nije za neka startovanja i za razvlacenja,posto su srbi cesto isli s ficom na more, s dachom je to konfor i po.tri litra vode u sistem,tri litra ulja sa filterom,registacija ispod 9000 i to ti je to.Auto koji nije poreznik vec odan sluga koji pali na minus da se smrznes bez verglanja.Kod nas su retkost , ako ga je probao ,taj nije ostao ravnodusan,Srbin voli golfa dvojku i opel suzu al da je probao dachu....Moj primerak ostaje u porodici dase sinovi uce da voze i da skitaju s njim i da jure cave.TOPLO preporucujem ,za hiljadu ojra se isplati i vrati svoju vrednost kroz ustedu goriva.Japanac je to...Japanski fica!!!!
Kazu ljudi da oce da mu prsne glava motora.Nemoj da mu kacis veliku prikolicu,da ga teras uzbrdo po vrucinstini gasom u patos, da ga mazes ko da ima 1900 kubika...pa ce da te sluzi
Nema slicnosti.Ovaj je sa direktnim ubrizgavanjem,smanjena je kompresija zbog turbine,vise se vrti.Imam neki pdf sa specifikacijama za 1.0 motore pa ako oces da izucavas poslacu ti :D Korozija svuda:sajtne,patos,gepek,kosevi,rubovi itd :D Auto je od nekog rodjaka,bio je kod mene jedno vreme sad koli...ko sam cuo nije u voznom stanju vise, tuga za tako jedinstven auto al sta je tu je..Ima brdo ljudi koji ni ne znaju sta voze :DPročitaj više
Steta za takav auto, ne znam da li u Srbiji ima bar 2-3 GTti-a. Znam za motor CB-80 (CB-70) ali me je interesovalo za oslanjanje, i druge delove ne vezane za motor i menjac... Niko nije svestan koliko je GTti bio napredan u svoje vreme. Nikola, mozes li da me kontaktiras na FB?
Daihatsu sharade 1.3 16v 4wd neverovatno stabilan auto posebno na snegom nerasciscenim putevima. Ne verujem da ima bilo koji evropski auto iz tog doba da je tako kvalitetno napravljen. Motor posle 4000 obrtaja ubrzava kao da ima turbinu, a kad se vozi na gas onda mu se iskljuci blokada tako da ide d...o 9000 obrtaja. Izuzetna pouzdanost auta pocevsi od masine, menjaca, diferencijala kocnica.
posto vozim auto koji je vise od 20 godina star zanima me koje bi bilo uzivanje voziti takav auto nov.
Najveca mana mu je gepek koji je jako mal posebno kad imate instaliran gas, onda mozete zaboraviti na prtljag, inace je komfor u kabini na mnogo vecem nivou. Druga zamerka se odnosi na rezervne delove,trazio sam neke sitnice ali ih je jako tesko naci. Srecom sto se ovaj auto retko kvari a vozim ga v...ec 2 godine i izuzetno sam zadovoljan
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
I kako si stavio? Jel moralo nesto da se obradjuje?
Razlog za prijavu korisnika
Pa be razumem se bas u automobile tako da sto posto tacan odgovor ne mogu da ti dam. Majstor mi je rekao da pase od stojadina pa valjda je stvarno od zastave 101. Mislim da nije nista obradjivao, ali mi je rekao da sa vremena na vreme proverim da li mozda curka gorivo kod pumpe posto u mikrometar kn...ap pase. Eto to je mozda neka stvar na koju treba obratiti paznju kad stavljas pumpu. Meni je ekstra uradio majstor suva pumpa spolja kao barut. Jedina mana svega ovoga sto je kod mene i karburator od stojadina i u kombinaciji sa pumpom sada trosi od 7,5 do 8,5 litara na 100km pri normalnoj voznji, a kada stisnem gas popije bogami i 10 litara. Nadam se da sam bar malo pomogao.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala druze na odgovoru. Mucim se sa pumpom vec 3 meseca. Kontao sam da moze od stojadina pumpa. Al sam guglao i trazio svasta i nigde nista nisam nasao. Hvala na odgovoru. Javicu sta sam uradio.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mali potrosac komforan, pouzdan jeftin za odrzavanje ,lezaji zadnjeg tocka kostaju 300 dinara , da ne nabrajam sitnice. ja ga imam vec par godina i nikad me nije izneverio jako dobar autic .registracija jeftina ............
mali gepek ,zglobovi u prednjem tocku.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
GTti sportska varijanta. 3 cilindra, 12 ventila sa Turbo punjačem i interkulerom, (motor koji je prvobitno dizajniran za Daihatsu-ov Charade 926R rally auto) (101ks) . Jako kvalitetan, lagan i brz auto. Mnogo napredniji po tehnologiji od konkurenata (Corsa GSi, AX GTi) . Ljudi nisu svesni da ima sa...mo 3 cilindra i 993cc.
Prednost nad ostalima je zbog manje potrošnje, pak istog čak i većeg uživanja od mnogo jačih i većih automobila. I to što je redak mu dodaje neku draž.
Neki delovi se teže nalaze, i treba voditi računa o turbo agregatu koji je osetljiv kao i svaki drugi (potrebno je paziti na zagrevanje i hlađenje turbine - nije lose imati Turbo Timer)
Pročitaj više
21. Aug 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
najbolji auto tog godista ikad napravljen 1.0 td i 993 gtti 12 ventila 102 konja.uskoro stižu slike
nema manu
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jeftin autic,pouzdan je,jeftino odrzavanje,vrlo mala potrosnja,udoban stabilan utegnut,motor je super,od motora ima 1.0 12v,1.3 16v i 1.0 turbo twin cam 12v i 1.0 td 12v
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za male pare dobijate solidnog i pouzdanog malisana za gradsku voznju.
Za te pare za koje se kupuje, mana nema!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.0td, mali potrošač, lak za parkiranje, moze da se sipa sve od loz ulja do euro disela
mane su sto se vise ne proizvodi
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja ga imam vec 6 godine.Verzija 1.0td.Autic pravljen da se ljudi prevezu do posla i nazad ,za voznju po gradu.900 kubika ,tri cilindra.Ja ga zovem / SKUTER/ jer toliko trosi, malo jace od 3 litra dizela po gradu.Autic za porodicu sa malom decom il za stariji bracni par za put oko sveta, za studente ...i za momacko skitanje .Rezervoar prima 30l goriva i zaboravis kad sipas.ptrosni materijal pasuje od drugih autica te kubikaze.ptoro vrata pet brzina koje su konstruisane za kratko gradsko saltanje ,sa koima vuce i petom na 40 kmh bez stucanja i bez rupe u vucu.Ima malu turbinicu koja ga bocne posteno kad mu zatreba snaga.Da su ovi u zastavi bili pametni da kupe licencu i da se srbin dzaba vozi i da ga jos prodaje. Od mene ima 5 zvezdica!! Nije za neka startovanja i za razvlacenja,posto su srbi cesto isli s ficom na more, s dachom je to konfor i po.tri litra vode u sistem,tri litra ulja sa filterom,registacija ispod 9000 i to ti je to.Auto koji nije poreznik vec odan sluga koji pali na minus da se smrznes bez verglanja.Kod nas su retkost , ako ga je probao ,taj nije ostao ravnodusan,Srbin voli golfa dvojku i opel suzu al da je probao dachu....Moj primerak ostaje u porodici dase sinovi uce da voze i da skitaju s njim i da jure cave.TOPLO preporucujem ,za hiljadu ojra se isplati i vrati svoju vrednost kroz ustedu goriva.Japanac je to...Japanski fica!!!!
Kazu ljudi da oce da mu prsne glava motora.Nemoj da mu kacis veliku prikolicu,da ga teras uzbrdo po vrucinstini gasom u patos, da ga mazes ko da ima 1900 kubika...pa ce da te sluzi
Pročitaj više
20. Nov 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Veljko vec na ?
Razlog za prijavu korisnika
na kawasaki....zeleni po mogucstvu :) i kesh naravno
Razlog za prijavu korisnika
Ma sad zima vole one ugrijat se pa bio i jugic a vjeruj i ljeti ista stvar :D
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Za audi 80jaje se slazem da ne truli,ali passat b3 truli poprilicno dosta na podu,pragovima i zadnjim rubovima :) ne kao opel ali truli :)
Razlog za prijavu korisnika
Nema slicnosti.Ovaj je sa direktnim ubrizgavanjem,smanjena je kompresija zbog turbine,vise se vrti.Imam neki pdf sa specifikacijama za 1.0 motore pa ako oces da izucavas poslacu ti :D Korozija svuda:sajtne,patos,gepek,kosevi,rubovi itd :D Auto je od nekog rodjaka,bio je kod mene jedno vreme sad koli...ko sam cuo nije u voznom stanju vise, tuga za tako jedinstven auto al sta je tu je..Ima brdo ljudi koji ni ne znaju sta voze :DPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Steta za takav auto, ne znam da li u Srbiji ima bar 2-3 GTti-a. Znam za motor CB-80 (CB-70) ali me je interesovalo za oslanjanje, i druge delove ne vezane za motor i menjac... Niko nije svestan koliko je GTti bio napredan u svoje vreme. Nikola, mozes li da me kontaktiras na FB?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Daihatsu sharade 1.3 16v 4wd neverovatno stabilan auto posebno na snegom nerasciscenim putevima. Ne verujem da ima bilo koji evropski auto iz tog doba da je tako kvalitetno napravljen. Motor posle 4000 obrtaja ubrzava kao da ima turbinu, a kad se vozi na gas onda mu se iskljuci blokada tako da ide d...o 9000 obrtaja. Izuzetna pouzdanost auta pocevsi od masine, menjaca, diferencijala kocnica.
posto vozim auto koji je vise od 20 godina star zanima me koje bi bilo uzivanje voziti takav auto nov.
Najveca mana mu je gepek koji je jako mal posebno kad imate instaliran gas, onda mozete zaboraviti na prtljag, inace je komfor u kabini na mnogo vecem nivou. Druga zamerka se odnosi na rezervne delove,trazio sam neke sitnice ali ih je jako tesko naci. Srecom sto se ovaj auto retko kvari a vozim ga v...ec 2 godine i izuzetno sam zadovoljan
Pročitaj više
14. Apr 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.