Pozdrav svima ! Zanimam se za DIANU ali me zanime gde naci rezervne delove, posto je vec redak primerak na nasim putevima. Da li ih ima po prodavnicama i na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine?
prvo tesko ces to da nadjes prijatelju ... moj cale imao to pre nekih 30 godina secam ga se dan danas ... i ako nadjes bice to neki krsh a ove ocuvane ne verujem da ce ti neko prodati, ne znam dal postoji negde otpad ...
Ja sam svoju odrzavao kod Proke na konjarniku 064/1246641.,lik je imao delova nema sta nema,pokusaj ga pozvati a za otpad Citroena ima puno diana , spaceka,ami,mehari itd., pokusaj na 064/1189615.,ul. 4 jula 49.,Batajnica. SRECNO.
Upravo puni 45 godina. Njoj u čast širom sveta organizuju se razni događaji.
Evo jedne fotogalerije sa skupa ljubitelja francuskih vozila u okolini Njujorka
(nismo slučajno izabrali Ameriku, čisto da se vidi da ih i tamo ima ;)
Zandar iz Sen Tropea je film, a nije u pitanju Diana vec 2CV - Spacek.
Inace, Diana je naslednik Spceka. Moj otac je vozio taj automobli, promenio je par komada, i dan danas se vuku neki delovi po tavanu. Ja ono sto znam da je to bio izuzetno zanimljiv i pouzadan automobil, sa veoma malom potrosnjo...m goriva, zahvaljujuci maloj masi i malom motoru od svega 602 kubika u novijoj verziji. Moj otac je bio prezadovoljan tim automobilom, ja sam bio veliki zaljubljenik kao klinac i dan danas se interesujem za retke primerke koji se mogu sresti. Karakterisu je ekstremno meki amortizeri izuzetno dugog hoda, opruge postavljene horizontalno i bokser dvocilindricni motor vazduhom hladjen. Celokupan mehanicki sklop je bio postavljen na laganoj sasiji koja je lici na dsku u kojoj je sve integrisano. Karoserija se srafi odozgo i moguce je lako rastaviti na sastavne delove, sto je izuzetno pogodno za restauraciju. Imala je karateristican zvuk, motor je zujao zbog propelera i prenosnog mehanizma bregaste osovine koji je bio preko zupcanika, dok se na auspuhu culo karaktreristicno pucketanje za dvocilindrase, kao kod copera samo dosta prigusenije. Automobili bazirani na toj platformi i dan danas tehnicki gledano izgledaju nesvakidasnje, neka resenja odusevljavaju svakog poznavaoca mehanike i od pocetka automobilske industrije do dana danasnjeg nista slicno nije napravljeno. Ti automobili, posebno Diana i Spacek, se u potpunosti razlikuju od svih ostalih, mada i svi Citroeni tog vremena, dok se danas trude da budu posebni u dizajnerskom smislu, ali su se tehnicki utopili u standard.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
prvo tesko ces to da nadjes prijatelju ... moj cale imao to pre nekih 30 godina secam ga se dan danas ... i ako nadjes bice to neki krsh a ove ocuvane ne verujem da ce ti neko prodati, ne znam dal postoji negde otpad ...
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam svoju odrzavao kod Proke na konjarniku 064/1246641.,lik je imao delova nema sta nema,pokusaj ga pozvati a za otpad Citroena ima puno diana , spaceka,ami,mehari itd., pokusaj na 064/1189615.,ul. 4 jula 49.,Batajnica. SRECNO.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Upravo puni 45 godina. Njoj u čast širom sveta organizuju se razni događaji.
28. Jun 2012.Evo jedne fotogalerije sa skupa ljubitelja francuskih vozila u okolini Njujorka
(nismo slučajno izabrali Ameriku, čisto da se vidi da ih i tamo ima ;)
2012 Citroen Rendezvous: goo.gl/UuK9e
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
evo jedne obavezno pogledajte www.youtube.com/watch?v=pXmaCjhLN1Q&feature=results_main&playnext=1&list=PL704F06C90AD1CCEF a evo i sa casnom sestrom www.youtube.com/watch?v=EyAtCCWnnaQ&feature=related, nostalgija...
Razlog za prijavu korisnika
Zandar iz Sen Tropea je film, a nije u pitanju Diana vec 2CV - Spacek.
Inace, Diana je naslednik Spceka. Moj otac je vozio taj automobli, promenio je par komada, i dan danas se vuku neki delovi po tavanu. Ja ono sto znam da je to bio izuzetno zanimljiv i pouzadan automobil, sa veoma malom potrosnjo...m goriva, zahvaljujuci maloj masi i malom motoru od svega 602 kubika u novijoj verziji. Moj otac je bio prezadovoljan tim automobilom, ja sam bio veliki zaljubljenik kao klinac i dan danas se interesujem za retke primerke koji se mogu sresti. Karakterisu je ekstremno meki amortizeri izuzetno dugog hoda, opruge postavljene horizontalno i bokser dvocilindricni motor vazduhom hladjen. Celokupan mehanicki sklop je bio postavljen na laganoj sasiji koja je lici na dsku u kojoj je sve integrisano. Karoserija se srafi odozgo i moguce je lako rastaviti na sastavne delove, sto je izuzetno pogodno za restauraciju. Imala je karateristican zvuk, motor je zujao zbog propelera i prenosnog mehanizma bregaste osovine koji je bio preko zupcanika, dok se na auspuhu culo karaktreristicno pucketanje za dvocilindrase, kao kod copera samo dosta prigusenije. Automobili bazirani na toj platformi i dan danas tehnicki gledano izgledaju nesvakidasnje, neka resenja odusevljavaju svakog poznavaoca mehanike i od pocetka automobilske industrije do dana danasnjeg nista slicno nije napravljeno. Ti automobili, posebno Diana i Spacek, se u potpunosti razlikuju od svih ostalih, mada i svi Citroeni tog vremena, dok se danas trude da budu posebni u dizajnerskom smislu, ali su se tehnicki utopili u standard.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
jedno te isto...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.