Kalos 1.4 SE 2005. Vozim ovaj auto 4 meseca, kao i uvek kod polovnjaka imao sam nekoliko sitnih ulaganja i majstor se iznenadio cenama, u pozitivnom smislu. Imam 198cm i 150 kg i prezadovoljan sam prostorom i komforom. Za velike ljude nema bolje, ova sedan verzija. Čini mi se da je hečbek verzija ...malo skučenija unutra. Nema puno elektronike i motor je (kako moj majstor kaže) čista klasika. Platio sam ga 1900 eura a za te novce, to godište mogao sam samo da nađem Z10/punto, a čini mi se da je ovo mnoogo bolji izbor.
Možda malo tvrđe kvačilo a možda je to znak da uskoro trebam da ga radim, videćemo, za 4 meseca i 2500 km sam prezadovoljan generalno. Da, u 5oj brzini imam utisak da se motor malo muči između 90 i 100, tj. oko 2500 obrtaja, na 3000 radi fenomenalno i razvija između 120 i 130 kmh, na ravnom.... Čini mi se da mu je limarija malo "tanja" od konkurencije.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kalos 1.4 SE 2005. Vozim ovaj auto 4 meseca, kao i uvek kod polovnjaka imao sam nekoliko sitnih ulaganja i majstor se iznenadio cenama, u pozitivnom smislu. Imam 198cm i 150 kg i prezadovoljan sam prostorom i komforom. Za velike ljude nema bolje, ova sedan verzija. Čini mi se da je hečbek verzija ...malo skučenija unutra. Nema puno elektronike i motor je (kako moj majstor kaže) čista klasika. Platio sam ga 1900 eura a za te novce, to godište mogao sam samo da nađem Z10/punto, a čini mi se da je ovo mnoogo bolji izbor.
Možda malo tvrđe kvačilo a možda je to znak da uskoro trebam da ga radim, videćemo, za 4 meseca i 2500 km sam prezadovoljan generalno. Da, u 5oj brzini imam utisak da se motor malo muči između 90 i 100, tj. oko 2500 obrtaja, na 3000 radi fenomenalno i razvija između 120 i 130 kmh, na ravnom.... Čini mi se da mu je limarija malo "tanja" od konkurencije.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedujem Kalosa sa 1,4 motorom.Jeftini delovi,Ulje ne trosi(kao sto se prica).Sasvim korektan automobil za gradska i van gradska putovanja,
Prednje vesanje skripuce.I los pregled zadnje sofersajbne
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odličan automobil za relativno nisu cenu. Ima i više nego dovoljno prostora za 4 odrasle osobe plus stvari. Gepek je kod hečbeka malo manji od konkurenata ali je nauštrp toga povećan prostor za putnika. Naslon zadnje klupe se obara, a cela klupa se diže pa se može dobiti i VAN vozilo.
Lepo se... ponaša na putu, motor 1.2 je korektan za gradske uslove, što se snage tiče. Preporučujem ugradnju uredjaja za sekventni TNG, ugradnja je oko 330e a potrošnja je oko 9l plina na 100km. Što znači da sa nešto ispod 700din prelazite 100km gradske vožnje. Na otvorenom je ekonomičniji. Dvobojni enterijer (crno i sivo) nije dosadan ni posle dužeg vremena provedenog u kolima, a ozvičenje je odlično. Udobnost je OK, ne treba očekivati bog zna šta od automobila koji je 10+ godina star i košta ispod proseka za taj segment. U svakom slučaju Kalos je za klasu bolji od Punta, a za trećinu jeftiniji od Corse. Sve u svemu pouzdan gradski auto.
Malo veća potrošnja benzina 1.2 motora 9 - 10l na 100 km vožnje po Beogradu (manji gradovi već pada na 8l ) sa sekvent plinom oko 9 - 10l na 100km po Bgu.
Pri ugibanjima na putu čuju se prednji (da li amortizeri, da li vešanje već nisam stručan) ali nije ništa strašno.
Malo lošija pregl...ednost u nazad pogotovo ukoliko dobijete model sa retrovizorima koje imaju stakla koja za nijansu uveličavaju. Mada sve je stvar navike, meni je trebalo 3 tesna parkiranja da naučim gde su mu cake.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kupljen od prvog vlasnika (star 9 godina) sa pređenih 63000 km, sa atestiranim plinom. Auto je očuvan i sve na njemu funkcioniše. Vrlo je udoban i mek pa se neravnine na našim putevima ne osećaju previše. Mesta na zadnjoj klupi ima podosta, provereno kod više ljudi visine oko 190 cm. Gepek od... skoro 400 lit. je sasvim dovoljan za porodicu koja putuje na odmor. Potrošnja za 2000 km - 7.6 lit. plina /100 km i 6 lit benzina (zbog sekvent plina). Kilometražu beležim u tabeli, pa pouzdano znam da je tačna. Ovaj model auta se omže lako naći od prvog vlasnika sa malom km i u dobrom sanju što mu je svakako prednost. Pre bih kupio nešto sa manje km od poznatog vlasnika nego auto iz uvoza koji "sigurno" nema više od 165000 km. Malo sam putovao po evropi i mogu da tvrdim da nema dobrog auta bez velike cene - moj kolega vozi Passata 135 km do posla i nazad svakoga dana....
Motor je pomalo lenj čak i na benzinu iako ima 82 ks i 1400 kubika . Prednje vešanje škripuće na večim neravninama, ali to po rečima majstora nije ništa zabrinjavajuće. Druk ležaj zuji, pa ću uskoro raditi zamenu verovatno celog seta kvačila jer košta 12000 dinara (a vađenje menjača je... oko 50 Evra).
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vozim Chevrolet Kalos limuzinu od 2006 kada sam ga kupio novog do sada sam presao nesto preko 186000 km.Pri to su na kolima zamenjene dva puta plocice i jednom diskovi,drugo nista nije dirano samo redovan servis.Motor je 1.4 8 v neverovatno pouzdan a potrosnja plina 9-9.5 l grad i 7-7.5 otvoren put..... moyda najprostraniji u klasi,prtljaznik sasvim solidan.Sve u svemu vredi svaku paru.
preglednost u nazad.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sto se tiče potrošnje prezadovoljan, troši više samo ako ga gaziš kao i svaki drugi auto, sobzirom da je lagan stabilan je na putu , odličan start ima, neznatno veća potrošnja ulja iz razloga što se sam podmazuje, sve u svemu u njegovoj klasi odličan
malko papreno u ovlašćenom servisu mene koštalo 32.000 drugo ništa ne zameram
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kupio sam Aveo 2006. godiste sa tada predjenih 18.000km (nazalost od porodice pokojne prijateljice pa je kmtraza validna 100%). Vozio sam ga 2 godine i mogu samo da pohvlim skoro sve u vezi sa ovim automobilom. Jednostavno vozis i ne razmisljas nista. Guigaro se cak nije ni obrukao kad je dizajn u p...itanju. Isao u Grcku, Italiju, Madjarsku.
Motorcic u 1.2 modelu je realno smesan ali ko prevozi decicu nazad nece mnogo zbog njega propatiti. Na Ibarskojh bih ipak pripazio oko preticanja. Takodje za potrosnja nije bas upaljacka ali moze da prodje.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma pouzdan auto, imam ga 2.5 god, kupio sam ga sa 80.000km a sada mu je 122.000km, Nikada nijedan kvar nisam imao, Odrzavanje jeftino: ulje i filteri sa zamenom oko 4500 din. U pitanju je motor od 1150 ccm
Potrosnja cini mi se nekad iznosi i do 8.5-9 L , normalne voznje, sreca pa je tu gas cija je potrosnja 9-10 L
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrošnja, jeftino i retko održavanje. Pouzdan. Udoban za putnike, dobar prtljažni prostor.
Za visoke vozače malo zamoran položaj za volanom, škripanje prednjeg trapa skoro od samog početka. Mekana plastika podložna grebanju.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.