Auto izgleda vrhunski,a jos lepsi ce biti model koji izlazi naredne godine,samo se nadam da ce tabla konacno biti mnogo lepsa i da ce konacno zameniti onu narandzastu boju...
Sto se tice udobnosti,vozio sam auto ali na putu koji je bio odlican tako da nisam mogao da osetim koliko auto "bije po bubrezima" i voznja mi se jako dopala,a inace moguce je poruciti auto sa vazdusnim ogibljenjem i to staje jos 6-7 hiljada.
upravu si! trazio sam po internetu, na bmw sajtu i po stranim forumima, postoji vazdusno ogibljenje zadnje osovine, koje sluzi kao automatska nivelacija zadnjeg kraja, da se ne spusti ni malo ako ga natovaris! kazu da ima malo veze udobnošću! a na starijem modelu iz 2002. sa motrom 4.4i sam dosta mo...dela nasao da ima i napred! nasao sam i modele e70 sa prednjim vazdusnim ali koliko sam shvatio da je naknadno ugradjivano i da nema fabricki,
malo me muci to sto je tvrd posto imam bmw serije5 sa m opremom koji je takodje tvrd!
hvala na pomoci!Pročitaj više
Zaboravih na jedan bitni detalj - gume:
BMW standardno ugrađuje runflat koje su primetno tvrđe od običnih guma. Kažu da se udobnost značajno povećava ako se runflat zamene standardnim gumama,
Ja imam rezervnu "ćopavu", ali nisam hteo da se lišim runflata zbog povećane mobilnosti ali i povećane otpor...nosti gume na udare i ivičnjake. Sa druge strane ja imam komfort sedišta, pa je njima deo problema udobsnosti već rešen.Pročitaj više
neudoban, neudoban, ...nevredi te pare , jedino izgled spolja zadovoljava , unutra isto nista spec , narandzasta tabla ko pre 20 god, bar boju bi mogli da promene.
neznam tacno, mislim da je oko 5 hiljada, drugu je otiso bio jedan i zamena ga kostala soma eur. ko daje 50, 60 hiljada za auto treba da doplati airmatic i da se vozi ko covek.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
X5 nije dzip.
Razlog za prijavu korisnika
Za odredjene radnje prilikom otkupa automobila možete posetiti 'otkupautomobila.com/bmw 'i dobiti novac u istom danu za vas dzip...
Razlog za prijavu korisnika
Ide fantasticno , ja sam imao prilike da vozim onog od 285ks. (3.0 sd)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto izgleda vrhunski,a jos lepsi ce biti model koji izlazi naredne godine,samo se nadam da ce tabla konacno biti mnogo lepsa i da ce konacno zameniti onu narandzastu boju...
04. Mar 2012.Sto se tice udobnosti,vozio sam auto ali na putu koji je bio odlican tako da nisam mogao da osetim koliko auto "bije po bubrezima" i voznja mi se jako dopala,a inace moguce je poruciti auto sa vazdusnim ogibljenjem i to staje jos 6-7 hiljada.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
upravu si! trazio sam po internetu, na bmw sajtu i po stranim forumima, postoji vazdusno ogibljenje zadnje osovine, koje sluzi kao automatska nivelacija zadnjeg kraja, da se ne spusti ni malo ako ga natovaris! kazu da ima malo veze udobnošću! a na starijem modelu iz 2002. sa motrom 4.4i sam dosta mo...dela nasao da ima i napred! nasao sam i modele e70 sa prednjim vazdusnim ali koliko sam shvatio da je naknadno ugradjivano i da nema fabricki,
malo me muci to sto je tvrd posto imam bmw serije5 sa m opremom koji je takodje tvrd!
hvala na pomoci!Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Zaboravih na jedan bitni detalj - gume:
BMW standardno ugrađuje runflat koje su primetno tvrđe od običnih guma. Kažu da se udobnost značajno povećava ako se runflat zamene standardnim gumama,
Ja imam rezervnu "ćopavu", ali nisam hteo da se lišim runflata zbog povećane mobilnosti ali i povećane otpor...nosti gume na udare i ivičnjake. Sa druge strane ja imam komfort sedišta, pa je njima deo problema udobsnosti već rešen.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
ma znam i ja imam na mojoj e60 te runflat, stvarno su kao kamen tvrde!
kad se istrose stavljam obicne!!!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
neudoban, neudoban, ...nevredi te pare , jedino izgled spolja zadovoljava , unutra isto nista spec , narandzasta tabla ko pre 20 god, bar boju bi mogli da promene.
08. Nov 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
neznam tacno, mislim da je oko 5 hiljada, drugu je otiso bio jedan i zamena ga kostala soma eur. ko daje 50, 60 hiljada za auto treba da doplati airmatic i da se vozi ko covek.
Razlog za prijavu korisnika
I za X5-icu je od prilike toliko doplata za vazdusno ogibljenje,oko 5-6 hiljada pa eto voznje bez truckanja...
Razlog za prijavu korisnika
bas se raspitujem oko tog bmw vazdusnog ogibljenja i izgleda da ga nema!
ima samo na zadnjoj osovini koje sluzi za automatsku nivelaciju zadnjeg dela
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.