Prelep dizajn, udoban, atrktivan, 3.0 dizel motor 2006g po meni odlican ima snage da lepo povuce. Puno opreme...
Od mana za sada, jako lose uradjene kvake vrata i gepeka, losi podizaci prozora, cesto prave problem. Lose odradjen radio modul, ako ima DSP sistem lose pojacalo u smislu da crknu izlazi.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
udobnost pouzdanost atraktivnost
potrosnja struja
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Savrsen auto za duge voznje. Lak na gasu i pouzdan. Malo je tvrdji ali meni to odgovara. Imam ga jednu godinu i mislim da cu ga voziti jos koju.
Posto je ovo bitniji deo price evo malo i od mene. Kupio sam ga sa 220 000 i sve je bilo u redu. Normalno, malo iza toga pukne mu prednja desna kvaka. Zatim, gepek nije mogao da se zakljuca. Sve ja to sredim kad ode balans stangla. Pre mesec dana se upalise tri zuta svetla, 4X4 i kocnice sto znaci s...enzor volana ne radi a evo i nesto sa diznama nije u redu. Medjutim sve te popravke ne zahtevaju nesto puno novca koliko strpljenja. Zamenim sve kocnice i diskove sa rucnom ali ipak ne drzi dobro na uzbrdici. Kompresor je za AC je otisao na pocinak al ajde. auto je veliki i tezak pa zahteva odrzavanje. Uostalom kada se sve ovo sredi to je jedan fantastican auto.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam V8 4.8iS 2004 poslednje 3 godine. Nikada nisam pomislio "e da je samo malo jači" jer samo dodaš gas i poleti u kojoj god da si brzini. U gradu ga držim samo u 3 brzini, od 0 do 150 kmh moze da pokrije samo ta jedna brzina, da ne bi stalno menjao gore-dole i unistavao menjac. Ovaj model ima m...alo kruće vazdušno vešanje, ali mora tako jer ima preko 2.5 tone i ide 250kmh. Ima ful opremu i mnogo sam zadovoljan. Treci sam vlasnik posle dva penzionera koji su se nekada otvorili 130K za nov auto i mislim da sam prva osoba koja ga je vozila max brzinom (u Nemačkoj). 6 meseci sam tražio ovaj auto. Auto je kao nov, ili kao 3 godine star recimo. Originalni nov rezervni tocak sa dizalicom i montažnom kukom, nikada korisćeno. Znam da mi uskoro sleduje zamena gumica na ventilima što ne boljka na N62 i verovatno i cevka za antifriz koja ide od pumpe nazad do menjaca, ali dotle ću da uživam koliko mogu. SVE POHVALE osim što je skup za održavanje. Nov je koštao 130K, delovi nisu pojeftinili mada ima dosta delova da se kupi sa eBaya. Kada se pravilno održava i kada je potpuno ispravan ja nemam ni jednu zamerku. Ovi sto se žale da mu senzor radilice zeza po rupama su mi smešni. Pa zameni ga ako znaš u čemu je problem. Košta 40e i sat vremena uz pivo ga sam zameniš. E da OBAVEZNO treba da se kupi dijagnostika sa eBay jer spašava i štedi gomilu para. Pre par meseci mi je izčitao da je termostat zaglavljen ali se normalno ponašao pa ga nisam menjao. Evo došla zima i ne mogu da postignem radnu temperaturu, ali tačno znam šta je probem i sledeći vikend pivo u garažu i polako za par sati će sve biti u redu. Ovakav auto mogu da priuštim samo uz DIY i naravno ne živim u Srbiji gde bi registracija bila 1500e.
Skup je za održavanje, ko hoće da štedi neka kupi Punta.
Ok, sad razumem. Znam da samo pravi sekvencijalni može da se drži u određenom stepenu, a da automatici sa manuelnom kontrolom imaju "zaštitu", pa zato i pitam. Sad mi je jasno kad kažeš da sa 4. sam prebacuje u 3. kad krećeš iz mesta.
Zato Ameri vole V8,masine su to naspram ovo sto mi vozimo od 1.0 do 1.9,kad kazu to su igracke i u pravu su :-)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako komforan auto, osecaj je kao da ste u dnevnoj sobi, kvalitetni materijali , mala potrosnja za tenk od 2.5 tone. delova ima na pretek ako zatreba, cena malo jaca, ali ne vozite punta vec x5.
registracija , standardna potrosnja ulja.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mašina extra izdržljiva i pouzdana, karoserija također dobra.
mana mu je što se pojedini dijelovi kao što su ručke na vratima i podizači stakla veoma loše kvalitete te se većina korisnika požalila na te probleme.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam 3.0d 160kw restayling model. Odlican terenac, takodje kada je potrebno da se stisne papucica gasa zna da podivlja, trenutno nosi 17 tice, i odusevljen sam kako ide, i potrosnja je jako mala, po gradu ne prelazi 8.7l, radi se o manelnom menjacu od 6 brzina, na otvorenom trosi oko 6.5 - 6.8 l zav...isi od voznje. Sve pohvale za auto, i toplo preporucio svima
Registracija kolje, takodje problem sa zadnjim kavakama i kvakom od gepeka. I na vece vibracije zna da zeza senzor radilice i da se gasi. Ali i to moze da se resi
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedovao sam obe verzije E53 2002 i restayling 2006.Razlika je ogromna kod restaylinga iz razlike sto je 218ks dok je koliko se secam "stari" bio 184ks gore dole nesto.Ali najjveca je razlika ta sto je menjac u modelima do 2004 isti onaj kao i u E39 limuzini serije 5,dok je u restayling modelima p...oseban 6-stepeni.Potrosnja gradska starog je bila negde oko 11.5-12 dok kod ovog 2006 9.8 do 10.5..Sto se autoputeva tice isto su spustali oko 8.2-8.3.Prednost je servis,mali servis sa rukama (filteri svi,cak i goriva koji se menja na 20k km,separatorom ulja, itd) u ovlascenoj prodavnici BMW sa bmw-uljem itd izlazilo negde oko 22-23 hiljade dinara i oko 4 hiljade ruke.Nije skup za odrzavanje.Sve ovo vazi za 3.0d motore.
Mana je sto servo volana,cesto odlazi isto tako i nedostatak ulja u letvi volana,valjda je to boljka,pa se teze motaju volani,ponekad elektronika hoce da poput raznih lampica,senzora.Obavezno pri svakom malom servisu da se sipa kiselina u motor zbog cadji,meni su bar na oba modela imali problem sa z...apusenim diznama iako je voznja bila kombinovana.Jeftina plastika enterijera,lako se haba,pricam za sport modele koji imaju kao aluminijum umesto mahagonija,cesto odlazi i zadnja brava gepeka,voda prodre u nju pa treba biti nezan.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
motor izuzetan prelazi 1 000 000 km,menjac automatski pouzdan ne kvari se,delovi se lako nalaze,do pre godinu dana su delovi bili 50% skuplji ove godine sam se iznenadio koliko su pojeftinili,potronja oko 20 litara plina.
sto se mana tice to su sijalice u farovima koje stalno crkavaju i do sada sam protokomer zamenio.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mnogo dobar auto,od opreme nema sta nema,udobnost ekstra najudobniji dzip,motor i menjac dosta pouzdani.Potrosnja za 3.0na plin podnosljiva do 19litara plina po gradu.
registracija skoro 90 000dinara
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.