Potrošnja
Komfor
Motor
Imam model 320d 110Kw , 2003, i izuzetno sam zadovoljan, Jedini problem (koji sam jedva resio, i to tek u u ovlascenom servisu) je bio sto se auto gasio u sred voznje i to bez ikakve najave (sto je jako neugodan kvar). M'ajstori" nisu mogli da lociraju kvar, dok nisam otisao u ovlasceni servis (nije... cak ni bilo skupo), zica mase za pumpu goriva je bila korodirala-od tada nemam ni jedan jedini problem. Auito pruza vrhunsku voznju, razumnu potrosnju, cak mislim da je potrosnja i mala za performanse i snagu koju ima. Moze da prica ko sta hoce, odrzavanje je krajnje prihvatljivo, plivajuci zamajac, na primer, nije nista skuplji od Opela ili Forda, malo je skuplja zamena ulja zbog filtera vazduha (i skuolji je od konkurentnih modela, i ima dosta posla da se dodje do njega, ali ako imate malo volje u svakom slucaju ga mozete sami zameniti). mehanika prednjeg trapa je prosta, ukoliko morate da je reparirate nije jeftino, ali nije ni preterano skupo, ali jednom kada to resite vozicete se bez vecih ulaganja jako dugo. Enterijer je odlican, kvalitetan sa jako prostim i preglednim komandama za upotrebu, i jednostavno ima SVE sto je potrebno nekome ko voli relativno udoban, snazan (karoserijski i motorno) i agilan automobil. O izgledu necu nista da kazem, dovoljna je informacija da je jedini BMW model koji je prodat u preko 3 miliona primerka. Karoserija je jako otporna na koroziju, sve u svemu kvalitetan auto koji pruza izuzetno veliko uzivanje u voznji, ali i auto koji ne dopusta zapostavljanje sto se odrzavanja tice (ponavljam, nije nista skuplje od nekog Audija ili WV-a). Licno, bio sam u maloj panici kada sam ga kupio zbog straha od cene odrzavanja, ali, ispostavilo se da nisam bio u pravu. Sto se zadnje vuce tice, nema nikakvih problema, sistem za kontrolu proklizavanja izuzetno brzo i efikasno resava probleme pri normalnoj voznji ukoliko dodje do njih, tako da niko ne treba da se plasi tog famoznog zadnjeg pogona. Topla preporuka.