
Otmen i jako pouzdan auto. Ne 'oseća' rupe na putu.. Quattro, za sneg ubica :)
Cena delova je srednje-skupa. Troši ulje.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Audi A6 Quattro 2.8 Full orema od duplih stakla do masazera u sedistima i webasto uredjajem na tajmeru i daljinskim (radi na benzin sa potrosnjom od 0,35 do 0,7 l/h) i sav luksuz koji je postojao u to vreme. Kupljen sa pravom kilometrazom od 210000 km od Vlade RS. Mislim da sve sto je tada postojal...o je ubaceno u ovaj Audi....
Presao sam 40000 Km i samo radio male servise i za 3 godine zamenio samo jedan stabilizator, kineticki i sponu...
Sipaj i vozi , bez i malo milosti i stednje po gasu...
pre njega imao BMW serije 5, 2010god. i shvatio sta je bizuterija i osim LCD displeja BMW je samo jeftina plastika i nista vise a odrzavanje 10 puta skuplje...
Nema mana, osim potrosnje ali ovaj auto se ne kupuje da stedis koji litar na 100Km...
Za tako nesto je Korsa, Polo itd...
Nema !!!
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
auto 1.8t 150ks plin potrosnja u gradu 12-14l plina kreni stani,otvoreno 8-10l zavisnosti dali ides 100 ili 140km/h,udoban,komforan,zvucna izolacija odlicna,tiptronik 6brzina fenomenalan obrtaje drzi uvek oko 1400-1600 na normalnom ubrzanju,ulje 5-30 na 10.000km potrosi 0,5l,sve u svemu odlican pou...zdan auto
kako zapadne,meni je zapao od drugog vlasnika sa pravom kilometrazom pa sam posle po godine krenuo sa ulaganjem,poludeo,nista menjato nije dok sam sredio otelio se,tipa svecice neke platinum 15.000din ali garancija 60.000km (mogao sam i obicne za 3.000din ali odu bobine od njih) jedna bobina naj kva...litetnija 6.200din(vecina kupuje od 2400-3200din pa posle kukaju) garancija 80.000km i od tada nemam nikakvih problema..trazi veca ulaganja,servis automatskog menjaca (ulje,filteri) jedan put za 60.000km pa za 80.000km oko 220e,diskovi par 200e..ponekad elektronika zeza ali ugasis upalis i bude ok
Pa ne znam bas,sad da kupujem delove u originalnoj izvedbi i ne bi za auto star 20god,kad je sve na njemu dotrajalo.Da je nov auto pa da crkne nesto pa i nekako al pa na novom autu ne crkava bas tako lako.Ja sam oduvek kupovao delevo srednje cene i trajali bas dugo,jedino dok sam vozio Golfa 1 pre 1...00god.i nikad vise u tu sam se nadavao para na trap da je to strasno,kupovao i skupe delove al dzaba,prvo miselo da je do nasih puteva al nije nego jednostavno to je marka koja ima najvise proizvodjaca i najvise kopira.Odes u prodavnicu oni za jednu jebenu sponu ti kazu...oces od:300,400,600,800,1400😯😯.Koja je razlika?Kazu samo proizvodjac:Italijanska,Turska,Kina i famozna Nemacka a ono sve isti kurac ustvari.Kupovao i skupe i jeftine i opet isto ovr skuplje trajale malo duze al ne nesto sad wau efekat.Evo pretposle godine,ode mi regukator pritiska nigde u Srbiji nema zamenski nego samo original koji kosta 6000din.polovan se ne uzima jer jednostavno nece da radi kako treba a deo je tolko bezvezan i mali kao upaljac je velicine i da dam sad 6000din.pa nece ga majci kad ima na Aliju za 10e.cak je i tezi od originalnog i evo ga 2 god.sljaka bez problema.Skoro raspravljali ja i drug posto vozimo isti auto ja paltio svecice za njega 1200din.te idu po specifikaciji i tolko kostaju NKG a on kupio neke od 5000 neke sa tri kraka...pa zasto brate...kao duze traju bolje podnose plin jebem li ga,pa ja sa mojim kazem mu preso sam 50000km i evo rade i dan danas cemu to ne razumem pa da ih taman menjas i na godinu dana pa se isplati.A za diskove sto kazes da se krive to mi pa tek ludo,ukocis par puta naglo ibone se iskrive pa kako je to moguce.Jedino je moguce ako nagazis u neku vodu a pre toga si naglo kocio par puta pa onda toplo hladno i iskrive se a i ako vozis agresivno pa silijes auto,a ako vozis normalno postujes ogranicenje brzine i pratis uslove saobracaja tesko da ces kociti agresivno.Pa nisu ti diskovi od plastike.Pročitaj više
Dotrajalo jeste druze ali nista nije crklo,sve je to redovno odrzavanje,moj kum je kupio mazdu 6 iz 2015 sa 231.000km sa kompletnom istorijom u ovlascenom servisu sa pravom kilometrazom i na nekih 255.000 kad je krenuo da menja da ti ne nabrajam,dotrajalo sve tako da nema veze godiste druze vec stan...je,sad je miran isto kao i ja,moj sad na satu ima 292.000 km ali pravih...
Drugo druze za neke automobile tipa fijat,reno,citroen mozes kako oces neces osetiti razliku na delu koji si ugradio ali na auto od fabrickih 150ks (cip stage 1 177ks) oseti se bar na benzincu,drugo diskovi moraju da imaju vecu tvrdocu isto kao i pakne (nemora ali dosta manje traje) jer kod automatika nemas motorno kocenje (imas manuelni mod ali nema potrebe opterecivati menjac bezveze) tj.imas na nizbrdici menjac sam smanjuje brzine i koci...jeste da ovi menjati idu uz redovno odrzavanje i pravilno odrzavanje preko 500.000km,znaci prebacijes mod kad auto stoji,ili ti kad se zaustavi skroz,nema drzis kocnicu pa gas pa pustis da se potpise,to trosi transmisiju,sve ima svoje zasto i zato,na tipa stilu 1.6 zena stavlja sve obicno,samo ono sto pise fabricki cak i jeftinije za po gradu i okolini koga briga, ali kad teras kilometre i kilometre nije ti bas u interesu da stanes tipa 500-1000km od kuce,kazu sta ce ti ulje 5-30 samo ulje ti kosta 7.000din kad mozes 10-40 za 3.000din star auto,puno presao,ali jedna stvar je bitna,to nije pezo,dacija,reno,tojota,mazda i sta ja znam kao i audi,mercedes,bmw (ispod a3,A i B clase i ispod bmw3 ne racunam to je vise socijalna clasa,kvalitetniji su od drugih ali ipak to nije to) to ti je kao tomy majonez i obicam neki tamo..ako hoces da ustedis uvek ces naci nacin ovaj ili onaj,bolja ti je pasteta od kulena zbog cene naravno ali vidi kad imam za more da pljunem 1500e za cetvoro clanu porodicu i za cigare od 360din imam i za odrzavanje automobila,vecina ide na more a vamo jedu pastetu,ko gleda svaki dinar i stedi (stipse) ovo nije auto za njega,ako nisi u mogucnosti ne uzimaj dobar auto,ne uzecu pa cu ga unakaziti ali da ljudi vide da vozim bmw-a,ko i uzecu note 10 na dve godine 50e mesecno da ljudi vide a vamo radim za 30.000din alo rodjace spusti se malo..ja planiram da kupim i a6 2010-to do 2013-to god. ali kad naleti pravi i pre cu za njega da dam 10.000-13.000e (ima ih i za 8.000e ali sta mislis zasto je ta cena,baba vozila do pijace a imas tipa 5.000e ulaganja) nego za par godina staru oktaviu,pezoa,renoa itd..uzmes sa kompletnom istorijom i sa servisnom knigom od pocetka i miran si ali ne dacu manje pa cu da se kockam dali je baka vozila do bijace i nije vracena kilometraza..ako uzmes od nekog aljkavog koji god auto da uzmes imas ogromna ulaganja i koji god da uzmes nece ti valjati..on samo tera ne ulaze da jeftinije i posle sve sto on nije davao ti moras..ja druze stedim ali ne na svemu i ne uvek,mogu ti pisati dva dana ovako sta i kako ali veruj mi sve ima svoje...Pročitaj više
Bas tako druze,problem je u odrzavanju ne u godinama i kilometrima automobila..znas ono pisti lapica koga sisa moze on jos,polovne gume,ko jos menja ulje tacno moze on jos 2000km,ulje u automatskom menjacu zar se to menja itd...vecina mojih drugar su takvi i kad treba da prodaju malo nasminkaju i da...ju ako je prosek cene auto 4500e on ga prodaje za 3700 pa jos na cenkanju da za 3300e i proda odma a onaj koji ga je odrzavao treba vremena da taj isti auto proda za tipa 5000e a nema ulaganja..to je sve e sitnica,te brava,podizac,akumulator,malo trap,servis,gume itd a to sve na kraju predje 2500e (samo dobre gume i veliki servis preko 600-700e)..nekima to druze moj ne vredi pricati,uvek nadju razlog i izgovor za ne adekvatno odrzavanje..Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za sada ok, presao za mesec dana oko 4000 km, bez ikakvog problema, potrosnja smesna 6 l, 1.9 TDI, 110 ks. 1998 god.
Mana ramena, slaba. Odlaze zbog losih puteva, za sada nista drugo
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Једном речју све његове мане су заборављење јер пружа ужитак.
Мотор 2.5 тди од 155 кс је неподерив (душебризници ће рећи "а брегасте") уз редовно сервисирање и квалитет...о уље само гас гас, потрошња од 7 до 11.5 литара уз моју вожњу је и мала. Направио са њим 1600 км у једном и није ме изломио, удобност при врху.
Цена делова великог сервиса је превелика, али једном у 3-7 година и није страшно. Вешање на сваке 2 године без размишљања.....е да, амбијентално осветљење и у вратима, ра...ди како оно хоће. Што се тиче Србије проблем је порез на тзв луксуз.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komfor, potrosnja
Kad pocne da se kvari. Da poludis samo
Može da se kvari koliko hoće, to je Audi i ljudi će uvek da imaju to neko neprirodno obožavanje kao da je napravljen od zlata i da pljuju Italijane i Francuze.
Model c5 je svakako problematika po pitanju kvarova kad su automatski menjači, dizel motori i prednji trap u pitanju. Razlog je nedovoljno isprobana mehanika sa VW PASSATA B5 koji se uspostavio kao nepouzdan u svakom pogledu. To je ostavilo veliku mrlju na samom Audiju A6, koji prethodni model C4 ni... po čemu nije zaobišao, osim možda po dizajnu, što je relativna stvar. Imao sam oba modela, i definitivno je stari model mnogo bolji u svakom pogledu, posebno 2.5 TDI redni petak, u odnosu na mladji V6Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komfor i kvalitet izrade je na najvisem nivou. Smatram i da je pouzdanost ba veoma visokom nivou.
Potrosnja
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2.5 tdi dizel, automatik auto je jako komforan ima bas dosta mesta, auto kao auto nije skup.
Mane sve ostalo, los motor, los menjac, nikad se ne zna sta ce da otkaze na njemu. Ne bih preporucio nikome
Pa sta vam je ljudi ti motori su presli preko 500000km pre nego li dodju kod nas pa i normalno je da sve polako crkava
Ja sam samo reko moje utiske za autom. Menjac i za 2.5 tdi 150ks
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Skoro 10 godina sam vozio 1.8t sa 150ks, 2000. godiste sa tiptronic menjacem i presao sam skoro 200.000 sa njim. Izuzetno udoban i komforan auto, prtljaznik ogroman, tiptronic menjac odlican, u krivinama stabilan. Kvalitet izrade odlican, enterijer se ni posle vise od 300.000 predjenih km nije ostet...io. Zvucna izolacija fantasticna. Motor odlicno uparen sa menjacem. Obzirom da je turbo, snagu je razvijao tek iznad 3500 obrtaja a tiptronic menjac je odlicno i mekano menjao brzine u nizi stepen prilikom preticanja. Za vreme dok je bio kod mene nisam imao nikakvih troskova osim redovnog odrzavanja, niti ikakvih kvarova. Klima izuzetno jaka i efikasna, dosta opreme.
Veca potrosnja, u gradu 14-15 litara, na otvorenom 9-10. Turbo benzinac trosi dosta ulja, do 1litar na 1000km, ista potrosnja je servisnom knjigom predvidjena kao normalna, tako da se ne radi o kvaru, sto su potvrdili i ovlasceni servisi. Gepek je veliki ali je otvor gepeka relativno mali pa se ne m...ogu tovariti veci predmeti. Trap je osetljiv i mek, pa je zbog nasih puteva bilo potrebno bar jednom godisnje nesto sredjivati na trapu. Prednja sedista malo tvrdja. Iako je menjac radio bez greske, vec od 200.000km povremeno je dolazilo do trzaja prilikom usporavanja i promene iz 5 u 4 stepen i 4 u 3 stepen prenosa, cest problem kod tiptronika. Odrzavanje je u vreme dok je bio kod mene (od 2004 do 2013) bilo skupo, delovi su bili skupi, ulje je bilo sinteticko, 12 evra litar. Pri vecoj potrosnji struje - klimatroni ukljucen, duga svetla, grejaci zadnjeg stakla desavalo se da motor zatrokira i da se ugasi, ali retko.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.8T Quattro verzija od 132kw je redak model , ali je održavanje vrlo jeftino , skoro pa dovoljno snage za ovakav auto , motor prelazi u najgorem slučaju 500 hiljada . Komfor na mnogo većem nivou od a4 , vrlo tih u vožnji , pri 150km/s je tiši nego 2.0 isti auto pri duplo manjoj brzini .
Nema mane , 1.8 132kw košta malo više ali posle godinu dana se isplati u odnosu na 2.4 ili 2.5 motore koji su samo u startu jeftiniji
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Koji motor troši ulje? (a nečiji odgovor će biti: "A koji ne troši?" 😁😁)
Razlog za prijavu korisnika