Pozdrav ,imam audija a6 2.5 150ks .danas sam planirao malo da ga izduvam jer dosta vreme nisam iso van grada,u trecu brzinu na negde oko 4hiljade obrtaja.vozio sam ga i drzao tako 5km kad odjednom beo dim pogledam u temperaturu 120°c odma stanem ugasim auto izvadim kljuc auto i dalje rad nakon 30sek ugasi se.cekao sam da se ohladi dolio ulje.auto je upalio ali mng dimi (beo dim) neradi lepo kao pre gas ne prima.a i tesko vergla.koji kvar moze biti.hvala unapred
Itekako je ozbiljan kvar,to je najgore sto moze da se desi motoru,jednom recju sjebo si ga,iskrivio si glavu ko zna sta je sa klipovima,izgireo digtung bloka motora i ko zna kolko si ga dugo vozio pod tom temperaturom,dovoljno je i nekoliko sekundi da se sjebe.Daj boze da nije tako al bogami...
Iber tura, meni tako deluje. Pošto se nije ugasio odmah radio je na ulju koje je probilo iz tubrine, odatle i beo dim. Pored turbine moguće i da se pregrejao motor ako je od pomešane nafte i ulja dobio veći gas od dozvoljenog, postoji opasnost da je glava pukla.
imam problem kupio sam prije par dana audi a6 2.5 tdi 132kw qvatro,, 2000godiste ,covek mi je rekao da teze pali ako ostane na ravnom uvjek ga malo ostaviti da nije na ravnom da je naget prema motoru i danas ostavim u garazi ipalio je normalno nisam pipnuo gas i ugasi se i vise nece da upali samo vergla da li neko zna sta je problem ???
Verovatno ima problem s dovodom goriva...Vraca ti gorivo iz sistema nazad u rezervoar.Zato ti je i rekao da ga uvek ostavljas pod nagibom,kako bih gorivo imalo kontra pad,i uveka bih imalo pritisak ka motoru.
Tj nesto je dotrajalo...pumpa,nepovrati ventil....proveri kuciste filtera da nema ostecenja....proveri instalacije od goriva...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Највероватније је механизам брисача блокирао. Мора да се демонтира, очисти и подмаже синтетичком или силиконском машћу. Или да се замени ако је труо.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Cao ljudi potrebna pomoc audi a6 na trenutak mi neradi km sat i tempomat i tada auto trza ako je neko imao slican problem
15. Nov 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ,imam audija a6 2.5 150ks .danas sam planirao malo da ga izduvam jer dosta vreme nisam iso van grada,u trecu brzinu na negde oko 4hiljade obrtaja.vozio sam ga i drzao tako 5km kad odjednom beo dim pogledam u temperaturu 120°c odma stanem ugasim auto izvadim kljuc auto i dalje rad nakon 30sek ugasi se.cekao sam da se ohladi dolio ulje.auto je upalio ali mng dimi (beo dim) neradi lepo kao pre gas ne prima.a i tesko vergla.koji kvar moze biti.hvala unapred
15. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Meni ovo deluje kao da je iskrivio glavu, eventualno probio dihtung.
Razlog za prijavu korisnika
Itekako je ozbiljan kvar,to je najgore sto moze da se desi motoru,jednom recju sjebo si ga,iskrivio si glavu ko zna sta je sa klipovima,izgireo digtung bloka motora i ko zna kolko si ga dugo vozio pod tom temperaturom,dovoljno je i nekoliko sekundi da se sjebe.Daj boze da nije tako al bogami...
Razlog za prijavu korisnika
Iber tura, meni tako deluje. Pošto se nije ugasio odmah radio je na ulju koje je probilo iz tubrine, odatle i beo dim. Pored turbine moguće i da se pregrejao motor ako je od pomešane nafte i ulja dobio veći gas od dozvoljenog, postoji opasnost da je glava pukla.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
imam problem kupio sam prije par dana audi a6 2.5 tdi 132kw qvatro,, 2000godiste ,covek mi je rekao da teze pali ako ostane na ravnom uvjek ga malo ostaviti da nije na ravnom da je naget prema motoru i danas ostavim u garazi ipalio je normalno nisam pipnuo gas i ugasi se i vise nece da upali samo vergla da li neko zna sta je problem ???
17. Sep 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Verovatno ima problem s dovodom goriva...Vraca ti gorivo iz sistema nazad u rezervoar.Zato ti je i rekao da ga uvek ostavljas pod nagibom,kako bih gorivo imalo kontra pad,i uveka bih imalo pritisak ka motoru.
Tj nesto je dotrajalo...pumpa,nepovrati ventil....proveri kuciste filtera da nema ostecenja....proveri instalacije od goriva...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li moze i kako se izbacuje vazduh iz bosh pumpe?? I da li moze da se izbaci??
08. Apr 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
U pitanju je AUDI A6 2,5 TDI , 2002 godiste. 130 kw. Karavan!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.