Pozdrav svima, imam nekoliko pitanja u vezi jednog oglasa koji ću kopirati ovde pa bi mi dobrošao svaki vid pomoći.
Stvari koje me zanimaju su:
Koja je ukupna cena koju mogu očekivati za ovakav auto, koje su mane desne strane vožnje, koja je potrošnja i šta mogu očekivati od ovakvog auta?
Hvala unapred.
Ovo je oglas
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25638801/mitsubishi-pajero-pinin?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0'
Razlog za prijavu korisnika
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25638801/mitsubishi-pajero-pinin?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0'
Razlog za prijavu korisnika
За цену не знам. Пошто је из Енглеске, добро погледај ауто испод, јер је вероватно труо на неким местима.
Мане десног волана су што је веома незгодно и опасно када требаш да претичеш неки шлепер на магистрали, јер мораш да уђеш скоро целом ширином аута у супротан смер на слепо пре него што можеш да ...видиш да ли неко возило иде из супротног смера. И наравно то што мораш да мењаш брзине левом руком.
Мораш и фарове да замениш, јер код њих леви баца даље од десног, а код нас мора обрнуто.
Код овог конкретног примерка се види да су магленке изгореле (не сијалице, него хром на рефлектору). Фали му и седални део задњег седишта, то тешко да ћеш наћи у Србији. Врло је могуће да је ово верзија мотора са карбуратором, тако да провери и то. Карбураторске верзије су имале око 110 коња, са електронским убризгавањем око 120.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Jel sme uopšte da se registruje auto sa volanom na drugoj strani?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ovo je oglas
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25638801/mitsubishi-pajero-pinin?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0'
Razlog za prijavu korisnika
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25638801/mitsubishi-pajero-pinin?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0'
Razlog za prijavu korisnika
За цену не знам. Пошто је из Енглеске, добро погледај ауто испод, јер је вероватно труо на неким местима.
Мане десног волана су што је веома незгодно и опасно када требаш да претичеш неки шлепер на магистрали, јер мораш да уђеш скоро целом ширином аута у супротан смер на слепо пре него што можеш да ...видиш да ли неко возило иде из супротног смера. И наравно то што мораш да мењаш брзине левом руком.
Мораш и фарове да замениш, јер код њих леви баца даље од десног, а код нас мора обрнуто.
Код овог конкретног примерка се види да су магленке изгореле (не сијалице, него хром на рефлектору). Фали му и седални део задњег седишта, то тешко да ћеш наћи у Србији. Врло је могуће да је ово верзија мотора са карбуратором, тако да провери и то. Карбураторске верзије су имале око 110 коња, са електронским убризгавањем око 120.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Jel sme uopšte da se registruje auto sa volanom na drugoj strani?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ovo je oglas
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25638801/mitsubishi-pajero-pinin?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0'
Razlog za prijavu korisnika
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25638801/mitsubishi-pajero-pinin?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0'
Razlog za prijavu korisnika
За цену не знам. Пошто је из Енглеске, добро погледај ауто испод, јер је вероватно труо на неким местима.
Мане десног волана су што је веома незгодно и опасно када требаш да претичеш неки шлепер на магистрали, јер мораш да уђеш скоро целом ширином аута у супротан смер на слепо пре него што можеш да ...видиш да ли неко возило иде из супротног смера. И наравно то што мораш да мењаш брзине левом руком.
Мораш и фарове да замениш, јер код њих леви баца даље од десног, а код нас мора обрнуто.
Код овог конкретног примерка се види да су магленке изгореле (не сијалице, него хром на рефлектору). Фали му и седални део задњег седишта, то тешко да ћеш наћи у Србији. Врло је могуће да је ово верзија мотора са карбуратором, тако да провери и то. Карбураторске верзије су имале око 110 коња, са електронским убризгавањем око 120.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Jel sme uopšte da se registruje auto sa volanom na drugoj strani?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ovo je oglas
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25638801/mitsubishi-pajero-pinin?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0'
Razlog za prijavu korisnika
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25638801/mitsubishi-pajero-pinin?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0'
Razlog za prijavu korisnika
За цену не знам. Пошто је из Енглеске, добро погледај ауто испод, јер је вероватно труо на неким местима.
Мане десног волана су што је веома незгодно и опасно када требаш да претичеш неки шлепер на магистрали, јер мораш да уђеш скоро целом ширином аута у супротан смер на слепо пре него што можеш да ...видиш да ли неко возило иде из супротног смера. И наравно то што мораш да мењаш брзине левом руком.
Мораш и фарове да замениш, јер код њих леви баца даље од десног, а код нас мора обрнуто.
Код овог конкретног примерка се види да су магленке изгореле (не сијалице, него хром на рефлектору). Фали му и седални део задњег седишта, то тешко да ћеш наћи у Србији. Врло је могуће да је ово верзија мотора са карбуратором, тако да провери и то. Карбураторске верзије су имале око 110 коња, са електронским убризгавањем око 120.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Jel sme uopšte da se registruje auto sa volanom na drugoj strani?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.