Živiš na Novom Beogradu, recimo da je 2004. godište, imaš početni 4. premijski stepen za obavezno osiguranje: registracija bez tehničkog pregleda ti je 81.000 dinara - dakle plus tehnički pregled i neke sitne provizije. Godište i premijski stepen solidno utiču na cenu.
Ako je auto 2003. godište, onda je registracija 59.300 din plus tehnički i provizije. A ako si na prvom premijskom stepenu za obavezno osiguranje, onda 54.000 dinara. Znači, samo godina-dve dana gore dole i to da li si imao udese mnogo znači.
Uglavnom, mislim da se ne isplati. Upravo zbog toliko skupe registracije. Voziš star auto, sa skupom registracijom zbog velike kubikaže, a nije nešto naročito ni brz ni atraktivan, vrlo verovatno je automatik, pa ako te zadesi kvar sa menjačem, bez hiljadu i nešto evra troškova ne računaj...
Pazi, ako je takva situacija, tebi se onda isplati. Kad je u pitanju 98% drugih ljudi, njima se ne isplati. Ali ako ti baš hoćeš ili E klasu ili BMW 5, i spreman si da platiš to, ali samo do 5.000 evra, onda uzmi tu Mečku. Uskoro će i registracija biti jeftinija, osim ako već nije, tj. čim pređe 20... godina. Ako si već siguran da je ta Mečka dobra, uzmi je, pošto će ti svaki drugi BMW biti ozbiljna lutrija. Mada moraš da budeš svestan da je to star auto. 20 godina je 20 godina, tako da ne može da se očekuje da se ništa ne kvari.Pročitaj više
Другар је купио Е60 2.0 дизел 150 коња са ланцем напред,за 5.000 и нешто евра, не сећам се тачно. И задовољан је. Ништа крупно не фали ауту. Али је гледао 10-15 примерака док није нашао овај.
Мени се лично више свиђа Mercedes, иако кажу да је та генерација имала проблема са слабијим квалитетом.
Ако ...хоћеш Е сегмент аута, слободно узми тај ауто. Код те класе аута, године нису толико битне, доста се добро држе. Наравно одржавање кошта, али вреди.Pročitaj više
Živiš na Novom Beogradu, recimo da je 2004. godište, imaš početni 4. premijski stepen za obavezno osiguranje: registracija bez tehničkog pregleda ti je 81.000 dinara - dakle plus tehnički pregled i neke sitne provizije. Godište i premijski stepen solidno utiču na cenu.
Ako je auto 2003. godište, onda je registracija 59.300 din plus tehnički i provizije. A ako si na prvom premijskom stepenu za obavezno osiguranje, onda 54.000 dinara. Znači, samo godina-dve dana gore dole i to da li si imao udese mnogo znači.
Uglavnom, mislim da se ne isplati. Upravo zbog toliko skupe registracije. Voziš star auto, sa skupom registracijom zbog velike kubikaže, a nije nešto naročito ni brz ni atraktivan, vrlo verovatno je automatik, pa ako te zadesi kvar sa menjačem, bez hiljadu i nešto evra troškova ne računaj...
Pazi, ako je takva situacija, tebi se onda isplati. Kad je u pitanju 98% drugih ljudi, njima se ne isplati. Ali ako ti baš hoćeš ili E klasu ili BMW 5, i spreman si da platiš to, ali samo do 5.000 evra, onda uzmi tu Mečku. Uskoro će i registracija biti jeftinija, osim ako već nije, tj. čim pređe 20... godina. Ako si već siguran da je ta Mečka dobra, uzmi je, pošto će ti svaki drugi BMW biti ozbiljna lutrija. Mada moraš da budeš svestan da je to star auto. 20 godina je 20 godina, tako da ne može da se očekuje da se ništa ne kvari.Pročitaj više
Другар је купио Е60 2.0 дизел 150 коња са ланцем напред,за 5.000 и нешто евра, не сећам се тачно. И задовољан је. Ништа крупно не фали ауту. Али је гледао 10-15 примерака док није нашао овај.
Мени се лично више свиђа Mercedes, иако кажу да је та генерација имала проблема са слабијим квалитетом.
Ако ...хоћеш Е сегмент аута, слободно узми тај ауто. Код те класе аута, године нису толико битне, доста се добро држе. Наравно одржавање кошта, али вреди.Pročitaj više
Živiš na Novom Beogradu, recimo da je 2004. godište, imaš početni 4. premijski stepen za obavezno osiguranje: registracija bez tehničkog pregleda ti je 81.000 dinara - dakle plus tehnički pregled i neke sitne provizije. Godište i premijski stepen solidno utiču na cenu.
Ako je auto 2003. godište, onda je registracija 59.300 din plus tehnički i provizije. A ako si na prvom premijskom stepenu za obavezno osiguranje, onda 54.000 dinara. Znači, samo godina-dve dana gore dole i to da li si imao udese mnogo znači.
Uglavnom, mislim da se ne isplati. Upravo zbog toliko skupe registracije. Voziš star auto, sa skupom registracijom zbog velike kubikaže, a nije nešto naročito ni brz ni atraktivan, vrlo verovatno je automatik, pa ako te zadesi kvar sa menjačem, bez hiljadu i nešto evra troškova ne računaj...
Pazi, ako je takva situacija, tebi se onda isplati. Kad je u pitanju 98% drugih ljudi, njima se ne isplati. Ali ako ti baš hoćeš ili E klasu ili BMW 5, i spreman si da platiš to, ali samo do 5.000 evra, onda uzmi tu Mečku. Uskoro će i registracija biti jeftinija, osim ako već nije, tj. čim pređe 20... godina. Ako si već siguran da je ta Mečka dobra, uzmi je, pošto će ti svaki drugi BMW biti ozbiljna lutrija. Mada moraš da budeš svestan da je to star auto. 20 godina je 20 godina, tako da ne može da se očekuje da se ništa ne kvari.Pročitaj više
Другар је купио Е60 2.0 дизел 150 коња са ланцем напред,за 5.000 и нешто евра, не сећам се тачно. И задовољан је. Ништа крупно не фали ауту. Али је гледао 10-15 примерака док није нашао овај.
Мени се лично више свиђа Mercedes, иако кажу да је та генерација имала проблема са слабијим квалитетом.
Ако ...хоћеш Е сегмент аута, слободно узми тај ауто. Код те класе аута, године нису толико битне, доста се добро држе. Наравно одржавање кошта, али вреди.Pročitaj više
Živiš na Novom Beogradu, recimo da je 2004. godište, imaš početni 4. premijski stepen za obavezno osiguranje: registracija bez tehničkog pregleda ti je 81.000 dinara - dakle plus tehnički pregled i neke sitne provizije. Godište i premijski stepen solidno utiču na cenu.
Ako je auto 2003. godište, onda je registracija 59.300 din plus tehnički i provizije. A ako si na prvom premijskom stepenu za obavezno osiguranje, onda 54.000 dinara. Znači, samo godina-dve dana gore dole i to da li si imao udese mnogo znači.
Uglavnom, mislim da se ne isplati. Upravo zbog toliko skupe registracije. Voziš star auto, sa skupom registracijom zbog velike kubikaže, a nije nešto naročito ni brz ni atraktivan, vrlo verovatno je automatik, pa ako te zadesi kvar sa menjačem, bez hiljadu i nešto evra troškova ne računaj...
Pazi, ako je takva situacija, tebi se onda isplati. Kad je u pitanju 98% drugih ljudi, njima se ne isplati. Ali ako ti baš hoćeš ili E klasu ili BMW 5, i spreman si da platiš to, ali samo do 5.000 evra, onda uzmi tu Mečku. Uskoro će i registracija biti jeftinija, osim ako već nije, tj. čim pređe 20... godina. Ako si već siguran da je ta Mečka dobra, uzmi je, pošto će ti svaki drugi BMW biti ozbiljna lutrija. Mada moraš da budeš svestan da je to star auto. 20 godina je 20 godina, tako da ne može da se očekuje da se ništa ne kvari.Pročitaj više
Другар је купио Е60 2.0 дизел 150 коња са ланцем напред,за 5.000 и нешто евра, не сећам се тачно. И задовољан је. Ништа крупно не фали ауту. Али је гледао 10-15 примерака док није нашао овај.
Мени се лично више свиђа Mercedes, иако кажу да је та генерација имала проблема са слабијим квалитетом.
Ако ...хоћеш Е сегмент аута, слободно узми тај ауто. Код те класе аута, године нису толико битне, доста се добро држе. Наравно одржавање кошта, али вреди.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Živiš na Novom Beogradu, recimo da je 2004. godište, imaš početni 4. premijski stepen za obavezno osiguranje: registracija bez tehničkog pregleda ti je 81.000 dinara - dakle plus tehnički pregled i neke sitne provizije. Godište i premijski stepen solidno utiču na cenu.
Razlog za prijavu korisnika
Ako je auto 2003. godište, onda je registracija 59.300 din plus tehnički i provizije. A ako si na prvom premijskom stepenu za obavezno osiguranje, onda 54.000 dinara. Znači, samo godina-dve dana gore dole i to da li si imao udese mnogo znači.
Razlog za prijavu korisnika
Uglavnom, mislim da se ne isplati. Upravo zbog toliko skupe registracije. Voziš star auto, sa skupom registracijom zbog velike kubikaže, a nije nešto naročito ni brz ni atraktivan, vrlo verovatno je automatik, pa ako te zadesi kvar sa menjačem, bez hiljadu i nešto evra troškova ne računaj...
Razlog za prijavu korisnika
Ha, po vama taj auto ne valja?
Meni treba auto srednje klase do 5000 eura, iskljucivo ili e60 ili w211 jebiga.
Razlog za prijavu korisnika
Pazi, ako je takva situacija, tebi se onda isplati. Kad je u pitanju 98% drugih ljudi, njima se ne isplati. Ali ako ti baš hoćeš ili E klasu ili BMW 5, i spreman si da platiš to, ali samo do 5.000 evra, onda uzmi tu Mečku. Uskoro će i registracija biti jeftinija, osim ako već nije, tj. čim pređe 20... godina. Ako si već siguran da je ta Mečka dobra, uzmi je, pošto će ti svaki drugi BMW biti ozbiljna lutrija. Mada moraš da budeš svestan da je to star auto. 20 godina je 20 godina, tako da ne može da se očekuje da se ništa ne kvari.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Другар је купио Е60 2.0 дизел 150 коња са ланцем напред,за 5.000 и нешто евра, не сећам се тачно. И задовољан је. Ништа крупно не фали ауту. Али је гледао 10-15 примерака док није нашао овај.
Мени се лично више свиђа Mercedes, иако кажу да је та генерација имала проблема са слабијим квалитетом.
Ако ...хоћеш Е сегмент аута, слободно узми тај ауто. Код те класе аута, године нису толико битне, доста се добро држе. Наравно одржавање кошта, али вреди.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Živiš na Novom Beogradu, recimo da je 2004. godište, imaš početni 4. premijski stepen za obavezno osiguranje: registracija bez tehničkog pregleda ti je 81.000 dinara - dakle plus tehnički pregled i neke sitne provizije. Godište i premijski stepen solidno utiču na cenu.
Razlog za prijavu korisnika
Ako je auto 2003. godište, onda je registracija 59.300 din plus tehnički i provizije. A ako si na prvom premijskom stepenu za obavezno osiguranje, onda 54.000 dinara. Znači, samo godina-dve dana gore dole i to da li si imao udese mnogo znači.
Razlog za prijavu korisnika
Uglavnom, mislim da se ne isplati. Upravo zbog toliko skupe registracije. Voziš star auto, sa skupom registracijom zbog velike kubikaže, a nije nešto naročito ni brz ni atraktivan, vrlo verovatno je automatik, pa ako te zadesi kvar sa menjačem, bez hiljadu i nešto evra troškova ne računaj...
Razlog za prijavu korisnika
Ha, po vama taj auto ne valja?
Meni treba auto srednje klase do 5000 eura, iskljucivo ili e60 ili w211 jebiga.
Razlog za prijavu korisnika
Pazi, ako je takva situacija, tebi se onda isplati. Kad je u pitanju 98% drugih ljudi, njima se ne isplati. Ali ako ti baš hoćeš ili E klasu ili BMW 5, i spreman si da platiš to, ali samo do 5.000 evra, onda uzmi tu Mečku. Uskoro će i registracija biti jeftinija, osim ako već nije, tj. čim pređe 20... godina. Ako si već siguran da je ta Mečka dobra, uzmi je, pošto će ti svaki drugi BMW biti ozbiljna lutrija. Mada moraš da budeš svestan da je to star auto. 20 godina je 20 godina, tako da ne može da se očekuje da se ništa ne kvari.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Другар је купио Е60 2.0 дизел 150 коња са ланцем напред,за 5.000 и нешто евра, не сећам се тачно. И задовољан је. Ништа крупно не фали ауту. Али је гледао 10-15 примерака док није нашао овај.
Мени се лично више свиђа Mercedes, иако кажу да је та генерација имала проблема са слабијим квалитетом.
Ако ...хоћеш Е сегмент аута, слободно узми тај ауто. Код те класе аута, године нису толико битне, доста се добро држе. Наравно одржавање кошта, али вреди.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Živiš na Novom Beogradu, recimo da je 2004. godište, imaš početni 4. premijski stepen za obavezno osiguranje: registracija bez tehničkog pregleda ti je 81.000 dinara - dakle plus tehnički pregled i neke sitne provizije. Godište i premijski stepen solidno utiču na cenu.
Razlog za prijavu korisnika
Ako je auto 2003. godište, onda je registracija 59.300 din plus tehnički i provizije. A ako si na prvom premijskom stepenu za obavezno osiguranje, onda 54.000 dinara. Znači, samo godina-dve dana gore dole i to da li si imao udese mnogo znači.
Razlog za prijavu korisnika
Uglavnom, mislim da se ne isplati. Upravo zbog toliko skupe registracije. Voziš star auto, sa skupom registracijom zbog velike kubikaže, a nije nešto naročito ni brz ni atraktivan, vrlo verovatno je automatik, pa ako te zadesi kvar sa menjačem, bez hiljadu i nešto evra troškova ne računaj...
Razlog za prijavu korisnika
Ha, po vama taj auto ne valja?
Meni treba auto srednje klase do 5000 eura, iskljucivo ili e60 ili w211 jebiga.
Razlog za prijavu korisnika
Pazi, ako je takva situacija, tebi se onda isplati. Kad je u pitanju 98% drugih ljudi, njima se ne isplati. Ali ako ti baš hoćeš ili E klasu ili BMW 5, i spreman si da platiš to, ali samo do 5.000 evra, onda uzmi tu Mečku. Uskoro će i registracija biti jeftinija, osim ako već nije, tj. čim pređe 20... godina. Ako si već siguran da je ta Mečka dobra, uzmi je, pošto će ti svaki drugi BMW biti ozbiljna lutrija. Mada moraš da budeš svestan da je to star auto. 20 godina je 20 godina, tako da ne može da se očekuje da se ništa ne kvari.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Другар је купио Е60 2.0 дизел 150 коња са ланцем напред,за 5.000 и нешто евра, не сећам се тачно. И задовољан је. Ништа крупно не фали ауту. Али је гледао 10-15 примерака док није нашао овај.
Мени се лично више свиђа Mercedes, иако кажу да је та генерација имала проблема са слабијим квалитетом.
Ако ...хоћеш Е сегмент аута, слободно узми тај ауто. Код те класе аута, године нису толико битне, доста се добро држе. Наравно одржавање кошта, али вреди.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Živiš na Novom Beogradu, recimo da je 2004. godište, imaš početni 4. premijski stepen za obavezno osiguranje: registracija bez tehničkog pregleda ti je 81.000 dinara - dakle plus tehnički pregled i neke sitne provizije. Godište i premijski stepen solidno utiču na cenu.
Razlog za prijavu korisnika
Ako je auto 2003. godište, onda je registracija 59.300 din plus tehnički i provizije. A ako si na prvom premijskom stepenu za obavezno osiguranje, onda 54.000 dinara. Znači, samo godina-dve dana gore dole i to da li si imao udese mnogo znači.
Razlog za prijavu korisnika
Uglavnom, mislim da se ne isplati. Upravo zbog toliko skupe registracije. Voziš star auto, sa skupom registracijom zbog velike kubikaže, a nije nešto naročito ni brz ni atraktivan, vrlo verovatno je automatik, pa ako te zadesi kvar sa menjačem, bez hiljadu i nešto evra troškova ne računaj...
Razlog za prijavu korisnika
Ha, po vama taj auto ne valja?
Meni treba auto srednje klase do 5000 eura, iskljucivo ili e60 ili w211 jebiga.
Razlog za prijavu korisnika
Pazi, ako je takva situacija, tebi se onda isplati. Kad je u pitanju 98% drugih ljudi, njima se ne isplati. Ali ako ti baš hoćeš ili E klasu ili BMW 5, i spreman si da platiš to, ali samo do 5.000 evra, onda uzmi tu Mečku. Uskoro će i registracija biti jeftinija, osim ako već nije, tj. čim pređe 20... godina. Ako si već siguran da je ta Mečka dobra, uzmi je, pošto će ti svaki drugi BMW biti ozbiljna lutrija. Mada moraš da budeš svestan da je to star auto. 20 godina je 20 godina, tako da ne može da se očekuje da se ništa ne kvari.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Другар је купио Е60 2.0 дизел 150 коња са ланцем напред,за 5.000 и нешто евра, не сећам се тачно. И задовољан је. Ништа крупно не фали ауту. Али је гледао 10-15 примерака док није нашао овај.
Мени се лично више свиђа Mercedes, иако кажу да је та генерација имала проблема са слабијим квалитетом.
Ако ...хоћеш Е сегмент аута, слободно узми тај ауто. Код те класе аута, године нису толико битне, доста се добро држе. Наравно одржавање кошта, али вреди.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.