Jetmir Bekteši
ima pitanje o
Postovani kupio sam Mazdu 5 2006 god 2.0 dizel. Da li moze neko da mi pomogne molim vas receno mi je da moram da sredim druk lager kada stisnem kvacilo cuje se neko udaranje. Jel moze neko nesto da mi kaze o tome i menjac je nekako mnogo tvrd kao da na silu ulazi u brzine nije kao na ostalim autima jel to normalno? I da li je normalno da sa 1000din dizela ne mogu da prodjem vise od 40km gradske voznje? Hvala unapred svima.
10. Apr 2022.
Jetmir Bekteši
ima pitanje o
Postovani kupio sam Mazdu 5 2006 god 2.0 dizel. Da li moze neko da mi pomogne molim vas receno mi je da moram da sredim druk lager kada stisnem kvacilo cuje se neko udaranje. Jel moze neko nesto da mi kaze o tome i menjac je nekako mnogo tvrd kao da na silu ulazi u brzine nije kao na ostalim autima jel to normalno? I da li je normalno da sa 1000din dizela ne mogu da prodjem vise od 40km gradske voznje? Hvala unapred svima.
10. Apr 2022.
Jetmir Bekteši
ima pitanje o
Postovani kupio sam Mazdu 5 2006 god 2.0 dizel. Da li moze neko da mi pomogne molim vas receno mi je da moram da sredim druk lager kada stisnem kvacilo cuje se neko udaranje. Jel moze neko nesto da mi kaze o tome i menjac je nekako mnogo tvrd kao da na silu ulazi u brzine nije kao na ostalim autima jel to normalno? I da li je normalno da sa 1000din dizela ne mogu da prodjem vise od 40km gradske voznje? Hvala unapred svima.
10. Apr 2022.
Jetmir Bekteši
ima pitanje o
Postovani kupio sam Mazdu 5 2006 god 2.0 dizel. Da li moze neko da mi pomogne molim vas receno mi je da moram da sredim druk lager kada stisnem kvacilo cuje se neko udaranje. Jel moze neko nesto da mi kaze o tome i menjac je nekako mnogo tvrd kao da na silu ulazi u brzine nije kao na ostalim autima jel to normalno? I da li je normalno da sa 1000din dizela ne mogu da prodjem vise od 40km gradske voznje? Hvala unapred svima.
10. Apr 2022.
Jetmir Bekteši
ima pitanje o
Postovani kupio sam Mazdu 5 2006 god 2.0 dizel. Da li moze neko da mi pomogne molim vas receno mi je da moram da sredim druk lager kada stisnem kvacilo cuje se neko udaranje. Jel moze neko nesto da mi kaze o tome i menjac je nekako mnogo tvrd kao da na silu ulazi u brzine nije kao na ostalim autima jel to normalno? I da li je normalno da sa 1000din dizela ne mogu da prodjem vise od 40km gradske voznje? Hvala unapred svima.
10. Apr 2022.* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
To objašnjenje za druk lager mi nije baš najjasnije. On bi trebalo da prestane da se čuje kad pritisneš kvačilo, a ne da počne tad da lupa. Možda bi trebalo da proveriš kod još nekog majstora pa da vidiš da li se priče poklapaju. Što se tiče menjača, ne bi trebalo na silu da ulazi u brzine. Možda je... neki kvar koji može relativno lako da se popravi, a možda je prodavac napunio menjač nekom mašću umesto odgovarajućim uljem da bi sakrio da nešto nije u redu sa menjačem. To bi isto trebalo da proveriš kod majstora. A ovo što se tiče potrošnje - to moraš malo preciznije - ne može da se gleda tako pošto niko ne zna koliko si ti uopšte goriva sipao za tih 1. 000 dinara (po kojoj ceni) i koja je to onda potrošnja na 100km. A merenje potrošnje tako što ćeš čekati da se upali rezerva nije dovoljno precizno da bi zaključio bilo šta. Najsigurnije merenje potrošnje je da se napuni pun rezervoar, da se pređe 250-300 km, da se ponovo napuni pun rezervoar i onda na osnovu toga koliko je goriva stalo i pređene kilometraže dobije se potrošnja. E sad, što je u našoj zemlji mnogim vozačima ogromna investicija da natoče goriva za 10.000 dinara, to je već druga priča.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
To objašnjenje za druk lager mi nije baš najjasnije. On bi trebalo da prestane da se čuje kad pritisneš kvačilo, a ne da počne tad da lupa. Možda bi trebalo da proveriš kod još nekog majstora pa da vidiš da li se priče poklapaju. Što se tiče menjača, ne bi trebalo na silu da ulazi u brzine. Možda je... neki kvar koji može relativno lako da se popravi, a možda je prodavac napunio menjač nekom mašću umesto odgovarajućim uljem da bi sakrio da nešto nije u redu sa menjačem. To bi isto trebalo da proveriš kod majstora. A ovo što se tiče potrošnje - to moraš malo preciznije - ne može da se gleda tako pošto niko ne zna koliko si ti uopšte goriva sipao za tih 1. 000 dinara (po kojoj ceni) i koja je to onda potrošnja na 100km. A merenje potrošnje tako što ćeš čekati da se upali rezerva nije dovoljno precizno da bi zaključio bilo šta. Najsigurnije merenje potrošnje je da se napuni pun rezervoar, da se pređe 250-300 km, da se ponovo napuni pun rezervoar i onda na osnovu toga koliko je goriva stalo i pređene kilometraže dobije se potrošnja. E sad, što je u našoj zemlji mnogim vozačima ogromna investicija da natoče goriva za 10.000 dinara, to je već druga priča.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
To objašnjenje za druk lager mi nije baš najjasnije. On bi trebalo da prestane da se čuje kad pritisneš kvačilo, a ne da počne tad da lupa. Možda bi trebalo da proveriš kod još nekog majstora pa da vidiš da li se priče poklapaju. Što se tiče menjača, ne bi trebalo na silu da ulazi u brzine. Možda je... neki kvar koji može relativno lako da se popravi, a možda je prodavac napunio menjač nekom mašću umesto odgovarajućim uljem da bi sakrio da nešto nije u redu sa menjačem. To bi isto trebalo da proveriš kod majstora. A ovo što se tiče potrošnje - to moraš malo preciznije - ne može da se gleda tako pošto niko ne zna koliko si ti uopšte goriva sipao za tih 1. 000 dinara (po kojoj ceni) i koja je to onda potrošnja na 100km. A merenje potrošnje tako što ćeš čekati da se upali rezerva nije dovoljno precizno da bi zaključio bilo šta. Najsigurnije merenje potrošnje je da se napuni pun rezervoar, da se pređe 250-300 km, da se ponovo napuni pun rezervoar i onda na osnovu toga koliko je goriva stalo i pređene kilometraže dobije se potrošnja. E sad, što je u našoj zemlji mnogim vozačima ogromna investicija da natoče goriva za 10.000 dinara, to je već druga priča.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To objašnjenje za druk lager mi nije baš najjasnije. On bi trebalo da prestane da se čuje kad pritisneš kvačilo, a ne da počne tad da lupa. Možda bi trebalo da proveriš kod još nekog majstora pa da vidiš da li se priče poklapaju. Što se tiče menjača, ne bi trebalo na silu da ulazi u brzine. Možda je... neki kvar koji može relativno lako da se popravi, a možda je prodavac napunio menjač nekom mašću umesto odgovarajućim uljem da bi sakrio da nešto nije u redu sa menjačem. To bi isto trebalo da proveriš kod majstora. A ovo što se tiče potrošnje - to moraš malo preciznije - ne može da se gleda tako pošto niko ne zna koliko si ti uopšte goriva sipao za tih 1. 000 dinara (po kojoj ceni) i koja je to onda potrošnja na 100km. A merenje potrošnje tako što ćeš čekati da se upali rezerva nije dovoljno precizno da bi zaključio bilo šta. Najsigurnije merenje potrošnje je da se napuni pun rezervoar, da se pređe 250-300 km, da se ponovo napuni pun rezervoar i onda na osnovu toga koliko je goriva stalo i pređene kilometraže dobije se potrošnja. E sad, što je u našoj zemlji mnogim vozačima ogromna investicija da natoče goriva za 10.000 dinara, to je već druga priča.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.