Dobar je auto, ali njegova cena varira dosta zavisno koji motor ima i koju opremu. Najčešći je 1.6 hdi sa nekom baznom opremom. To nije loša opcija za ljude koji nemaju velike prohteve po pitanju performansi. Malo troši, zadovoljava osnovne potrebe. 2.0 hdi najčešće dolazi u kombinaciji sa jačom opr...emom, a glavna stavka je hidropneumstsko ogibljenje, električna ručna kočnica i xenon farovi, eventualno i navigacija... Takav automobil svakaki više košta i dosta je bolji. Hidro ogibljenje je odlična stvar, svakako preporučujem ako se finansijski uklapa. 2.0 hdi je jako pouzdan motor i takođe malo troši, samo u gradu malo više od 1.6, na otvorenom praktični nema razlike. Izuzev automatika koji troši osetno više, ne znam iz kog razloga. Što se održavanja tiče, mehanika uglavnom nije skupa, čak ni hidraulika nije toliko zahtevna iako deluje suprotno. Skupi detalji mogu biti stakla koja su duplo laminirana, šoferka sa raznim senzorima i uv filterom. Xenon farovi imaju praćenje puta, ali njihova cena je vrtoglava, čak 10 puta veća nego halogenih. Srećom ako se polupaju xenon farovi mogu se ugraditi obični... prednji trap može izaći malo skuplje jer ima pojedine aluminiumske elemente. Ianče trapovi su isti kod hidrauličara i "federaša". Postoje i benzinske varijante, 1.8 i 2.0 su najčešći, takođe su za preporuku posebno jer odlično rade na plin. Postoje i veće kubikaže koje nisu zanimljive za naše tržište. Inače najbolji od najboljih je 2.0 hdi 136 ks, ali je rezervisan za prve serije jer je euro 4, kasnije zbog izduvnih gasova je izbačen i ostali su 140 ks, 163, kasnije 170 ks itd. Razlika izmedu 136 ks ima Siemens ubrizgavanje i jednostavniji dpf, ostali imaju Delphi sistem.Pročitaj više
Dobar je auto, ali njegova cena varira dosta zavisno koji motor ima i koju opremu. Najčešći je 1.6 hdi sa nekom baznom opremom. To nije loša opcija za ljude koji nemaju velike prohteve po pitanju performansi. Malo troši, zadovoljava osnovne potrebe. 2.0 hdi najčešće dolazi u kombinaciji sa jačom opr...emom, a glavna stavka je hidropneumstsko ogibljenje, električna ručna kočnica i xenon farovi, eventualno i navigacija... Takav automobil svakaki više košta i dosta je bolji. Hidro ogibljenje je odlična stvar, svakako preporučujem ako se finansijski uklapa. 2.0 hdi je jako pouzdan motor i takođe malo troši, samo u gradu malo više od 1.6, na otvorenom praktični nema razlike. Izuzev automatika koji troši osetno više, ne znam iz kog razloga. Što se održavanja tiče, mehanika uglavnom nije skupa, čak ni hidraulika nije toliko zahtevna iako deluje suprotno. Skupi detalji mogu biti stakla koja su duplo laminirana, šoferka sa raznim senzorima i uv filterom. Xenon farovi imaju praćenje puta, ali njihova cena je vrtoglava, čak 10 puta veća nego halogenih. Srećom ako se polupaju xenon farovi mogu se ugraditi obični... prednji trap može izaći malo skuplje jer ima pojedine aluminiumske elemente. Ianče trapovi su isti kod hidrauličara i "federaša". Postoje i benzinske varijante, 1.8 i 2.0 su najčešći, takođe su za preporuku posebno jer odlično rade na plin. Postoje i veće kubikaže koje nisu zanimljive za naše tržište. Inače najbolji od najboljih je 2.0 hdi 136 ks, ali je rezervisan za prve serije jer je euro 4, kasnije zbog izduvnih gasova je izbačen i ostali su 140 ks, 163, kasnije 170 ks itd. Razlika izmedu 136 ks ima Siemens ubrizgavanje i jednostavniji dpf, ostali imaju Delphi sistem.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Dobar je auto, ali njegova cena varira dosta zavisno koji motor ima i koju opremu. Najčešći je 1.6 hdi sa nekom baznom opremom. To nije loša opcija za ljude koji nemaju velike prohteve po pitanju performansi. Malo troši, zadovoljava osnovne potrebe. 2.0 hdi najčešće dolazi u kombinaciji sa jačom opr...emom, a glavna stavka je hidropneumstsko ogibljenje, električna ručna kočnica i xenon farovi, eventualno i navigacija... Takav automobil svakaki više košta i dosta je bolji. Hidro ogibljenje je odlična stvar, svakako preporučujem ako se finansijski uklapa. 2.0 hdi je jako pouzdan motor i takođe malo troši, samo u gradu malo više od 1.6, na otvorenom praktični nema razlike. Izuzev automatika koji troši osetno više, ne znam iz kog razloga. Što se održavanja tiče, mehanika uglavnom nije skupa, čak ni hidraulika nije toliko zahtevna iako deluje suprotno. Skupi detalji mogu biti stakla koja su duplo laminirana, šoferka sa raznim senzorima i uv filterom. Xenon farovi imaju praćenje puta, ali njihova cena je vrtoglava, čak 10 puta veća nego halogenih. Srećom ako se polupaju xenon farovi mogu se ugraditi obični... prednji trap može izaći malo skuplje jer ima pojedine aluminiumske elemente. Ianče trapovi su isti kod hidrauličara i "federaša". Postoje i benzinske varijante, 1.8 i 2.0 su najčešći, takođe su za preporuku posebno jer odlično rade na plin. Postoje i veće kubikaže koje nisu zanimljive za naše tržište. Inače najbolji od najboljih je 2.0 hdi 136 ks, ali je rezervisan za prve serije jer je euro 4, kasnije zbog izduvnih gasova je izbačen i ostali su 140 ks, 163, kasnije 170 ks itd. Razlika izmedu 136 ks ima Siemens ubrizgavanje i jednostavniji dpf, ostali imaju Delphi sistem.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala puno na odgovoru,bas mi je od koristi itekako.Puno zahvalan
Razlog za prijavu korisnika
Planiram kupovinu tog primerka Citroena..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Saveti za kupovinu ovog primerka Citroena od 2009-2012 godište?
11. JanRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Dobar je auto, ali njegova cena varira dosta zavisno koji motor ima i koju opremu. Najčešći je 1.6 hdi sa nekom baznom opremom. To nije loša opcija za ljude koji nemaju velike prohteve po pitanju performansi. Malo troši, zadovoljava osnovne potrebe. 2.0 hdi najčešće dolazi u kombinaciji sa jačom opr...emom, a glavna stavka je hidropneumstsko ogibljenje, električna ručna kočnica i xenon farovi, eventualno i navigacija... Takav automobil svakaki više košta i dosta je bolji. Hidro ogibljenje je odlična stvar, svakako preporučujem ako se finansijski uklapa. 2.0 hdi je jako pouzdan motor i takođe malo troši, samo u gradu malo više od 1.6, na otvorenom praktični nema razlike. Izuzev automatika koji troši osetno više, ne znam iz kog razloga. Što se održavanja tiče, mehanika uglavnom nije skupa, čak ni hidraulika nije toliko zahtevna iako deluje suprotno. Skupi detalji mogu biti stakla koja su duplo laminirana, šoferka sa raznim senzorima i uv filterom. Xenon farovi imaju praćenje puta, ali njihova cena je vrtoglava, čak 10 puta veća nego halogenih. Srećom ako se polupaju xenon farovi mogu se ugraditi obični... prednji trap može izaći malo skuplje jer ima pojedine aluminiumske elemente. Ianče trapovi su isti kod hidrauličara i "federaša". Postoje i benzinske varijante, 1.8 i 2.0 su najčešći, takođe su za preporuku posebno jer odlično rade na plin. Postoje i veće kubikaže koje nisu zanimljive za naše tržište. Inače najbolji od najboljih je 2.0 hdi 136 ks, ali je rezervisan za prve serije jer je euro 4, kasnije zbog izduvnih gasova je izbačen i ostali su 140 ks, 163, kasnije 170 ks itd. Razlika izmedu 136 ks ima Siemens ubrizgavanje i jednostavniji dpf, ostali imaju Delphi sistem.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala puno na odgovoru,bas mi je od koristi itekako.Puno zahvalan
Razlog za prijavu korisnika
Planiram kupovinu tog primerka Citroena..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.